Δεν έχω όρεξη για τίποτα
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 4 of 4
    Junior Member

Δεν έχω όρεξη για τίποτα

Καλησπέρα σας.Έχω ένα θεματάκι και δεν ξέρω τι να κάνω.Κατ'αρχήν είμαι 23 χρονών είμαι φοιτητής σε μια επαρχιακή πόλη και είμαι ομοφυλόφιλος.Πριν ένα χρόνο γνώρισα ένα παιδί,λίγο μεγαλύτερο από μένα,και ενώ στην αρχή δεν ηθέλα σχέση,με διεκδικούσε πάρα πολύ και αποφάσισα να κάνω μια προσπάθεια.Δεν ήταν του γούστου μου και πολύ αλλά προχώρισα.Η στάση μου στην αρχή ήταν πολύ κρύα και γενικά η συμπεριφορά μου αλλά με τον καιρό άλλαξα και άρχισα να νιώθω πολύ έντονα συναισθήματα γι'αυτό το άτομο και ακόμα νιώθω.Με το που είπα όμως οτι θα επικεντρωθώ εγώ άλλαξε αυτός.Άρχισε να κλείνεται και φτάσαμε στο σημείο να μην μπορούμε να μείνουμε οι δυό μας παρά μόνο με κάποιον φίλο/η ώστε να μπαίνει ανάμεσα και να μας κρατάει.Στην πορεία άρχισε να ψάχνεται κιόλας,είχε τύχει να βρώ κάποια μηνύματα στο κινητό του.Αυτό αντί να με ξενερώσει με έκανε να κολλάω ακόμα περισσότερο και να νιώθω ενοχές οτι εγώ δεν κάνω κάτι καλά.Προσπάθησα πολλές φορές να χωρίσω αλλά στο τέλος πάλι γύρναγα ρίχνοντας τον εγωισμό μου.Δεν λέω οτι δεν νιώθει τίποτα για μένα απλά αν το άφηνα σε αυτόν δεν θα έκανε τίποτα για να τα βρούμε.Πριν μέρες χωρίσαμε για μια ακόμη φορά,από τη μεριά του για ένα χαζό λόγο,μαλλόν σαν πρόφαση το βρήκε.Το θέμα μου εμένα είναι οτι εδώ και καιρό έχω χάσει ένα μεγάλο κομμάτι από τον εαυτό μου και δεν έχω όρεξη να κάνω τίποτα και επιπλέον άρχισα να πίνω μέχρι να μην μπορώ άλλο.Δεν έχω που να μιλήσω γιατί πολλόι από τους φίλους μου δεν γνωρίζουν για την ομοφυλοφιλία και όσοι ξέρουν τους έχω κουράσει και δεν θέλω να γίνομαι πλέον βάρος.

Senior Member
    Είτε ετερόφιλοι είτε ομοφυλόφιλοι άπειροι άνθρωποι έχουν βιώσει κάποιον έρωτα χωρίς ανταπόκριση και είναι μια εμπειρία και αυτή έστω και επώδυνη.