Υπερβολικό Άγχος(Γονείς,Πανεπιστήμιο,
Καλή σας ημέρα & Καλό Σαββατοκύριακο!
Αυτή είναι η Πρώτη μου δημοσίευση στο forum και κατ'αρχήν θα ήθελα να σας συγχαρώ όλους για την αλληλοβοήθεια που είναι κάτι σπάνιο στις μέρες μας!
Είμαι 26 ετών,φοιτητής.
Το πρόβλημα μου δεν είναι καινούργιο.Ξεκίνησε πρίν από μια 2ετία και συνεχίζεται μέχρι σήμερα.Ο χαρακτήρας μου είναι υπερβολικά αγχώδης σε σημείο καθημερινά να ταλαιπωρούμαι από κάτι καινούργιο.Μόλις ξεκίνησα την φοιτητική μου σταδιοδρομία και συγκεκριμένα πρίν από μια 5ετία ξεκίνησαν και τα προβλήματα!
Οι γονείς μου πάντοτε ήταν στο πλευρό μου και με στήριζαν σε κάθε μου κίνηση!Πολλά πράγματα που έκανα παράλληλα με τις σπουδές μου ήταν η αιτία να παραμελήσω τα μαθήματα μου και να φτάσω σε ένα σημείο όπου τα πράγματα έγιναν πολύ δύσκολα!
Το πρόβλημα είναι,πως στους γονείς μου ποτέ δεν είπα κάτι για όλο αυτό που συνέβαινε με αποτέλεσμα να πιστεύουν πως τα πηγαίνω καλά και οι σπουδές μου κυλούν ομαλά προς την κατάκτηση του πτυχίου μου!
Πρίν από 2 χρόνια περίπου,έβαλα το κεφάλι κάτω και η πρόοδος που έκανα ήταν πραγματικά μεγάλη!Μια εξεταστική 11 μαθήματα όλα άριστα!
Σήμερα είμαι εδώ,δυνατός,γεμάτος ενέργεια και όρεξη να συνεχίσω αλλά με μεγάλο εχθρό την ψυχολογία μου!
Οι γονείς μου πιστεύουν πως θα πάρω το πτυχίο μου σύντομα,αλλά εμένα μου απομένει ακόμα ένας χρόνος.Τους λέω πως όλα πάνε καλά και πως σύντομα τελειώνω και κάθε μέρα που περνάει ψάχνω δικαιολογίες για να δώσω μια παράταση.Αυτό συμβαίνει εδώ και έναν χρόνο περίπου και ζω σε έναν ψεύτικο κόσμο!
Καθημερινά βρίσκω την δύναμη και την αυτοπεποίθηση και καθημερινά την χάνω όταν σκέφτομαι πως θα έρθει η στιγμή που θα τα μάθουν όλα και θα απογοητευτούν.Γιατί οι γονείς μου ήταν και είναι το μοναδικό μου στήριγμα σε όλα όσα έκανα και κάνω στην ζωή μου!
Αλλά δεν σκοπεύω να το βάλω κάτω!Είμαι ευχαριστημένος όσο ποτέ για την τωρινή σταδιοδρομία μου στις σπουδές μου και το Πτυχίο πλησιάζει!Αλλά για αυτούς πλησιάζει υποθετικά πιο σύντομα απ'ότι στην πραγματικότητα!