Φίλες και φιλοι χαιρετε είμαι νεος στο φόρουμ λόγω του προβλήματος που έχω. Να σας πω πως είμαι 17 ετων και τελειωνω τη β λυκείου. Είμαι άριστος μαθητής μόνιμα απουσιολογος και μένω με τους γονεις μου σε μια απο τις καλύτερες περιοχές των βορειν προαστείων της αττικής. Όλα καλά μέχρι εδώ. Ενω λοιπον μεγαλωνα απο πέρυσι περιπου έχω πολλά προβλήματα. Αρχικα μου φαίνεται πως πηγαίνοντας στο λύκειο παρά ωρημασα. Και ξαφνικα καταλαβα τι γινόταν τα τελευταια χρόνια. Ενω στο δημοτικό δεν ειχαννκανενα προβλημα απο το γυμνάσιο και μετα αρχησα να μένω μόνος μου. Παιδιά που γνώριζα απο παλιά έπαψαν να μου μιλούν. Στο λύκειο πήγα σε σχολείο λίγο διπλανής πόλης διότι υποτίθεται πως είναι καλύτερο απο το τοπικό. Παλι όμως τα ντοπι; παιδιά είχαν τις παρέες τους και δυσκολευτηκα ναβπιασω φιλίες.φιλίες που περιορίζονται;ι στο σχολικό περιβαλλον γιατί ποτε κανεις τους δεν θέλησε να με πάρει ενα τηλ να βγουμεωεξω.τα τελευταία 2 χρόνια ζω εναν εφιάλτη. Άπειρα σαββατοβραδα κλεισμένος μέσα γιατί δεν έχω με ποιον να βγω. Επίσης εχω παράπονο απο τους δικούς μου. Ο πατέρας μου ποτε δεν ενδιαφερθηκε πραγματικα για μένα. Το μονο που θέλει ειναι να δειχνει στους συγγενείς τους βαθμούς μου και τπτ άλλο