Quote:
Originally posted by filipk
egw eida to prwto psuxwtiko epeisodio prin 3 xronia!!eixa ta panta.paraistheiseis akouga fwnes oramata kai paranoikes idees.piga monos mou sto giatro xwris na xerw ti exw.auto legetai psixwsiki sundromi sxizofrenikou tupou.stin arxi pira zuprexa kai mesa sena mina katharise to mualo mou..meta arxisa na allazw ta farmaka giati mwe enoxlousan polu oi parenergeis tou zyprexa kuriws eixa provlimama me ti stusi mou..me tin empeiria pou exw thewrw to seroquel xr to kalutero xapi.de nustazei den eisai fyto kai katharizei to mualo..twra oson afora ti diagnwsi auto einai thema kuriws tou giatrou gia na mi pw kai pws apla gia na oristei i astheneia kai to lew auto giati ta antipsyxwtika einai ta idia gia oles tis patheiseis eite einai katathliptikou tupou eite sxizofrenikou..opote de diaferei to na xereis tin akrivi diagnwsi.gia mena loipon prwteuonta rolo paizoun ta xapia upo tin enneia oti prepeis na vreis auto pou sou tairiazei..kratas auto pou exeis kai kathe 3-4 mines to aalazeis kai sigoura kapoio tha sou katsei..xanalew pws auto gia mena einai to seroquel.. a kati teleutaio einai thema pentaetias na vrethei to magiko xapi..a kai polu simantiko einai na mi se noiazei to pote tha midenistei i farmakeutiki agwgi ..na se noiazei omws to na ertheis ena simeio na mporeis na kaneis mia poiotiki zwi!!!egw pairnw ena 600ari seroquel kai eimai teleia kai pinw kai mpuritses kai en pathainw tpt..oxi omws mpafous kai eimai xakatharos sauto
filipk einai poli kalo to oti mporeis k exeis poiotita zwis. egw pairnw zyprexa kai nistazw oli tin wra enw de mporw na sigentrwthw! skeftomai na piasw kamia douleia, oxi tipota sovaro, apla gia na exw epafi me kosmo k na xexniemai.nomizw pws auto einai to kalitero!!! esu exeis skeftei pote na doulepseis?