Εχω απελπιστει/ειναι καταθλιψη?
Καλησπέρα...είμαι 20 χρονων και φοιτητης 1ου ετους σε μια σχολη στην επαρχια. Καταγομαι από θεσσαλονικη. Ο λογος που γραφω είναι ότι εχω απελπιστεί από την ζωη και δεν ξερω πως και αν μπορουν να διορθωθουν τα πραγματα....νιωθω παρα πολύ μονος...θα ηθελα να σας πω οσο πιο πολλα μπορω για την κατασταση μου και για να σας βοηθησω να καταλάβετε πως νιωθω, θα τα ομαδοποιησω σε κατηγοριες:
Οικογενεια: εχω δυο μεγαλύτερα αδερφια και τους γονεις μου εν ζωη...οι γονεις μου παντα μαλωνανε και κατά διαστήματα ειχανε παρα πολύ εντονους καυγάδες...η μητερα μου τα τελευταια 2 χρονια είναι σε σκεψεις για διαζυγιο...η αδερφη μου είναι μαλωμενη με τον πατερα μου και δεν μιλανε, ενώ ο αδερφος μου εχει φυγει για εξωτερικο και επειδή και αυτος είναι παρεξηγημενος με ολους μας, μιλαμε μονο στις γιορτες....από την οικογενεια μου τα παω πολύ καλα με την μητερα μου..την αγαπαω και με αγαπάει πολύ...ισως είναι ο μοναδικος ανθρωπος που εχω .....
παρεες: στην θεσσαλονικη ειχα μια σταθερη παρεα 4 ατομων, στους οποιους όμως ποτε δεν ανοιγόμουνα...και αυτό είναι κατι το οποιο παντα το εκανα στην ζωη μου...εδειχνα δυνατος και ασταμάτητος σε ολους, ενώ καταβαθος είμαι πολύ ευαίσθητος και απαισιόδοξος...στην νεα πολη εχω γνωρισει παιδια, αλλα δεν ταιριαζω με αυτος και επισης πολλες φορες με κοροϊδεύουν για διαφορα γεγονοτα και δεν εχω καθολου διαθεση να βγαινω μαζι τους...δεν είναι ότι δεν είμαι κοινωνικος...και στο φβ εχω στις φωτο προφιλ 200 λαικ (αν αυτό σημαινει κατι....) αλλα το θεμα είναι ότι μαλλον δεν χειρζομαι καλα τις παρεες μου...η 4αδα από θεσσαλονικη ,μου λειπει παντως...