Μουσική και ΙΨΔ
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 26
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    11

    Μουσική και ΙΨΔ

    Χαιρετώ όλα τα μέλη του forum και καλώς σας βρήκα!

    Είμαι 14 χρονών και μαθητής γυμνασίου και εδώ και ένα χρόνο ασχολούμαι με τη μουσική (συγκεκριμένα παίζοντας κιθάρα). Από τότε που ξεκίνησα, πιστεύω πως άρχισαν να εμφανίζονται τα πρώτα συμπτώματα ΙΨΔ: ακούω συνέχεια στο μυαλό μου μελωδίες και ρυθμούς από συγκεκριμένα τραγούδια, τα οποία μετά τα "αποτυπώνω" σε οτιδήποτε βρω μπροστά μου που να έχει γωνίες.

    Με άλλα λόγια, αν ο ρυθμός αποτελείται από 4 "χτυπήματα", κι εγώ έχω μπροστά μου ένα ορθογώνιο γραφείο, τότε σε κάθε χτύπημα αντιστοιχώ μία γωνία του γραφείου. Αν στο τραγούδι ο ρυθμός παίζεται 2 φορές, τότε εγώ φαντάζομαι πως στο κέντρο του γραφείου υπάρχει ένα σημείο, με το οποίο συνδέω κάθε γωνία με νοητές γραμμές, δημιουργώντας ένα "Χ". Τέλος, αν ο ρυθμός είναι 4 φορές, μετά από το "Χ" συνδέω κάθε γωνία μεταξύ της, ώστε στο τέλος να προκύπτει ένα "Χ" με ένα τετράγωνο γύρω-γύρω.

    Από την άλλη, αν επικεντρωθώ σε κάτι κυκλικό, τότε το κάνω σαν πυξίδα, δημιουργώντας με το μυαλό μου 1 κάθετη και 1 οριζόντια ευθεία, όπου και οι δύο τέμνονται στο κέντρο, ώστε να προκύπτει κάτι συμμετρικό. Στη συνέχεια κάνω ότι και με τα ορθογώνια.

    Το ίδιο μπορώ να κάνω και με κάθε λέξη ή φράση: βάζω το κάθε γράμμα σε κουτάκι και μετράω τις γωνίες του ανάλογα με το ρυθμό.

    Επιπλέον, σε κάθε σκάλα που συναντώ, μετράω τα σκαλιά, όχι όμως με αριθμούς (ένα, δύο, τρία κλπ), αλλά πάλι με το ρυθμό. Για παράδειγμα, αν κάποια σκάλα έχει 12 σκαλιά, τότε εγώ φροντίζω να έχω αλλάξει το ρυθμό που είναι στο μυαλό μου με έναν που να τελειώσει ακριβώς στο τελευταίο σκαλί. Στη συνέχεια, για κάθε σκαλί που πατάω, "ακούω" στο μυαλό μου και το επόμενο "χτύπημα" από τη μελωδία.