Originally Posted by
Boltseed
Nai alla ama den eisai proetoimasmenos gia na xaseis , tote den tha kerdiseis...
Sou ksanaleo, DEN eisai o monos pou tou aresei afti, exeis allous 10-20-100 antagonistes tin idia stigmi. Ta perithoria einai lepta kai ... to risko yparxei. Alla siga to risko, milame tora gia mia agnosti sou pou oute kan tin ksereis kala kala. Opote den xaneis kai tipota stin ousia. Kerdizeis kiolas, empeiria ;)
nai ok, alla i prosopiki sou apopsi mexri stigmis , de sto leo eironika eilikrina, alla einai i aitia pou eisai xoris sxesi. Isos tha prepei na allakseis afti tin apopsi.
Katarxas ksexna afto to @1,2,3,4,n fores gia kafe@. Gia kafe pane oi filoi, gia polles fores kafe pane ta kolitaria. Esy den thes na eisai omos oute to ena oute to allo. Ksexna afti ti nootropia tou na bgeite kai na ta peite. Skepsou kalytera NA BGEITE. sketo.
Oso gia afto pou les na tis feresai filika, eipame, an feresai filika tha se dei filika. its simple.
Sou ksanaleo, tin ora pou tis milas filika kai pinete kafe, afti to brady tha bgei me enan typo pou tha einai ligotero emfanisimos apo esena kai tha pane gia kana poto. Poios apo tous 2 sas exei pithanotita na kanei kati me afti? Esy me ton kafe mera messimeri, h o allos me to poto to brady?