Γεια σας..
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Page 1 of 11 123 ... LastLast
Results 1 to 15 of 152
  1. #1

    Γεια σας..

    Γεια σας. Είμαι νέος στην παρέα σας και θα χρειαζόμουν τη βοήθεια σας σε ένα θέμα που έχω. Θα προσπαθήσω να σας περιγράψω την κατάσταση μου με όσο το δυνατόν πιο λίγα λόγια έτσι ώστε να μην σας κουράσω. Κατ' αρχάς είμαι 18 χρονών, φοιτητής σε σχολή της Αθήνας. Αλλά καλύτερα να το πιάσω από το παρελθόν. Από μικρός ήμουν ένα παιδί συνεσταλμένο το οποίο δεν ήμουν πολύ κοινωνικό αλλά χρειαζόμουν την παρέα. Το δημοτικό πέρασε χωρίς παρέα, το γυμνάσιο με απογοήτευσε αφού όσους προσπάθησα να προσεγγίσω με προδώσανε και το ίδιο περίπου συνεχίστηκε με το λύκειο αφού δεν κατάφερα να κρατήσω μια παρέα για άγνωστο λόγο. Ίσως να ήταν η συμπεριφορά μου ίσως ίσως, το χω σκεφτεί πολλές φορές χωρίς να χω βρει λύση. ευτυχώς όμως υπήρχαν δύο κοπέλες από την τάξη μου με τις οποίες μιλάω ακόμα και σήμερα και βρισκόμαστε καμιά φορά και με βοηθάνε κάπως ψυχολογικά. Γιατί δεν είμαι καλά ψυχολογικά με αποκορύφωμα το καλοκαίρι που πέρασε: μετά τις πανελλήνιες και επειδή όλοι φύγαν διακοπές κλπ εγώ κλείστηκα εντελώς στον εαυτό μου,απομάκρυνα τους πάντες από γύρω μου, άρχισα να καπνίζω κρυφά από όλους και να πίνω (εκεί έβρισκα παρηγοριά μαζί με την μουσική). Υπήρχε και ένα περιστατικό που είχα κατεβάσει ένα ολόκληρο μπουκάλι ποτό και πήγα στο νοσοκομείο (οι γονείς μου κόντεψαν να πεθάνουν) αλλά το πήρα χαμπάρι ότι πήγαινα κατα διαόλου και τα κοψα και τα δύο. Τώρα έτσι όπως σας τα λέω αυτά είναι πολύ γενικά γιατί δε θέλω να σας κουράζω. Αλλά έχω την ανάγκη κάπου να τα πω (και τα λεφτά για έναν ψυχολόγο τα σκέφτομαι πολύ..). Δεν ξέρω τι μου συμβαίνει, τώρα στην σχολή έχω γνωρίσει κάποια άτομα με τα οποία έχουμε έρθει κοντά αλλά ο φόβος μου μην τους χάσω και αυτούς νομίζω θα με κάνει να τους διώξω.. Γενικά είμαι σε μια φάση που δεν ξέρω τι μου γίνεται..