πρόβλημα παρακολούθησης στην πρώτη δημοτικού
γεια σας
Είμαι πατέρας δύο αγοριών 3,5 και 6 ετών εκ των οποίων , το μεγαλύτερο , φέτος ξεκίνησε το δημοτικό .Επίσης έχει πάει έναν χρόνο παιδικό σταθμό και δύο χρόνια νηπιαγωγείο.
Μέχρι τώρα η συμπεριφορά του παιδιού είτε στο σχολείο είτε στο σπίτι ήταν σε γενικές γραμμές φυσιολογική. Είχαμε διαπιστώσει ένα πρόβλημα κοινωνικότητας στα προ νήπια το οποίο διορθώθηκε από μόνο του και οφειλόταν κυρίως στο ότι είχε μιλήσει σχετικά αργά.
Το πρόβλημα μας τώρα είναι ότι μετά από σχεδόν ένα μήνα σχολείου διαπιστώσαμε και εμείς και η δασκάλα του ότι το παιδί δεν "ακούει" δηλαδή ενώ έχει αντίληψη (διαβάζει λεξούλες και κάνει απλές πράξεις εδώ και δύο χρόνια χωρίς κάποια πίεση από εμάς ) και δεν έχει κάποιο βιολογικό πρόβλημα ακοής δεν αφομοιώνει αυτά που του λες , του δίνεις μία εντολή , μια πληροφορία , μια συμβουλή μία ιστορία (που δεν τον ενδιαφέρει) και το καταλαβαίνεις εκείνη την στιγμή ότι δεν σ'ακούει.Η δασκάλα του μας είπε ότι όταν βάζει μία εργασία ή δίνει μία εντολή στα παιδιά πρέπει να το ξανακάνει με τον δικό μας ειδικά και ονομαστικά.Ξεχνάει συνέχεια πράγματα που του έχουμε πει να κάνει ή να προσέχει.Δεν μπορεί να αυτονομηθεί σε βασικές καθημερινές λειτουργίες όπως να πλυθεί , να ντυθεί , και κάποιες φορές να φάει μόνος του παρόλα αυτά μπορεί και ανοίγει την τηλεόραση ή τον υπολογιστή , τακτοποιεί μόνος τα παιχνίδια του , ξέρει όλες τις μάρκες αυτοκινήτων και τις ποδοσφαιρικές ομάδες, καθώς και σημαίες και χώρες .
Γενικότερα είναι ΠΑΝΤΕΛΩΣ αδιάφορος σε ότι δεν τον ενδιαφέρει και μπορεί να σε εκπλήξει αρνητικά αλλά και θετικά , είναι ένα γλυκό και συμπονετικό παιδί χωρίς επιθετικότητα και πολλές φορές νομίζω ότι ονειροπολεί.