..... άλλους οι οποιοι άλλοι έχουν βρεθεί στην ίδια θέση αλλά δεν έοχυν μαλώσει με κανένα;
Printable View
..... άλλους οι οποιοι άλλοι έχουν βρεθεί στην ίδια θέση αλλά δεν έοχυν μαλώσει με κανένα;
μπορεί να είναι κακός άνθρωπος, μπορεί να είναι αδέξιος κοινωνικά, μπορεί να είναι λίγο στριμένος, μπορεί να μην ταιριάζει με αυτούς τους δέκα... χιλια δύο μπορεί να ισχύουν!
και οι άλλοι δεν ταιριάζουν όμως γιατί δεν μαλώνουν; μηπως συμβαίνει κατι διαφορετικό γιατί αυτός να ξεχωρίζει προς το χειρ/οτερο απο τους άλλους;
ε ναι σου είπα. μπορεί αυτό το άτομο κοινωνικά να είναι αδέξιο. να μην ρίχνει και λίγο νερό στο κρασί του, να είναι πολύ μαχητικό, να είναι παρεξηγησιάρικο.... όπως και να έχει αν βλέπεις ότι πάντα και παντού τσακώνεσαι με όλους, μάλλον κάτι πρέπει να κάνεις γιατί δεν είναι πολύ λειτουργικό!
δηλαδή το θεωρείς αυτό το άτομο λίγο χαζούλι;
το θεμα ειναι να ψαξεις να βρεις μεσα σου γιατι τσακωνεσαι?γιατι βγαζεις τον θυμο σου με αυτον τον τροπο?εχεις σκεφτει ποτε να αποχωρισεις ,η να μην απαντησεις,η να συγρατησεις τον εαυτο σου,περνοντας βαθιες ανασες εξω, και μετα γυρνα ξανα στο χωρο με πιο ξεκαθαρο μυαλο
΄
Τι \"χαζούλι\" και πράσινα άλογα? Ποιο είναι το πρόβλημα σου? λολ
το προβλημά μου είναι η κοινωνική αδεξιότητα δεν έχει να κάνει με σένα μην το παίρνεις προσωπικά. όποιος έχει την μύγα μυγιάζεται;Quote:
Originally posted by PETRAN
΄ Τι \"χαζούλι\" και πράσινα άλογα? Ποιο είναι το πρόβλημα σου? λολ
τελικά το άτομο αποχώρησε αφου όμως μάλωσεQuote:
Originally posted by ΜΕΛΙΝΑ10
το θεμα ειναι να ψαξεις να βρεις μεσα σου γιατι τσακωνεσαι?γιατι βγαζεις τον θυμο σου με αυτον τον τροπο?εχεις σκεφτει ποτε να αποχωρισεις ,η να μην απαντησεις,η να συγρατησεις τον εαυτο σου,περνοντας βαθιες ανασες εξω, και μετα γυρνα ξανα στο χωρο με πιο ξεκαθαρο μυαλο
Τι εννοεις λεγοντας οτι μαλωσε?Αρχισε να βριζει χωρις λογο κ αιτια?Διαφωνησε με τις αποψεις των υπολοιπων κ υποστηριξε την αποψη του?Μηπως το ειχαν συνηθισει μεχρι τωρα να μην εκφραζει την γνωμη του του κ τωρα τους κακοφανηκε?η ειναι γενικα εριστικο κ ευεξαπτο?
Αυτό το άτομο είσαι εσύ?
γιατί ανοίγεις θέμα σε τρίτο πρόσωπο, αν αυτό το πρόβλημα αφορά εσένα? δεν είναι ντροπή να έχεις αυτό το πρόβλημα (αν το έχεις).
αν δεν αφορά εσένα, γιατί ασχολείσαι με προβλήματα άλλων ανθρώπων που δεν σε αφορούν?
γιατί έχει σημασία μπορεί να είναι ένα ΄πολύ κοντινό μου πρόσωπο πχ η αδελφή μου και να με νοιάζει πολύ η ζωή της και να θέλω να την βοηθήσωQuote:
Originally posted by lucifer
γιατί ανοίγεις θέμα σε τρίτο πρόσωπο, αν αυτό το πρόβλημα αφορά εσένα? δεν είναι ντροπή να έχεις αυτό το πρόβλημα (αν το έχεις).
αν δεν αφορά εσένα, γιατί ασχολείσαι με προβλήματα άλλων ανθρώπων που δεν σε αφορούν?
Τι ερωτηση ειναι αυτη?
Ενδιαφερεσαι για καποιο ατομο που τσακωθηκε με αλλα δεκα και θες να σου απαντησουμε με αυτες τις πληροφοριες που δινεις αν ειναι παλιοχαρακτηρας?
Εσυ που ενδιαφερεσαι δεν ξερεις?
Που να ξερουμε εμεις?
εγω ξερω οτι είναι καλό παιδί αλλά μου κάνει εντύπωση που μαλώνειQuote:
Originally posted by keep_walking
Τι ερωτηση ειναι αυτη?
Ενδιαφερεσαι για καποιο ατομο που τσακωθηκε με αλλα δεκα και θες να σου απαντησουμε με αυτες τις πληροφοριες που δινεις αν ειναι παλιοχαρακτηρας?
Εσυ που ενδιαφερεσαι δεν ξερεις?
Που να ξερουμε εμεις?
Μπορουμε τουλαχιστον να ξερουμε γιατι μαλωσε?Και πως μαλωσε?
Δηλαδη τους χτυπησε,τους εβρισε , διαφωνησε τι εκανε?
Σε τι περιβαλλον σε σχολικο , σε κηδεια , σε γαμο , σε ομιλια που?
Μαλωσε ενα ατομο με 10 ατομα ειναι κακος ή οχι?
Περιμενεις να απαντησουμε σε τι? Σε αυτην την προταση?
εκ των πραγμάτων τα στοιχεία που δίνεις είναι πολύ λίγα για να βγάλει ο καθένας από εδώ μέσα ένα συμπέρασμα. επίσης να σου πω ότι με ενοχλεί λίγο που προσπαθείς να εκβιάσεις απαντήσεις. πχ. σου απάντησα ότι πολλά μπορεί να παίζουν, κι εσύ μετά επιμένεις \"δηλαδή το θεωρείς λίγο χαζούλι?\". σα να προσπαθείς να πάρεις αυτή την απάντηση. μήπως εσύ πιστεύεις αυτό και προσπαθείς να το ακούσεις και από τρίτους?
αυτό με κάλυψεQuote:
Originally posted by claire
μπορεί να είναι κακός άνθρωπος, μπορεί να είναι αδέξιος κοινωνικά, μπορεί να είναι λίγο στριμένος, μπορεί να μην ταιριάζει με αυτούς τους δέκα... χιλια δύο μπορεί να ισχύουν!
το άτομο αυτό μάλωσε με κάποιους συγχωριανούς, περνούσε δύσκολη φάση κατάθλιψη νομίζω, είναι πολύ αξιόλογο άτομο αλλά αντιμετωπίζει πολλά προβλήμα. το γεγονός αυτό έγινε θέμα από κάποιους στο χωριό το οποίο ενόχλησε το άτομο αυτό το είπαν και χαζό τώρα ενας άνθρωπος που έβγαλε τει πόσο χαζός μπορεί να είναι δεν ξέρω
@ calin:
ok, δεκτόν.
αυτό είναι εντελώς άσχετο, πάντως. εννοώ η εξυπνάδα κάποιου, το αν έβγαλε τεί και το κατά πόσο είναι καλός στις κοινωνικές συναναστροφές.Quote:
Originally posted by Calin
το άτομο αυτό μάλωσε με κάποιους συγχωριανούς, περνούσε δύσκολη φάση κατάθλιψη νομίζω, είναι πολύ αξιόλογο άτομο αλλά αντιμετωπίζει πολλά προβλήμα. το γεγονός αυτό έγινε θέμα από κάποιους στο χωριό το οποίο ενόχλησε το άτομο αυτό το είπαν και χαζό τώρα ενας άνθρωπος που έβγαλε τει πόσο χαζός μπορεί να είναι δεν ξέρω
πάντως, για την περίπτωση του ατόμου που λες, εφόσον είχε κατάθλιψη, ισως εξηγείτε και η συμπεριφορά του...
Όταν ένα άτομο μαλώσει με δέκα,θα έψαχνα τις αιτίες στο ένα άτομο.
τιποτα απο οσα γραφεις δεν σημαινει.
Η αριθμητικη υπεροχη την οποια βαζεις, δεν σημαινει τιποτα για να βγαλει καποιος τετοια συμπερασματα.
Θα μπορουσαν να ισχυσουν οι ιδιες αποψεις και ας ηταν μονος του με ενα αλλο ατομο.
Αυτο που σιγουρα παιζει ειναι οτι το ατομο αυτο δεν μπορει να συγχρονιστει με τους υπολοιπους δεκα για παρα πολλους λογους. (δεν εχει σημασια να τους βρουμε) Οπως βεβαια και οι δεκα με τον ενα.
Απο κει και περα,
αρχιζει μια διαδικασια εκπτωσεων και ισχυει μια συναρτηση, του ποσο απομονωμένος εισαι σε σχεση με το ποσο αυτο ειναι αναγκαιο να τροποποιησεις τις σκεψεις σου ετσι ωστε να ειναι αναγκαιο να συχρονιστεις με τους συγκεκριμενους δεκα.
Επειδη οι ανθρωποι ειναι νομαδικα ζωα, εχουν αυτη την αναγκη και κατα περιπτωση ισχυουν διαφοροι εκβιασμοι.
Μπαινει δηλαδη το ερωτημα, οτι αφου εμεις ειμαστε δεκα και εσυ ενας ποσο μπορεις να εχεις εσυ δικαιο και οι εμεις αδικο?
Στην πραγματικοτητα και οι δυο εχουν δικαιο, απλα δεν μπορει να συναντηθει.
Ετσι αυτο που μενει, ειναι να τους αποφευγει γιατι οτι αλλο αποφερει φθορα η οποια ποσοστιαια ειναι σε βαρος των λιγων.
Για μενα δεν προκυπτει καμια εκπτωση, κανενας λογος να κανει καποιος πισω, ιδιως οταν βρισκει μπροστα του καποια τετοια πλειοψηφια.
Καλύτερα μονος σου και με τις αποψεις σου.
Σου μιλαει καποιος που εχει αρκετες τετοιες εμπλοκες και συνολικα στο περασμα των ετων εχω βγει κερδισμενος.
Είναι ανάγκη πάντα να μαλώνει...αυτός ο φίλος σου?
Πες του καλύτερα ότι ίσως να υπάρχουν και άλλες εναλακτικές λύσεις πέρα από το μάλωμα , και απλά είτε να μην τις έχει ανακαλύψει ακόμα ή απλά...να μην τις βλέπει...
Quote:
Originally posted by RainAndWind
Όταν ένα άτομο μαλώσει με δέκα,θα έψαχνα τις αιτίες στο ένα άτομο.
μπορεί το άτομο αυτό να είναι επαναστάτης
Μπορεί.Αλλά η επανάσταση δεν συνεπάγεται αυτομάτως μάλωμα,πχ ο Mohandas Gandhi έφερε την επανάσταση με απλή μαζική ανυπακοή.;)
και άλλοι κάνουν επανάσταση σκοτώνοντας
Και το ότι κάνουν επανάσταση, τους νομιμοποιεί κατά τη γνώμη σου να προβούν σε αυτή την αποτρόπαια πράξη?Quote:
Originally posted by Calin
και άλλοι κάνουν επανάσταση σκοτώνοντας
Δεν είναι καλύτερο ο επαναστάτης να αναζητήσει πρώτα άλλες πιο ήπιες μεθόδους πριν φτάσει σε αυτό το σημείο?
melissa ,Quote:
Originally posted by melissa
Και το ότι κάνουν επανάσταση, τους νομιμοποιεί κατά τη γνώμη σου να προβούν σε αυτή την αποτρόπαια πράξη?Quote:
Originally posted by Calin
και άλλοι κάνουν επανάσταση σκοτώνοντας
Δεν είναι καλύτερο ο επαναστάτης να αναζητήσει πρώτα άλλες πιο ήπιες μεθόδους πριν φτάσει σε αυτό το σημείο?
έχεις δικαιο σε καμιά περιπτωση δεν υποστηρίζω τέτοιες ακραίες καταστάσεις μόνο όταν πρόκειται για εθνικά ζητήματα υποστηρίζω μια τέτοια ακράία έκβαση
Quote:
Originally posted by melissa
Και το ότι κάνουν επανάσταση, τους νομιμοποιεί κατά τη γνώμη σου να προβούν σε αυτή την αποτρόπαια πράξη?Quote:
Originally posted by Calin
και άλλοι κάνουν επανάσταση σκοτώνοντας
Δεν είναι καλύτερο ο επαναστάτης να αναζητήσει πρώτα άλλες πιο ήπιες μεθόδους πριν φτάσει σε αυτό το σημείο?
Η επανάσταση θα λάβει χώρα αύριο το μεσημέρι στις 2:30.
Θα γίνει στον προαύλιο χώρο του κοινοβουλίου.
Σε περίπτωση κακοκαιρίας θα μεταφερθούν όλοι οι ενδιαφερόμενοι στον εσωτερικό όπου θα παρέχετε δωρεάν χυμός και καναπεδάκια.
Θα μεταδοθεί απευθείας από την κρατική τηλεόραση.
Κάπως έτσι είναι οι επαναστάσεις σήμερα.
Πάντως για να είμαστε εντός θέματος θα πω ότι έτσι όπως είναι δομημένη η κοινωνία μας σήμερα η γνώμη των πολλών λογίζεται και ως σωστή.
Το θέμα είναι να μπορείς να εναρμονισθείς με την γνώμη αυτή ακόμη και εάν έχεις αντίρρηση.
Φυσικά εάν αυτό είναι αδύνατο μπορείς πολύ απλά να εκφράσεις την αντίθεσή σου. Εάν και αυτό δεν εισακουστεί τότε ή το βουλώνεις και το ανέχεσαι, ή παίρνεις το κουβαδάκι σου και πας σε άλλη παραλία να παίξεις με άλλα παιδάκια.
Τα πράγματα είναι πολύ απλά.
Το καλό και το κακό σαν λέξεις δεν έχουν καμία σχέση με αυτό΄.
Η πιο σωστή έκφραση θα ήταν το διαφορετικό.
Quote:
Originally posted by knoulp
Πάντως για να είμαστε εντός θέματος θα πω ότι έτσι όπως είναι δομημένη η κοινωνία μας σήμερα η γνώμη των πολλών λογίζεται και ως σωστή.
δεν φτανει που η γνωμη των πολλων, επιβαλλεται στους κυβερνητικους σχηματισμους, πρεπει να την φορτωθουμε και στην προσωπικη μας ζωη?
Αν οι πολλοι θεωρουν οτι οντως εχουν δικαιο, ας μεινουν με τους πολλους και ας αφησουν τους υπολοιπους (τους λιγους) στην ησυχια τους.
Η θεωρια σωστος - λαθος δεν ισχυει.
Blackwell handbook of social psychology: intergroup processes
Κεφαλαιο 15 - σελιδα 303,
The social phychology of minority - majority relations
Το θέμα είναι να μπορείς να εναρμονισθείς με την γνώμη αυτή ακόμη και εάν έχεις αντίρρηση.
οχι και κανεις δεν σε υποχρεωνει.
Φυσικά εάν αυτό είναι αδύνατο μπορείς πολύ απλά να εκφράσεις την αντίθεσή σου. Εάν και αυτό δεν εισακουστεί τότε ή το βουλώνεις και το ανέχεσαι, ή παίρνεις το κουβαδάκι σου και πας σε άλλη παραλία να παίξεις με άλλα παιδάκια.
ουτε το ενα - ουτε το αλλο.
Τουλαχιστον απο την εποχη του διαφωτισμου μπορεις ανετα και χαλαρα να μην το βουλωνεις και να μην ανεχεσαι τιποτα, αλλα επισης να συνεχισεις να εχεις τα κουβαδακια σου στην παραλια που κανεις κεφι.
Οι παραλιες ειναι δημοσιοι χωροι και δεν μπορει να τις καταλαμβανει καμια πλειοψηφία.
Τα πράγματα είναι πολύ απλά.
Το καλό και το κακό σαν λέξεις δεν έχουν καμία σχέση με αυτό΄.
Η πιο σωστή έκφραση θα ήταν το διαφορετικό.
ετσι ακριβως, η ουσια ειναι να μπορει να υπαρχει η διαφορετικοτητα αναμεσα μας.....
Παρομοια φαινομενα ψυχολογικης πιεσης εχουμε δει και εδω μεσα να ασκειται απο ομαδες εναντίων μεμονωμένων ατομων.
Αλλοτε με επιτυχια αλλοτε οχι.
Εκεινο που δινει καθοριστικη σημασια παντοτε, ειναι η συγκροτηση του καθενος για να μπορει να αναλυει οπως πρεπει τετοιες επιθεσεις απο πλειοψηφιες.
Ο Gustav Le Bon, απο πολυ νωρις ειχε γραψει για αυτο, μολις το 1895.
\"Ειδαμε οτι οι μαζες δεν συλλογιζονται οτι δεχονται η απορριπτουν τις ιδεες χονδρικα, οτι δεν ανεχονται ουτε συζητηση ουτε αντιλογια και οτι οι υπερβολες που δρουν πανω τους κατακλυζουν εντελως το πεδιο της νοησης τους και τεινουν αμεσως να μεταμορφωθουν σε πραξεις.
Εχουμε δειξει οτι οι μαζες που υποβαλλονται με τον καταλληλο τροπο ειναι ετοιμες να θυσιαστουν για το ιδανικο που τους εχουν υποβαλλει.
Ειδαμε τελος οτι αυτες γνωριζουν μονο τα βιαια και τα ακραια αισθηματα σε αυτες η συμπαθεια γινεται γρηγορα λατρεια και μολις γεννηθει η αντιπαθεια μεταμορφωνεται σε μισος.
Αυτες οι γενικες ενδειξεις επιτρεπουν ηδη να προσαισθανθουμε τη φυση των πεποιθησεων τους\"
Συγγραφέας: Le Bon, Gustave
Εκδοτικός Οίκος: ΖΗΤΡΟΣ
Έτος έκδοσης: 0/1996
Σελίδες: 206
ISBN: 9789607760043
knoulp καταννοώ το πνεύμα σου αλλά δεν είχα ακριβώς αυτό στο μυαλό μου όταν είπα αυτό που είπα. Έφτασες στο άλλο άκρο...Quote:
Originally posted by knoulp
Η επανάσταση θα λάβει χώρα αύριο το μεσημέρι στις 2:30.
Θα γίνει στον προαύλιο χώρο του κοινοβουλίου.
Σε περίπτωση κακοκαιρίας θα μεταφερθούν όλοι οι ενδιαφερόμενοι στον εσωτερικό όπου θα παρέχετε δωρεάν χυμός και καναπεδάκια.
Θα μεταδοθεί απευθείας από την κρατική τηλεόραση.
Κάπως έτσι είναι οι επαναστάσεις σήμερα.
πως εξηγείς οτι τον Αϊστάιν τον θεωρούσαν σχεδόν όλοι ως βλάκαQuote:
Originally posted by RainAndWind
Όταν ένα άτομο μαλώσει με δέκα,θα έψαχνα τις αιτίες στο ένα άτομο.
( είμαι η Calin αποσυνδέθηκα κατα λάθος και δεν μπορεσα να μπω με το ίδιο όνομα, ευχαριστώ)
και να μην το έλεγες ότι είσαι η calin, ο τρόπος που γράφεις μηνύματα, θυμίζει calin
την εποχή που τον θεωρούσαν βλάκα, μάλλον δεν είχε παρουσιάσει και τίποτα το αξιόλογο. τον θεωρούσαν βλάκα στα γυμνασιακά του χρονια κυρίως. όχι και μετά, όχι όταν σπούδαζε ας πούμε. αλλά ακόμα και όταν σπούδαζε, ο einstein δεν ήταν επιμελής φοιτητής. μελετούσε εις βάθος μόνο τα πεδία της φυσικής που τον ενδιέφεραν και περνούσε τα μαθήματα χάρη στις σημειώσεις ενός πολύ καλού του φίλου. όταν δημοσίευσε τη θεωρία της σχετικότητας, ήταν πολύ νωρίς για να την αναγνωρίσουν σαν σπουδαία θεωρία. έφαγε πολλά χρονια αμφισβήτησης πριν καθιερωθεί. όμως τα πειραματικά δεδομένα δεν την διέψευσαν και με τον καιρό καθιερώθηκε.
αυτά όλα γίνανε αφού τελειωσε και μετα το τει . Ο κόσμος είναι πολύ κακός όταν ζηλεύει καποιον δεν ξέρει τι λέειQuote:
Originally posted by lucifer
και να μην το έλεγες ότι είσαι η calin, ο τρόπος που γράφεις μηνύματα, θυμίζει calin
την εποχή που τον θεωρούσαν βλάκα, μάλλον δεν είχε παρουσιάσει και τίποτα το αξιόλογο. τον θεωρούσαν βλάκα στα γυμνασιακά του χρονια κυρίως. όχι και μετά, όχι όταν σπούδαζε ας πούμε. αλλά ακόμα και όταν σπούδαζε, ο einstein δεν ήταν επιμελής φοιτητής. μελετούσε εις βάθος μόνο τα πεδία της φυσικής που τον ενδιέφεραν και περνούσε τα μαθήματα χάρη στις σημειώσεις ενός πολύ καλού του φίλου. όταν δημοσίευσε τη θεωρία της σχετικότητας, ήταν πολύ νωρίς για να την αναγνωρίσουν σαν σπουδαία θεωρία. έφαγε πολλά χρονια αμφισβήτησης πριν καθιερωθεί. όμως τα πειραματικά δεδομένα δεν την διέψευσαν και με τον καιρό καθιερώθηκε.
α και κάτι άλλο μήπως ξέρεις πως αποσυδέθηκα; και γιατί;
δεν ξέρω πως αποσυνδέθηκες.Quote:
Originally posted by salin
αυτά όλα γίνανε αφού τελειωσε και μετα το τει . Ο κόσμος είναι πολύ κακός όταν ζηλεύει καποιον δεν ξέρει τι λέει
α και κάτι άλλο μήπως ξέρεις πως αποσυδέθηκα; και γιατί;
μπορεί. μιλάμε για επαρχεία? από την άλλη μεριά, γιατί το τι λέει ο κόσμος είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα? ας λέει ο κόσμος ότι θέλει. κανεις δεν έχει την απόλυτη συμπάθεια. όλοι κάπως το διαχειρίζονται αυτό. δε λέω ότι το να μη σε συμπαθεί κάποιος ότι είναι ωραίο, αλλά δεν είναι και το τέλος του σύμπαντος. οπότε το ουσιώδες ερώτημα δεν είναι το τι κάνουν οι άλλοι, αλλα, γιατί είναι τόσο σημαντικό σε αυτόν τον γνωστό σου, το τι λένε οι άλλοι?
Quote:
Originally posted by krino
Quote:
Originally posted by knoulp
Πάντως για να είμαστε εντός θέματος θα πω ότι έτσι όπως είναι δομημένη η κοινωνία μας σήμερα η γνώμη των πολλών λογίζεται και ως σωστή.
δεν φτανει που η γνωμη των πολλων, επιβαλλεται στους κυβερνητικους σχηματισμους, πρεπει να την φορτωθουμε και στην προσωπικη μας ζωη?
Αν οι πολλοι θεωρουν οτι οντως εχουν δικαιο, ας μεινουν με τους πολλους και ας αφησουν τους υπολοιπους (τους λιγους) στην ησυχια τους.
Η θεωρια σωστος - λαθος δεν ισχυει.
Blackwell handbook of social psychology: intergroup processes
Κεφαλαιο 15 - σελιδα 303,
The social phychology of minority - majority relations
Το θέμα είναι να μπορείς να εναρμονισθείς με την γνώμη αυτή ακόμη και εάν έχεις αντίρρηση.
οχι και κανεις δεν σε υποχρεωνει.
Φυσικά εάν αυτό είναι αδύνατο μπορείς πολύ απλά να εκφράσεις την αντίθεσή σου. Εάν και αυτό δεν εισακουστεί τότε ή το βουλώνεις και το ανέχεσαι, ή παίρνεις το κουβαδάκι σου και πας σε άλλη παραλία να παίξεις με άλλα παιδάκια.
ουτε το ενα - ουτε το αλλο.
Τουλαχιστον απο την εποχη του διαφωτισμου μπορεις ανετα και χαλαρα να μην το βουλωνεις και να μην ανεχεσαι τιποτα, αλλα επισης να συνεχισεις να εχεις τα κουβαδακια σου στην παραλια που κανεις κεφι.
Οι παραλιες ειναι δημοσιοι χωροι και δεν μπορει να τις καταλαμβανει καμια πλειοψηφία.
Τα πράγματα είναι πολύ απλά.
Το καλό και το κακό σαν λέξεις δεν έχουν καμία σχέση με αυτό΄.
Η πιο σωστή έκφραση θα ήταν το διαφορετικό.
ετσι ακριβως, η ουσια ειναι να μπορει να υπαρχει η διαφορετικοτητα αναμεσα μας.....
Παρομοια φαινομενα ψυχολογικης πιεσης εχουμε δει και εδω μεσα να ασκειται απο ομαδες εναντίων μεμονωμένων ατομων.
Αλλοτε με επιτυχια αλλοτε οχι.
Εκεινο που δινει καθοριστικη σημασια παντοτε, ειναι η συγκροτηση του καθενος για να μπορει να αναλυει οπως πρεπει τετοιες επιθεσεις απο πλειοψηφιες.
Ο Gustav Le Bon, απο πολυ νωρις ειχε γραψει για αυτο, μολις το 1895.
\"Ειδαμε οτι οι μαζες δεν συλλογιζονται οτι δεχονται η απορριπτουν τις ιδεες χονδρικα, οτι δεν ανεχονται ουτε συζητηση ουτε αντιλογια και οτι οι υπερβολες που δρουν πανω τους κατακλυζουν εντελως το πεδιο της νοησης τους και τεινουν αμεσως να μεταμορφωθουν σε πραξεις.
Εχουμε δειξει οτι οι μαζες που υποβαλλονται με τον καταλληλο τροπο ειναι ετοιμες να θυσιαστουν για το ιδανικο που τους εχουν υποβαλλει.
Ειδαμε τελος οτι αυτες γνωριζουν μονο τα βιαια και τα ακραια αισθηματα σε αυτες η συμπαθεια γινεται γρηγορα λατρεια και μολις γεννηθει η αντιπαθεια μεταμορφωνεται σε μισος.
Αυτες οι γενικες ενδειξεις επιτρεπουν ηδη να προσαισθανθουμε τη φυση των πεποιθησεων τους\"
Συγγραφέας: Le Bon, Gustave
Εκδοτικός Οίκος: ΖΗΤΡΟΣ
Έτος έκδοσης: 0/1996
Σελίδες: 206
ISBN: 9789607760043
Στον βαθμό που μπορεί κανείς να υποστηρίξει τις απόψεις – θέσεις του τότε θα πρέπει να επιμείνει.
Σε περίπτωση που δεν μπορεί τότε το κουβαδάκι του και σε άλλη παραλία.
Δεν είναι και το πλέον σωστό. Αλλά για την σωστή και ομαλή λειτουργία του συνόλου αλλά και του ατόμου είναι απαραίτητο.
αρα λοιπον, οποιος δεν εχει την αυτοπεποιθηση η το κουραγιο η και ακομα την ψυχολογια να υποστηριξει τις αποψεις του, πρεπει να αππαλλασεται των αποψεων του και να ενσωματωνεται με οτι ακουει αλλιως η \"ποινη\" του ειναι εξοστρακισμος και αλλαγη παραλιας?Quote:
Originally posted by knoulp
Στον βαθμό που μπορεί κανείς να υποστηρίξει τις απόψεις – θέσεις του τότε θα πρέπει να επιμείνει.
Σε περίπτωση που δεν μπορεί τότε το κουβαδάκι του και σε άλλη παραλία.
Δεν είναι και το πλέον σωστό. Αλλά για την σωστή και ομαλή λειτουργία του συνόλου αλλά και του ατόμου είναι απαραίτητο.
Και αυτο ειναι το σωστο για την ομαλη λειτουργιας του συνολου της κοινωνιας?
Ειχα την εντυπωση οτι οι σημερινες κοινωνιες ειναι ανεκτες στις διαφορετικοτητες, σε μειονοτητες και μπορει να τις αφηνει να αναπνεουν χωρις να τις αναγκαζει σε τετοιου ειδους ψυχολογικους εκβιασμους και εξαναγκαστικες εκδρομες σε παραλιες.
Δεν λεω βεβαια οι \"δεκα\" να αποδεκτουν τον \"ενα\" για αυτο θα ηταν σαφως χειροτερο.
Λεω ομως οτι το κυνηγι μαγισσων, χαριν μιας ομαδοποιησεις που αποκτα μια δυναμικη, ειναι το λιγοτερο φασιζουσα και δεν συναδει με την φιλοσοφια της σημερινης δημοκρατιας την οποια εγω πιστευω οτι ζω.
Θελω και προσπαθω, ο ενας να εχει το δικαιωμα της διαφορετικης του φωνης χωρις να προσπαθει κανενας ειτε να τον φιμωσει ειτε να τον καταστειλει.
Γιατι αλλιως οταν προσπαθειτε η φιμωση η αλλιως η ενσωματωση, τοτε μαλλον το προβλημα το εχουν οι πολλοι και οχι ο ενας.
Με ψυχολογικους ορους οι πολλοι δεν εχουν κανενα απολυτως προβλημα να αφησουν να υπαρχει στη γωνια καποιος περιεργος που διαφωνει και δεν ενσωματώνεται - εκτος ισως απο ενα:
Τον φοβο οτι υπαρχει η πιθανοτητα (εστω και σχεδον μηδαμινη) οι πολλοι να εχουν αδικο....
Μπορεί.Αλλά μπορεί και ο ένας να έχει το άδικο επίσης,και απλά να έχει εσωτερικεύσει κοινωνικές επιλογές,εν είδει ταύτισης με τα πλειοψηφικά πρότυπα,με αποτέλεσμα τις ψυχικές συγκρούσεις.:P(πως το κατέχω το αντικείμενο τούτες τις μέρες,λολ)