geia sas
exw kairo na mpw sto forum, exw ena problima poy me stenaxori edw kai kero. xerw oti egw den eimai anthropos tou exw katholou den m aresi. an kai arxisa teleutea na bgenw exw me thn parea m estw kai gia 2-4 ores. pisteuete einai kalo auto?
to thema poy me apasxoli einai pos oi gonis m lene sinexos pos tha bgw seligo stin koinonia , pos den exw stoxous gia to mellon mou. kai me rotane ama perasis kapou pos tha zisis moni sou? ktl ktl ktl me apotelesma na agxonome olo kai perisotero. afiste pou ores ores lene pos den tha ta katafero gt den ta pao kai telia sto sxolio.
egw omos seligo tha xespasw den mporo na ta kratao mesa mou . fobame gia to mellon mou . ti na kano den xero . ti na kano gia na to diorthoso auto?
estw na arxiso apo kati mikro kai na paw sto pio diskolo siga siga. ti na kano pia den xeero. olo tous apogoiteuo tous agapo toso poli k ego tous stenaxoro den to thelo auto.
kai apo tin alli skeftome . ama telioso to sxolio! meta ti tha kano?? tha klisto stous 4 tixous opos panta?? piooo meta pos tha bro enan anthropo pos tha bgw stin kinonia?