Ποιος είναι ο λόγος που γράφετε εδώ;
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

View Poll Results: Γιατί γράφετε εδώ;

Voters
24. You may not vote on this poll
  • Για να βοηθήσω

    10 41.67%
  • Για να πάρω βοήθεια

    5 20.83%
  • Για επικοινωνία

    7 29.17%
  • Έχει σχέση με το επάγγελμα μου

    0 0%
  • Είμαι φοιτητής (κάνω έρευνα, πτυχιακή εργασία)

    0 0%
  • Άλλο (διευκρινίστε)

    2 8.33%
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 15 of 37
  1. #1
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    1,248

    Ποιος είναι ο λόγος που γράφετε εδώ;

    Το έκανα poll τελικά!

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Αθηνα
    Posts
    312
    Εγω προσωπικα εχω περασει πολυ μεγαλη φρικη ΜΟΝΗ μου,χωρις καποιον να με συμβουλευσει και τωρα που εχω βρει εναν δρομο και εχω ξεθολωσει λιγο μου αρεσει να βοηθαω κι αλλους να δουν καποια πραγματα λιγο πιο καθαρα. Ολοι θα επρεπε να το κανουμε για ολους. Δε μπορω να σκεφτομαι οτι αυτα που περασα και περναω εγω βασανιζουν το μυαλο και αλλων ανθρωπων,χαρισματικων και σημαντικων και τους κανουν να βουλιαζουν. Μακαρι να ειχε βρεθει καποιος να το κανει και για εμενα οταν επρεπε...

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    between heaven and hell
    Posts
    7,796
    Αμα ειναι πανω απο ενα τι παταω?
    " I stopped fighting my inner demons... we are on the same side now..."

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Lost Again
    Posts
    254
    Quote Originally Posted by Karisha View Post