Θέλω να πεθάνω, δεν έχω όρεξη για ζωή
Καλησπέρα σας,
Είμαι Καθηγητής σε Παν/μιο του εξωτερικού (Αμερική). Γενικά επιτυχημένος, γνωστός στο χώρο μου, οικονομικά πολύ καλά, και αυτό που θα έλεγαν τυχερός.
Επίσης - ντρέπομαι να το πώ - εμφανίσημος, αθλητής επί 20ετία κλπ. Συγνώμη, δεν θέλω να φανώ αλαζόνας, απλά δίνω ένα context για να καταλάβετε ότι δεν είναι όλοι όσοι επιθυμούν να τελειώνουν σε δύσκολη κατάσταση. Θεωρητικά αντιλαμβάνομαι ότι είμαι πολύ καλά, αλλά όπως ξέρετε το εξωτερικό δεν αντιστοιχεί με το εσωτερικό μας δυστυχώς.
Έχασα πρόσφατα την αρραβωνιαστικιά μου λόγω κάποιας πολλαπλής διαταραχής. Προσωπικά δεν είμαι σίγουρος για την διάγνωση (είμαι στον χώρο) επειδή όπως ίσως θα ξέρετε, όλα αυτά είναι δυσδιάκριτες διαγνωστικές κατηγορίες που απλά δίνουν μία κατέυθυνση στην θεραπεία αλλά σε καμμία περίπτωση δεν αντιστοιχούν σε κάποιου είδους "πραγματικότητα". Βέβαια αυτή ποτέ δεν παραδέχτηκε ότι έχει κάτι κι εγώ από διακριτικότητα δεν το έθιξα (γιατί ήξερα ότι ντρέπεται και δεν εμπιστεύεται εύκολα γιατί πιστεύει ότι θα εκτεθεί) αν κ έχω καταλάβει από ενδείξεις κ μαρτυρίες 3ων. Λοιπόν έφυγε. Ας πούμε ότι αποσύρθηκε από την ζωή μου και "έκλεισε τον διακόπτη". Δεν μπορώ να επικοινωνήσω μαζί της. Χωρίσαμε πρώτη φορά επειδή "δεν την αγαπούσα κ την μείωνα". Οι κατηγορίες αυτές ήταν επαναλαμβανόμενα patterns στην ζωή της με συνεργάτες της, εργοδότες της κλπ. Είχε αλλάξει πολλές δουλειές, συνεργάτες, σχέσεις (όπως έμαθα εκ των υστέρων, είχε κάνει και απόπειρα αυτοκτονίας). Μετά την έχασα αλλά την αγαπούσα και, όταν την ξανασυνάντησα τυχαία, ξαναμείναμε μαζί. Με ρώτησε αν θα την παντρευτώ, είπα ναί. Μείναμε μαζί, δήλωνε τρελλά ερωτευμένη παντού. Το ένοιωθα ότι με αγαπούσε αλλά ταυτόχρονα με ζήλευε. Αυτό είναι πολύ ανθυγιεινό, αλλά προσπαθούσα να την βοηθήσω να πετύχει. Κάποτε ξανάφυγε γιατί "δεν την αγαπούσα". Δίνω μια σύντομη, ρηχή περιγραφή αλλά υπάρχει πολύ backround.