τι γνώμη έχετε για το cipralex?
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 16
  1. #1
    Banned
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    72

    Smile τι γνώμη έχετε για το cipralex?

    καλησπέρα σας, νέο μέλος στο forum. είμαι 22 ετών, έχω διαταραχή πανικού μαζί με αγοραφοβία και νοσοφοβία εδώ και 4 χρονια. αποφάσισα να πάω σε ψυχίατρο γιατί πραγματικά δεν άντεχα αυτή την κατάσταση καθημερινά. μου έγραψε μια αγωγή με seropram την οποια την ακόλουθο εδώ και 7 μήνες τώρα.. μπορώ να πω πως μια μικρή βελτίωση την έχω δει απλά πήρα 5 κιλά απότομα, τώρα αποφάσισε να μου αλλάξει την αγωγή γιατί το seropram παρατήρησα ότι μου άνοιγε πολύ την όρεξη. μου έγραψε τα cipralex 10mg τα οποια θα τα ξεκινήσω από σήμερα.. μου είπε ότι είναι ένα πολύ καλο φάρμακο και θα με βοηθήσει ακόμα καλύτερα! μου είπε να μην σταματήσω το seropram σταδιακά, και να ξεκινήσω το cipralex κατευθείαν δεν ύπαρξη πρόβλημα λέει.. εσείς τι γνώμη έχετε για το συγκεκριμένο φάρμακο? είναι καλο? από παρενέργειες? διάβασα ότι δεν έχει σχεδόν καμια παρενέργεια είναι όντως αλήθεια? περιμένω απάντηση με αγωνια...

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    376
    Θα ρωτήσεις σε παρακαλώ το γιατρό που θωρώ τον μόνο έγκυρο κατά την άποψη μου αν είναι σωστός;

  3. #3
    Banned
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    72
    Quote Originally Posted by emy View Post
    Θα ρωτήσεις σε παρακαλώ το γιατρό που θωρώ τον μόνο έγκυρο κατά την άποψη μου αν είναι σωστός;
    τον γιατρό μου τον έχω ρωτήσει. απλά θέλω και εμπειρίες από αλλα άτομα που έχουνε πάρει το ίδιο φάρμακο! και τι αποτέλεσμα έχουνε δει.

    anyway, σήμερα το ξεκίνησα τελικά, ένταξη μια χαρά είμαι. απλά έχω ένα τρόμο και μια ανησυχία. ίσος να είναι αρχή ακόμα!

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    May 2009
    Posts
    323
    Μοιαζουνε οι περιπτωσεις μας.εγω ειχα ξεκινησει με cipralex και τωρα μου το γυρισε αλλος γιατρος σε seropram...με το cipralex ειχα πιο πολλες παρενεργειες απο το σεροπραμ αλλα μονο τις πρωτες 15 μερες...βασικα απο οτι εχω καταλαβει καθε φαρμακο εχει αλλη επιδραση διαφορετικη σε καθε ανθρωπο...ψαχνει ο γιατρος μεχρι να βρει το καταλληλο αυτο που εχει την καλυτερη επιδραση πανω σου..υπομονη και μη φοβασαι να φοβοσουν αν δεν εκανες τιποτα για την κατασταση σου.............απλα οτι νιωθεις και δεν παει καλα κατευθειαν να τηλεφωνεις στο γιατρο σου να τον ενημερωνεις...

  5. #5
    Banned
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    72
    ξύπνησα χαλια σήμερα και έχω έντονο τρόμο και τρέμουλο στο κεφάλι δεν αντέχω άλλο αυτή την κατάσταση.. μια χαρά βολεύτηκα με το seropram τι ήθελε και μου το άλλαξε?

  6. #6
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Salonica
    Posts
    772
    Πάιρνω Cypralex εδώ και 2μιση χρόνια, ειναι καλά ανεκτό, μου πρόσθεσε κάποια κιλά κ μοθ έχει σκοτώσει τη λίμπιντο, αυτα

  7. #7

  8. #8
    Banned
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    72
    Quote Originally Posted by Ξωτικό View Post
    λογω χρονιας ηπιας καταθλιψης εκτος των αλλων, ειχα παρει κι εγω απο δαυτα. Πηρα πολλαααααααααααα κιλα, εσκαβα τους τοιχους να βρω να φαω, και καταληξαμε οτι δεν ειχαν αποτελεσμα ουσιας στο θεμα σκαταθλιψης. Τα κοψα, διαφορα δεν ειδα περαν οτι παλεψα να χασω τα ρημαδια τα κιλα, και εκτοτε ξουτ. Δεν τα ξαναπαιρνω. Δεν μου κανανε, δεν τα εχω σε εκτιμηση, εχεσθην παντελως που ειναι νεας γενιας.Αυταααααααα.
    Κατα τα αλλα, τοκ του δε ντοκ.
    και μένα μου είπε ο ψυχίατρος ότι κόβουνε την όρεξη... μάλιστα, ώστε μου είπε ψέματα!

    σίγουρα πάντως ο κάθε οργανισμός είναι διαφορετικός σε κάθε φάρμακο αν δεν το δοκιμάσεις δεν ξέρεις.. θα περιμένω μια εβδομάδα με πολύ υπομονή και αγωνια μήπως δω αποτέλεσμα.. αλλιώς γυρνάω ξανά στο seropram που με ηρεμούσε και είχα αυτή την γλυκιά υπνηλία! προτιμώ να αισθάνομαι λίγο υπνηλία και κούραση παρα να είμαι διαρκώς σαν την τσίτα

    κάποια στιγμή θα γίνουμε όλοι καλά.. και όχι από τα φάρμακα..!
    τα φαρμακα το μονο που κάνουνε είναι να μουδιάζουνε τα συμτώματα μας και μερικές φορες ακόμα να μας αλλάξουνε την προσωπικότητα μιλάω σχετικά για τα αντικαταθλιπτικά.. σίγουρα η κατάθλιψη είναι κάτι που θεραπεύεται αρκεί να μην το βάζεις κάτω.. εύχομαι σε όλους καλή δύναμη παιδιά!! και όλα θα πάνε καλά!

  9. #9
    Member
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Euboia
    Posts
    66
    Κάνω θεραπεία εδώ και μισό χρόνο περίπου.
    Εντάξει, στην αρχή είχα πολλές παρενέργειες αλλά σταδιακά φύγαν.
    Το μόνο κακό τώρα είναι χαμηλή λίμπιντο, και θέλω να κοιμάμαι τουλάχιστον 10-12 ώρες.
    Το τελευταίο αν δεν υπήρχε θα ήμουν ευχαριστημένος..
    Πάντως έχω ακούσει τα καλύτερα για το cipralex (τώρα το κάθε φάρμακο..ξέρεις.. στον κάθε οργανισμό είναι διαφορετικό)
    Καλή τύχη !!!

  10. #10
    Banned
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    72
    σήμερα 4η ημέρα με το cimpralex......

    νιώθω τρομερή ευφορία ένα αίσθημα ότι πετάω.. και έχω πολύ υπερκινητικότητα.. πάντως η διάθεση πιο τέρμα δεν νομίζω να μου έχει φτάσει ποτε και έχω πολύ αυξημένη διάθεση για sex. μου κάνει για επεισόδιο μανίας.. πάντως νιώθω πολύ cool!
    Last edited by Nightmare111; 08-02-2012 at 20:54.

  11. #11
    Banned
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    72
    τώρα νιώθω ήρεμος..
    αλλα με το που βγαίνω από το σπίτι..... κρίση πανικού..

    καλή υπομονή να έχω....

  12. #12
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    22,805
    Quote Originally Posted by Nightmare111 View Post
    σήμερα 4η ημέρα με το cimpralex......

    νιώθω τρομερή ευφορία ένα αίσθημα ότι πετάω.. και έχω πολύ υπερκινητικότητα.. πάντως η διάθεση πιο τέρμα δεν νομίζω να μου έχει φτάσει ποτε και έχω πολύ αυξημένη διάθεση για sex. μου κάνει για επεισόδιο μανίας.. πάντως νιώθω πολύ cool!
    οντω μανια φαινεται να ειναι φιλε αν δεν εισαι διπολικοσ μιλα στο γιατρο σου να σου τα κοψει

  13. #13
    Banned
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    72
    Quote Originally Posted by pad View Post
    οντω μανια φαινεται να ειναι φιλε αν δεν εισαι διπολικοσ μιλα στο γιατρο σου να σου τα κοψει
    δεν είμαι διπολικός.. διαταραχή πανικού έχω με ήπια κατάθλιψη

    πάντως στις παρενέργειες λέει ότι μπορεί να προκαλέσουνε μανια..

    τι να πω... δεν είναι και τόσο ενοχλητικό ένταξη... το σπαστικό είναι ότι έχω τρομερή υπνηλία νιώθω σαν μαστουρωμένος.. :/

  14. #14
    Junior Member
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    5

    ta farmaka den aknoun kalo!!!!

    file to mono pou tha sou pw einai na kopseis ta farmaka 7 xronia eixa talaipwreithei me ola zanax,stedon,rivotril,seroxat,cipralex, k oti malakia boreis na fantasteis...
    KOPSE TAFARMAKA K PROSPATHISE NA TO KATAPOLEMHSEIS ME ALLOUS TROPOUS..
    PARATASH STHN AGWNIA EINAI TA FARMAKA.....

  15. #15
    Banned
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    72
    Quote Originally Posted by seb View Post
    file to mono pou tha sou pw einai na kopseis ta farmaka 7 xronia eixa talaipwreithei me ola zanax,stedon,rivotril,seroxat,cipralex, k oti malakia boreis na fantasteis...
    KOPSE TAFARMAKA K PROSPATHISE NA TO KATAPOLEMHSEIS ME ALLOUS TROPOUS..
    PARATASH STHN AGWNIA EINAI TA FARMAKA.....
    να ήταν τόσο εύκολο....

    πάντως μονο το cimpralex περνώ τώρα το έκοψα και το xanax

    θα τα πάρω για λίγους μήνες ακόμα.. και μετά θα τα σταματήσω σταδιακά και θα πάρω κάτι σε φυτικό όπως το βάλσαμο

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. Cipralex
    By obom in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 30
    Last Post: 08-03-2013, 14:27
  2. NALOREX" Ξερει καποιος ειδικος? -γιατρος ? τι γνωμη εχετε?
    By giorgos panou in forum Εξάρτηση από Ψυχοδραστικές Ουσίες - Ναρκωτικά
    Replies: 12
    Last Post: 22-06-2012, 15:52
  3. Replies: 97
    Last Post: 22-09-2011, 01:37
  4. Τι γνώμη έχετε για τη φανερή απιστία;
    By whitecandle in forum Σεξουαλικότητα, παρεκκλίσεις, σεξουαλική ταυτότητα
    Replies: 293
    Last Post: 21-06-2010, 20:20

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •