Έλειψη αυτοπεποίθησης απαισιοδοξία μελαγχολία
Γεια σας είμαι νέο μέλος εδώ. Είμαι 22 χρονών φοιτητής και αρχικα θα ηθελα να σας πω οτι στα παιδικά μου χρόνια δεν ειχα φίλους ήμουν αντικοινωνικός φοβόμουν να πλησιάσω τους άλλους και ένιωθα άβολα με τους συνομηλικούς μου. Στο γυμνάσιο τα παιδιά στο σχολείο δεν μου φερόντουσαν καλά και είχα μόνο έναν φίλο που ήταν και εκείνος αντικοινωνικός σαν και εμένα. Στο γυμνάσιο δεν ήμουν ένας μέτριος μαθητής με το ζόρι. Στο λύκειο πήρα στροφές στρωθηκα στο διαβασμα 3 χρόνια και πέρασα στο πανεπιστήμιο. Το καλοκαίρι της τρίτης λυκείου και στην αρχή του πρώτου έτους στο πανεπιστήμιο είχα αποκτήσει πολύ αυτοπεποίθηση είχα αρχίσει να γνωρίζω κόσμο, να κάνω παρέες, να βγαίνω έξω κλπ. Μετά από 2 μήνες που ήμουν στο πανεπιστήμιο είχα γνωρισει ενα παιδι και κάναμε παρέα. Τον πρώτο καιρό περνο'υσαμε καλά λέγαμε αστεία, μου γνώρισε τους φίλους του κλπ. Όταν γνωριστήκαμε καλύτερα και αρχίσαμε να βγαίνουμε πιο συχνά τότε αρχισε να με προσβέλνει μπροστά σε τρίτους με έβλεπε ανταγωνιστικά και γενικά μου ελεγε διάφορα περίεργα και με έκανε να νιωθω άσχημα και μειονεκτικά και αυτά τα έκανε πάντα όταν ήμασταν με παρέα γιατί όταν ήμασταν μόνοι μας μου μιλούσε σαν να ήταν φίλος μου. Τον ρώτησα λοιπόν το καλοκαίρι του πρώτου έτους αν αυτά που έλεγε τα εννοούσε και μου είπε ότι τα περισσότερα δεν τα εννοούσε είπα και εγω λοιπόν να του δωσωω μια ακόμα ευκαιρία και βγήκαμε μαζί μία φορά στο δεύτερο έτος και συμπεριφερόταν πάλι έτσι και τότε σιγά σιγά απομακρύνθηκα από την παρέα του. Μετά στο δεύτερο και στο τρίτο έτος δεν είχα καθολου αυτοπεποίθηση, τα έβλεπα όλα από την αρνητική μεριά, υποπτευόμουν τους άλλους, ζήλευα, πληγωνόμουν με το παραμικρό ακόμα και για γελοία πράγματα, δεν μπορούσα να συγκεντρωθώ στα μαθήματα και παρόλο που είχα βρει κάποια άλλη παρέα δεν έβγαινα συχνά και φοβόμουν να ανοιχτώ περισσότερο. Τώρα τον τελευταίο καιρό προσπαθώ να ξαναβρώ τον εαυτό μου και να αποκτήσω την αυτοπεποίθηση που είχα και να τα βλέπω πάλι όλα θετικά. Αν γ