Ειδύλιο με την μακρινή μου ξαδέρφη
Λοιπόν το θέμα έχει ως εξής: Καταρχήν είμαι 18 και όχι 17 όπως γράφει το όνομα μου το 17 συμβολίζει κάτι προσωπικό όχι την ηλικία μου....Λοιπόν είμαι πρωτοετής φοιτητής και γνώρισα μέσω κοινής παρέας μια κοπέλα κουκλαρα ψηλή 1,78 μ., μελαχρινή, αδύνατη,όμορφη κτλ επίσης 18 πρωτοετής φοιτήτρια.Κάναμε έντονη παρέα και από ερωτήσεις ο ένας στον άλλο μάθαμε ότι είμαστε τρίτα ή δεύτερα ξαδέρφια.... Η κοπέλα είπε δεν έχει σημασία.... Ως τώρα βγαιναμε με κοινές παρέες την Τέταρτη όμως θα βγούμε οι δύο μας πρώτη φορά σε ένα καφέ... Απο εκεί ίσως πάμε να δούμε ταινία σινεμά. Μετά δε ξέρω... Επιπλεον επειδη δυσκολευομαο με τα διαβασματα μου η κοπελα προσφερθηκε να με βοηθησει να διαβασω και θα πηγαινω απο το σπιτι της για ιδιαιτερα.Θα ήθελα να ξέρω αν υπάρχει ενδεχόμενο να γίνει κάτι καταλαβαίνετε τι εννοώ... Επίσης να πω εδώ ότι συζητά μαζί μου έντονα θέματα του σεξ ας πούμε με ρώτησε πρόσφατα γιατί στα αγόρια αρέσει η εξπερματωση στο πρόσωπο η στο στόμα της κοπέλας η μολις της ειπα οτι ειμσι παρθενος μου ειπε οτι αυτη εχει κανει τρεις φορες σεξ και οτι θα πρεπει να μαθω πιο πολλα για το σεξ απο μια κοπελα πιυ θα μπορει να μου δωσει μια σταθερη σχεση γενικά ειναι πολύ απελευθερωμένη στο θέμα του σεξ ίσως λίγο απότομη με τους άγνωστους νευριαζει εύκολα με τους ξένους αλλά με εμένα είναι πολύ γλυκιά και προκλητική(καταλαβσινετε τι εννοώ) κάποιες φορές...Οσον αφορά τις πεποιθήσεις μου είμαι Ελληνας αφοσιωμένος Καθολικός οπως και οι πιο πολλοι φιλοι μου οσοι ειναι Κσθολικοι κι οχι Ορθοδοξοι νεοημερολογιτες τελωσπαντων,ο πατέρας μου Καθολικός από Σύρο στα νησιά υπάρχουν πολλοί Καθολικοί όπως και στην Αθήνα(οπου ηρθα απο μικρη ηλικια και φοιτησα απο παιδικο μεχρι Λυκειο στο Κσθολικο σχολριο του Αγιου Ιωσηφ που ειναι Καθολικο εκπαιδευτητιο οπως τα παιδια ολων των Καθολικων Ελληνων),σπουδαζω και σχεδιάζω να), την Πάτρα και άλλου η μάνα μου Ορθόδοξη τυπική οι Ορθόδοξοι στην οικογένεια μου είναι νεοημερολογιτες και τυπικά μόνο χριστιανοί οι Καθολικοι