Καλησπέρα! Θα ήθελα να γράψω ένα κείμενο για να εκφράσω κάποιες ανησυχίες μου και επέλεξα αυτή την ενότητα γιατί πιστεύω ότι αυτά που έχω να πω,δεν ταιριάζουν απόλυτα με κάποια άλλη. Όποιος έχει όρεξη λοιπόν,ας το διαβάσει και οποιαδήποτε απάντηση,είτε συμβουλή,είτε απλή κουβέντα δεκτή!Να πω αρχικά,ότι είμαι 21 χρονών,φοιτητής και σπουδάζω στην πόλη μου.
Λοιπόν το θέμα μου έχει ως εξής: Έχω παρατηρήσει πως όταν έχω κάποιο πρόβλημα σε οποιονδήποτε τομέα της ζωής μου,δεν κάθομαι να το λύσω.Αντιθέτως,βρίσκω άλλες ασχολίες ή λύνω τα προβλήματα των άλλων για να το ξεχάσω. Έχω ένα σωρό δραστηριότητες (σχολή,γυμναστήριο,μαθήματ� � φωτογραφίας,μαθήματα yoga) κι έτσι με γεμάτο πρόγραμμα ξεχνάω κυριολεκτικά τα προβλήματα που έχω. Όταν όμως έχω ελεύθερο χρόνο στην άκρη (π.χ. τώρα με την εξεταστική που σχολή-γυμναστήριο γιοκ) έρχονται όλα μαζί, με πλακώνουν και δεν ξέρω από που να αρχίσω και που να τελειώσω.Τώρα όσον αφορά τα προβλήματα που με βασανίζουν,έχουμε και λέμε.
Αρχικά,δεν πιστεύω ότι με εκφράζει απόλυτα η σχολή που είμαι.Αν και το αντικείμενο με εξιτάρει σε θεωρητικό επίπεδο,σε πρακτικό είμαι σίγουρος πως δε θα μπορούσα να ανταπεξέλθω. Έχω σκεφτεί μετά το πτυχίο να δώσω κατατακτήριες για κάποια άλλη σχολή, ή να ξαναδώσω πανελλαδικές αντί να ασχοληθώ με κάποιο μεταπτυχιακό (χαμένος χρόνος ή όχι; ). Η αλήθεια είναι ότι έχω αλλάξει γνώμη άπειρες φορές πάνω στο θέμα,αλλά δεν έχω κατασταλάξει κάπου και νιώθω ότι δεν έχω κάποιο όνειρο για να παλέψω να εκπληρώσω.