Ψηφίστε ένα ψήφισμα κατά της θανατικής ποινής!
Η θανατική ποινή παραβιάζει τα ανθρώπινα δικαιώματα και σε καμία περίπτωση δεν συναιτίζει τον εγκληματία.
https://secure.avaaz.org/el/petition...poini/?cHjgPdb
Printable View
Ψηφίστε ένα ψήφισμα κατά της θανατικής ποινής!
Η θανατική ποινή παραβιάζει τα ανθρώπινα δικαιώματα και σε καμία περίπτωση δεν συναιτίζει τον εγκληματία.
https://secure.avaaz.org/el/petition...poini/?cHjgPdb
Εγώ ψήφισα!
Το σαιτ λεει οτι σεβεται την ανωνυμια των χρηστων και στους τρεις που εχουν υπογραψει μεχρι τωρα βλεπω ονοματεπωνυμα (μαλλον συμφωνα με το email που δινουν) . Αυτο το βρισκω γελοιο και τραγικο.
Δεν μπορω να ειμαι και σιγουρος , μπορει να ειναι η επιλογη .... δημοσιευση στο FB ή μπορει να θελαν να εμφανιστει....
Diana , αμα δεις κατω κατω , τον 1/15 , ειχα ανοιξει το ιδιο θεμα .
Βεβαια , δικαιωμα σου , ενημερωτικα το λεω .
Υπογράψτε και άλλοι δεν είναι κακό!!!!!!!!!
Μπράβο δελφινάκο,είναι πολύ σημαντική εκστρατεία........
Βοηθήστε μας να καταργήσουμε έναν απάνθρωπο νόμο!
Εγω δεν συμφωνω με την θανατικη ποινη , διοτι την θεωρω πολυ επεικη , αν ο αλλος εχει διαπραξει φονο . Ειναι καλυτερα τα ισοβια , μεκαταναγκαστικα εργα , πιο πολυ θα βασανιστει ο κατηγορουμενος . Αλλα ειμαι και της αποψης , ο Θεος εδωσε , ο Θεος παιρνει .
Τωρα αν ειχε σκοτωσεοι καποιος το παιδι μου , δεν μπορω να προβλεψω την αντιδραση μου .
Παντως ο Αμερικανικος νομος εχει την θαντικη ποινη ψωμοτυρι .
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΘΑΝΑΤΙΚΗΣ ΠΟΙΝΗΣ
Α) Η θανατική ποινή δεν προλαμβάνει κανένα έγκλημα
Β) Το σύστημα «οφθαλμός αντί οφθαλμού» είναι αναχρονιστικό και δεν μπορεί να εφαρμόζεται στις σύγχρονες δημοκρατικές κοινωνίες
Γ) Μπορεί με τη θανατική ποινή να επέρχεται ψυχική δικαίωση της οικογένειας του θύματος αλλά με το θάνατο του δράστη το θύμα δεν επιστρέφει στη ζωή
Δ) Ένα από τα σημαντικότερα μείον της θανατικής ποινής είναι το μη αναστρέψιμο αυτής σε περίπτωση δικαστικής πλάνης
Ε)Το σωφρονιστικό σύστημα δεν πρέπει να αποβλέπει στην εκδίκηση αλλά να έχει σοφρωνιστικό χαρακτήρα με τελική επιδίωξη την διόρθωση, επανένταξη και επανακοινωνικοποίηση του εγκληματία
ΣΤ)Βασικότερο καθήκον και πρωταρχική υποχρέωση της πολιτείας αποτελεί ο σεβασμός και η προστασία της ανθρώπινης ζωής και της αξίας της προσωπικότητας του κάθε ανθρώπου (άρθρο 2 παρ. 1 του Συντάγματος του 1975).
Ζ)Η θανατική ποινή με το βάναυσο και απάνθρωπο χαρακτήρα της προκαλεί το κοινό αίσθημα, φανατίζει και εξάπτει το μίσος διχάζοντας την κοινωνία
Σε μια εποχή πολιτισμικής προόδου, η εκτέλεση της θανατικής ποινής, ακόμα και για το πιο στυγερό έγκλημα, αποτελεί παραβίαση των ανθρώπινων δικαιωμάτων , η θανατική εκτέλεση αποτελεί τη μέγιστη ηθική και φυσική βλάβη που μπορεί να υποστεί ένα άτομο από την πολιτεία.
απο οτι φαινετε ειχες κρυφο ποθο να γινεις νομοθετης... :-)
εγω παντως αν γινομουν νομοθετης που ετσι κ αλλιως δε θα γινομουν σιγουρα θα ειμουν απολυτως δικαιος...
για παραδειγμα εμενα θα με ενδιεφερε περισσοτερο να κυκλοφορω εξω στους δρομους με ασφαλεια κ οχι να εμφανιστει κανενας που τη κοπανισε απο πουθενα κ να ειναι γεματος νευρα κ να σκοπευει να ξεσπασει στο πρωτο που θα πετυχει διαθεσιμο.
μεχρι στιγμης σκεφτομαι οτι...
ισοβια συμαινει 25 χρονια ΧΩΡΙΣ καλη διαγωγη αυτο σημαινει οτι οταν αυτος θα βγει εξω πιον γκαντεμη θα πετυχει πρωτο για ξεσπασει σ αυτον? ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΚΑΝΕΝΑΣ? Κ μετα θα κατσω εγω να κανω το συνηγορο σε οσους ειχαν την ατυχια να τους στραγγαλισει πχ κανενας κ να ασχοληθω με το τι ποινες θα τους βαλουν κλπ? το αν αυτος βγει εξω πχ πιος θα τη πληρωσει μετα αυτος πιος το σκεφτηκε? η μετα θα ειναι πλεον καλο παιδι οταν δε θα εχει που να σταθει απ τα νερα?
Εγω επισης που με διακρινει το αισθημα δικαιοσυνης θα εκανα το συνηγορο σε οσους ΤΟ ΑΞΙΖΟΥΝ κ θα μπορουσαν να βρεθουν πραγματι σε μια δυσκολη θεση ...
το σιγουρο παντως ειναι ΟΤΙ ΟΠΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ πως θα ταν ομως τα πραγματα αν ειχε εμπλακει πραγματι σε μια τετια κατασταση? αυτο φυσικα δε περασε απο το μυαλο κανενα.
ΑΡΑ ΕΓΩ θα εβαζα ενα αλλο θρεντ που πιστευω θα ταν πολυ πιο δικαιο απ αυτο...
ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΣΤΗ ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΖΕΙ?
οσο για το συγκεκριμενο θρεντ με αφηνει αδιαφορο παντελως.
Αυτό θα έλεγα κι' εγώ! ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως είμαι κατά της θανατικής ποινής για όλα αυτά που είπατε (ΚΑΙ επειδή γίνονται και λάθη και δεν γίνεται να τιμωρείς κάποιον που σκότωσε π.χ με το να...ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΣΕΙΣ) αλλά πώς γίνεται να μιλάμε για επανένταξη του παΤΕΡΑ της μικρής Άννυς (παράδειγμα) στην κοινωνία; Πιστεύετε πραγματικά πως σε τέτοιες περιπτώσεις, ΕΣΤΩ ΚΙ' ΑΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑΝ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΣΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ (που εννοείται πως αυτό δεν τηρείται και όσοι βγαίνουν, βγαίνουν χειρότεροι με όλα αυτά που περνάνε εκεί μέσα) θα είχε αποτέλεσμα και θα ήταν σε θέση να βγει ξανά έξω για να ζήσει ειρηνικά χωρίς να διατρέχουν κίνδυνο αθώοι άνθρωποι;
ε αμα καλυφθουμε θα ειμαστε ενταξει μετα :-)Quote:
χωρίς να διατρέχουν κίνδυνο αθώοι άνθρωποι;
Μηηην το λες...
εγω τους εχω πει πως χαχαχα...
καλα αστο...........
Το μόνο σίγουρο είναι ότι κανείς δεν ξέρει από ποιόν κινδυνεύει.....
Το να αφαιρέσεις μία ζωή δεν επιτρέπεται-αυτό δεν είναι σωφρονισμός-είναι τακτικές μεσαίωνα!
Στη περίπτωση μάλιστα του Φωτόπουλου που απεικονίζεται στην φωτογραφία της εκστρατείας,υπάρχουν σημαντικότατες ενδείξεις ότι είναι αθώος!
Είναι καλύτερο να αθωώσεις έναν ένοχο,από το να καταδικάσεις έναν αθώο!
Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για θανατική ποινή!
Και για όποιον θέλει να καταλάβει περί τίνος πρόκειται ας δει το ρεπορτάζ
http://www.alphatv.gr/shows/informat...thanatopoiniti
Με είδες να υποστηρίζω πως είμαι ΥΠΕΡ της θανατικής ποινής; Δεν ξέρω αν έχεις δει τι έχω γράψει ή σε ποιον απευθύνεσαι αλλά η ίδια έχω προσθέσει ακόμη έναν λόγο που είμαι κατά, το ότι ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΛΑΘΗ, αυτό που λες κι' εσύ δηλαδή με το να καταδικάζεις έναν αθώο. Ούτε το να αθωώνεις έναν ένοχο είναι καλό, γι' αυτό υποστηρίζω πως είμαι κατά ΤΗΣ ΕΠΑΝΕΝΤΑΞΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ανάλογα με το τι έκανε κάποιος και πόσο σοβαρό ήταν.
Άλεξ καλά αν σε κούρασα μην μου πεις.
παιδια, καλη η συζητηση για την θανατικη ποινη, αλλα οποιος υπογραψει αυτο το ψηφισμα που ξεκινησε καποια νταιανα (αρτεμις ελληνιστι), απλα δηλωνει φαρδια πλατια το ονομα που εχει στο φμ, που ισως ειναι και το αληθινο του....
(nice try...)
εγω να σου πω ολα αυτα περι επανενταξης μονο στη θεωρια μου φαινονται οτι γινονται.κ γω με τη θεωρια δε τα παω κ πολυ καλα.
Η θανατική ποινή δε νομίζω ότι παραβιάζει τα ανθρώπινα δικαιώματα. Το μόνο θέμα είναι ότι όπως πάντα μπορεί (κι έχει) να γίνει λάθος και να την πληρώσει κάποιος αθώος. Αν και σπάνια. Προσωπικά είμαι υπέρ της ισόβιας (καταναγκαστικής) εργασίας. Μόνο τότε θα μπορούσαν να αποφευχθούν κάποια εγκλήματα. Ένας εγκληματίας που ρισκάρει τη ζωή του δε θα έχει πρόβλημα να δεχτεί τη θανατική ποινή και δε θα τον απέτρεπε να τελέσει το έργο του. Αντίθετα αν γνώριζε ότι την υπόλοιπη ζωή του θα την περνούσε με ένα σφυρί κι ένα φτυάρι μάλλον τότε θα το σκεφτόταν. Και θα υπήρχε κι έργο. Από το να τους έχουμε στη φυλακή και να τους ταίζουμε. Αναφέρομαι μόνο σε αυτούς που έχουν κάνει στυγερά εγκλήματα στα οποία η ποινή θα ισοδυναμούσε με τη θανατική ποινή.
H θανατικη ποινη φυσικα και παραβιαζει τα ανθρωπινα δικαιωματα . Παραβιαζει τιο θεμελιωδες δικαιωμα στην ζωη . Αν και ο ιδιος ο ανθρωπος παραβιαζει κατα περιπτωση αυτο το δικαιωμα , οπως σε περιπτωση πολεμου . Παρολαυτα , η ποινη αυτη , αποτελει εγκλημα απο μονη της . Ας αρχισουμε λοιπον να βιαζουμε τους βιαστες ( ! ) . Η εγκληματικοτητα ειναι εγγενης στην ανθρωπινη φυση , η θανατικη ποινη χρονολογειται απο καταβολης των νομων . Ειναι ομως η ποινη αυτη σωστη για να καταβαλλουμε την εγκληματικοτητα ? η ιστορια δεν εχει δειξει κατι τετοιο . Τα πολιτισμενα κρατη εχουν καταργησει την θανατικη ποινη . Οι Αμερικανοι δεν ειναι πολιτισμενοι , μην ξεχναμε οτι μεχρι και τα τελη του 19ου αιωνα , επικρατουσε ο νομος του πιστολιου , ειναι οι αγριοι πολιτισμενοι του πλανητη , η οι πολιτισμενοι αγριοι , οπως προτιματε . Και ωρισμενα τριτοκοσμικα κρατη διατηρουν την ποινη .
Αλλωστε , μην ξεχναμε οτι ενας υποδικος με χρηματα μπορει να προσλαβει εναν καλο δικηγορο , που να τον γλυτωσει απ την θανατικη ποινη .
Και ο καταδικασθεις εις θανατον , πεθαινει δυο φορες , αντι για μια που διεπραξε φονο . Μια αναμενοντας βασανιστικα την θανατωση του , και αλλη μια με την πραγματικη θανατωση του .
Δεν ειναι δικαιοσυνη αυτο , ειναι εις εφαρμογη τα κατωτερα ενστικτα του ανθρωπου .
Δεν είναι το ίδιο. Βάλε το μυαλό σου να λειτουργήσει. Όταν εκτελείται κάποιος, παύει να υπάρχει, συνεπώς δε θα ξαναγίνουν εγκλήματα από το ίδιο πρόσωπο. Αν βιάσεις ένα βιαστή (και ποιος νορμάλ άνθρωπος θα δεχτεί να το κάνει αυτό;;) πολύ απλά θα τον εξοργίσεις περισσότερο και θα τον κάνεις πιο βιαστή, η λύση είναι ευνουχισμός σε αυτή την περίπτωση. Θεμελιώδες δικαίωμα στη ζωή για ποιον; Σαν να μου λες ότι ο Χίτλερ είχε δικαίωμα στη ζωή... Σοβαρέψου λίγο λέμε να κάνουμε σοβαρή συζήτηση κι όχι να μπουρδολογούμε.
Εντάξει, δεν είναι οι Αμερικάνοι πολιτισμένοι κι είμαστε εμείς.. Χαχα. Και στην Ελλάδα όλα ωραία όλα ρόδινα δηλαδή το 19ο και τον 20ο αιώνα.. Που ζεις; Αλήθεια;
Η απάντησή σου είναι εντελώς προσωπική και επειδή κάποιοι έχουν διαφορετική άποψη από εσένα δε σημαίνει ότι μπουρδολογούνε.
Αυτό που καταθέτεις εσύ σαν άποψη είναι εντελώς φανατισμένη και παραπέμπει σε τριτοκοσμικές ιδεολογίες.
Και εδώ δεν είμαστε για να κάνουμε δικαστήριο-ούτε για να κάνουμε άσχετες συγκρίσεις.
Χίτλερ-Φωτόπουλος....Ελλάδα-Αμερική......Πάοκ-Γιάννενα.
Εξακολουθώ να πιστεύω ότι η εκστρατεία αυτή θα πρέπει να εξελιχθεί μέχρι τέλους και θα κάνω κάθε προσπάθεια για κάτι τέτοιο.
Η θανατική ποινή είναι εντελώς εξευτελιστική και ο εν δυνάμει θανόντας είναι 2 φορές θανόντας,περιμένοντας υπομονετικά την σταύρωσή του.
Εάν μιλάμε για τους άλλους δεν πειράζει-αν όλοι αυτοί οι κατάδικοι ήταν τα αδέρφια μας δεν θα είχαμε την ίδια άποψη.
Ας δει κάποιος την ταινία με τον Σον Πεν που είναι καταδικασμένος σε θάνατο και τότε θα καταλάβουμε τον δρόμο του μαρτυρίου που περνάνε αυτοί οι άνθρωποι.
Σκεφτείτε μόνο μία τοις εκατό να είναι αθώοι!
Επειδη εουμε διαφορετικες αποψεις , δεν υπαρχει λογος προσβλητικων χαρακτηρισμων . Δεν υπονοησα να βιασουμε εναν βιαστη , γιατι ' ετσι ' , απλως το δινω σαν παραδειγμα για το ' οφθαλμον αντι οφθαλμου ' , δεν πολεμαμε το εγκλημα με εγκλημα . Ουτε ανεφερθην σε προσωπικοτητες τυπου ' χιτλερ ' , που ακομη κι αυτος δεν ειναι τοσο ενοχος , οσο οι οπαδοι του που ακολουθουσαν τυφλα τις εντολες του . Αν εχεις παει 4-5 φορες στην Αμερικη , οπως εγω , και εχεις ζησει τους Αμερικανους , θα καταλαβαινες γιατι τους αποκαλω ' αγριους ' . Ποσο χρονων εισαι ?
Οσοι θέλετε μπορείτε να υποστηρίξετε το ψήφισμα,ακόμα και με ψευδώνυμο ή ψεύτικο όνομα,αρκεί να υπάρχουν μέιλς τα οποία αναφέρονται σε πραγματικά πρόσωπα και τα οποία ΔΕΝ ΚΟΙΝΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΣ.
Ηδη υπάρχουν 10 υπογραφές,δεν υπάρχει περίπτωση αν κάποιος θέλει να βάλει το πραγματικό του όνομα να καταλάβουμε ποιος είναι!
καλα μη παιρνεις κ ορκο κ ολας...Quote:
αν κάποιος θέλει να βάλει το πραγματικό του όνομα να καταλάβουμε ποιος είναι!
αν επιλεξεις αυτο που λεει δημοσιευση στο φβ κ το δεις τυχαια σε καπια σελιδα φβ γυρω σου θα το καταλαβεις θελει κ πολυ μυαλο? 1+1=2.
Diana1982 διαφωνώ σε αυτά που λες και νομίζω για σένα ισχύουν αυτά. Δεν είναι άσχετη η σύγκριση. Την έκανα για να καταλάβει ότι το θεμελιώδες δικαίωμα στη ζωή πρέπει να το έχουν αυτοί που δεν αφαιρούν ζωές χωρίς λόγο. Αλλά που να το καταλάβεις. Κι εξήγησα γιατί η σύγκριση με το βιαστή είναι λάθος. Αλλά φαίνεται δεν κατάλαβες τίποτα από αυτά που έγραψα και με αποκαλείς φανατισμένο.
Λοιπόν. Όπως έχει ήδη ειπωθεί, δεν είναι λύση το να βιάζεις έναν βιαστή, δεν πρόκειται να μετανιώσει, ίσα ίσα γίνεται χειρότερος. Δεν είναι λύση το να σκοτώσεις κάποιον που σκότωσε κάποιον δικό σου άνθρωπο ΑΛΛΑ καταλαβαίνω τι θες να πεις και εσύ. Όταν κάποιος βιάζει το παιδί μου, εγώ η ίδια πιθανόν να θέλω να πάω να τον βιάσω. Όταν σκοτώσουν το παιδί μου (ειδικά με τον τρόπο που σκότωσε ο παΤΕΡΑΣ την Άννυ) πολύ πιθανών να μην το άντεχα και να πήγαινα η ίδια να τον σκοτώσω με τα ίδια μου τα χέρια. ΟΜΩΣ μετά θα πρέπει να αναλάβω κι' εγώ τις ευθύνες μου γι' αυτό που έκανα. Δεν μπορεί το κράτος να καταδικάζει κάποιον στον θάνατο. Δεν είναι θεοί, ιδίως όταν γίνονται και λάθη. Αν δεν αντέχεις εσύ να βλέπεις κάποιον ελεύθερο επειδή σκότωσε ή βίασε τους δικούς σου, μπορείς να πάρεις τον νόμο στα χέρια σου και μετά να αναλάβεις τις ευθύνες σου. Δεν γίνεται να υπάρχει νόμος "οφθαλμόν αντί οφθαλμού", μετά γίνεσαι ΙΔΙΟΣ με τον εγκληματία, έτσι δίνεις το παράδειγμα; Εγώ για να σιγούρευα πως κάποιος δεν θα ξαναέκανε κακό (παράδειγμα ο πατέρας της Άννυ μ' αυτά που έκανε) δεν θα επέτρεπα την επανένταξή του στην κοινωνία (ανάλογα πάντα με το έγκλημα που έχει κάνει). Δεν θα ήθελα όμως το κράτος να εφαρμόζει την θανατική ποινή.
Το θέμα είναι περίπλοκο moonlight. Στη θανατική ποινή δεν αναφέρομαι στο οφθαλμό αντί οφθαλμού. Αναφέρομαι πιο πολύ σε αυτούς που κάνουν μαζικές εκτελέσεις είτε άμεσα είτε έμμεσα και μόνο μέσα από δικαστήρια κι όχι ο καθένας που αισθάνεται αδικημένος να παίρνει το νόμο στα χέρια του. Υπάρχουν εγκληματίες όπως οι έμποροι ναρκωτικών που τους αξίζει η θανατική ποινή πιστεύω. Και σε έρευνες έχω δει ότι οι περισσότεροι είναι υπέρ. Θυμάμαι για μία Βρετανίδα πρόσφατα που εκτελέστηκε σε μια χώρα στον ινδικό (δε θυμάμαι πια ακριβώς), κι οι αναγνώστες στην εφημεριδα DM έγραφαν ότι της άξιζε ενώ η επίσημη κυβέρνηση έστειλε αίτημα διαμαρτυρίας στην κυβέρνηση της χώρας. Εάν τέτοιοι άνθρωποι που προκαλούν το μαζικό θάνατο φύγουν από τη ζωή, λιγότεροι θα πεθάνουν στο μέλλον απ' ότι να παρέμενε ο ίδιος.
Και η λύση με το βιαστή που έφερε ο προηγούμενος συνομιλητής είναι κάπως διαστροφική. Η λύση που έχει εφαρμοστεί επιτυχώς σε τέτοιες περιπτώσεις είναι ο χημικός ευνουχισμός. Γι' αυτό ανέφερα να μη μπουρδολογούμε (ότι μας κατέβει δηλαδή; - πρώτα να σκεφτόμαστε τι γράφουμε).
Ναι το κατάλαβα, αλλά δεν στο είπε κυριολεκτικά. Εννοούσε ακριβώς αυτό που λες, ότι είναι διαστροφική λύση και εννοείται πως δεν έχει κάποιο αποτέλεσμα όπως αυτό που λες εσύ που αν και απάνθρωπο σ' αυτές τις περιπτώσεις ή τον αφήνεις για πάντα στην φυλακή ή κάνεις κάτι για να σιγουρευτείς ότι όταν βγει δεν θα κάνει τα ίδια. (Και εδώ που ο βιασμός είναι βαριά κατηγορία/έγκλημα, μόνο έτσι αν θα δεχόμουν ποτέ την επανένταξη...)
Ναι αλλά το να εκτελέσει κάποιος αρμόδιος κάποιον έπειτα από απόφαση δικαστηρίου δεν είναι διαστροφική λύση η πράξη καθεαυτή. Ο βιασμός όμως δεν υπάρχει σε κάποια χώρα σαν ποινή (τουλάχιστον σε αυτές που ισχύει η θανατική ποινή έπειτα από δικαστική πράξη). Οπότε ήταν αρκετά ατυχές το παράδειγμά του ακόμη κι αν δεν τον εννοούσε κυριολεκτικά. Κι εφόσον υπάρχει ΗΔΗ πιθανή ποινή στην περίπτωση αυτή (χημικός ευνουχισμός), το κάνει ακόμα πιο διαστροφικό.