Results 61 to 75 of 160
Thread: LGBTQI Quoted!
-
23-06-2012, 11:01 #61
- Join Date
- Mar 2012
- Location
- on mission
- Posts
- 397
John Berger στο Η εικόνα και το βλέμμα:
Το αυτονόητο δικαίωμα του άνδρα στον αυτοπροσδιορισμό και τον καταναγκαστικό ετεροπροσδιορισμό της γυναίκας..
«Η κοινωνική παρουσία μιας γυναίκας είναι διαφορετικού είδους από εκείνη ενός άντρα. Η παρουσία ενός άνδρα εξαρτάται από την υπόσχεση δύναμης που ενσωματώνει. Αν η υπόσχεση είναι μεγάλη και πειστική, η παρουσία του εντυπωσιάζει. Αν είναι μικρή ή ελάχιστα πειστική, θεωρείται πως έχει ασήμαντη παρουσία. Η υποσχεμένη δύναμη μπορεί να είναι ηθική, σωματική, ιδιοσυγκρασιακή, οικονομική, κοινωνική, σεξουαλική – αλλά το αντικείμενό της είναι πάντα εξωτερικό ως προς τον άνδρα. Η παρουσία ενός άνδρα υποβάλλει το τι είναι ικανός να κάνει σε σένα ή για σένα. Η παρουσία του μπορεί να είναι φτιαχτή, με την έννοια ότι προσποιείται πως είναι ικανός για ό,τι δεν είναι. Αλλά η προσποίηση είναι πάντα για μια δύναμη που αυτός ασκεί πάνω στους άλλους.
Αντίθετα, η παρουσία μιας γυναίκας εκφράζει τη στάση της απέναντι στον εαυτό της και προσδιορίζει το τι μπορούν ή δεν μπορούν να της κάνουν. Η παρουσία της εκδηλώνεται στις χειρονομίες, τη φωνή, τις γνώμες, τις εκφράσεις, το ντύσιμό της, στα πράγματα που έχει επιλέξει να την περιβάλλουν, στο γούστο της – δεν υπάρχει πράγματι τίποτε απ’ όσα μπορεί να κάνει που να μη συμβάλλει στην παρουσία της. Η παρουσία μιας γυναίκας είναι τόσο σύμφωνη με το πρόσωπό της ώστε οι άνδρες τείνουν να την αντιλαμβάνονται σαν κάτι σχεδόν υλικό που αναδίνεται από αυτήν.
Το να έχεις γεννηθεί γυναίκα, ισοδυναμούσε με το να έχεις γεννηθεί σε έναν προσδιορισμένο και περιορισμένο χώρο, κάτω από τη φύλαξη των ανδρών. Η κοινωνική παρουσία των γυναικών αναπτύχθηκε σαν αποτέλεσμα της αφέλειάς τους να ζουν κάτω από μια τέτοια κηδεμονία μέσα σε έναν τόσο περιορισμένο χώρο. Αλλά τούτο ακριβώς ήταν που κόστισε στο γυναικείο εγώ το διχασμό του. Μια γυναίκα πρέπει συνεχώς να παρατηρεί τον εαυτό της. Συντροφεύεται σχεδόν συνεχώς από την εικόνα του ίδιου της του εαυτού. Από την πρώτη παιδική ηλικία την έχουν διδάξει και πείσει να επιθεωρεί συνεχώς τον εαυτό της.
Κι έτσι φτάνει να θεωρεί τον επιθεωρητή και τον επιθεωρούμενο μέσα της σαν δυο συστατικά αλλά και πάντα ξεχωριστά στοιχεία της ταυτότητάς της ως γυναίκας. Πρέπει να εξετάζει καθετί που είναι και καθετί που κάνει, γιατί το πώς εμφανίζεται στους άλλους, και τελικά τοπώς εμφανίζεται στους άνδρες, έχει κρίσιμη σημασία γι’ αυτό που κατά κανόνα θεωρείται σαν επιτυχία στη ζωή της. Η δική της αίσθηση του να είναι ο εαυτός της υποκαθίσταται από μια αίσθηση ότι εκτιμάται ο εαυτός της από κάποιον άλλο.
Οι άνδρες εξετάζουν τις γυναίκες πριν εκδηλώσουν τη συμπεριφορά τους προς αυτές. Επομένως το πώς μια γυναίκα εμφανίζεται σ’ έναν άνδρα καθορίζει ενδεχομένως και το πώς αυτός θα της συμπεριφερθεί. Για να αποκτήσουν κάποιον έλεγχο πάνω σ’ αυτή τη διαδικασία, οι γυναίκες πρέπει να τη συγκρατούν και να την εσωτερικεύουν. Το μέρος εκείνο του εγώ μιας γυναίκας που είναι ο επιθεωρητής μεταχειρίζεται το άλλο μέρος που είναι ο επιθεωρούμενος με τέτοιο τρόπο ώστε να δείχνει στους άλλους πώς ολόκληρος ο εαυτός της θα ήθελε να του συμπεριφέρεται. Και αυτή η παραδειγματική μεταχείριση του εαυτού της από τον εαυτό της είναι που συνιστά την παρουσία της. Κάθε γυναικεία παρουσία ρυθμίζει το τι είναι και τι δεν είναι «επιτρεπτό» μέσα στην παρουσία της. Κάθε πράξη της –οποιοδήποτε άμεσο σκοπό ή κίνητρο κι αν έχει– διαβάζεται επίσης σαν μια ένδειξη του πώς θα ήθελε να της συμπεριφερθούν. Αν μια γυναίκα κάνει κάποιο καλό αστείο, αυτό είναι ένα παράδειγμα του πώς η ίδια αντιμετωπίζει τον αστειευόμενο εαυτό της και, κατ’ αναλογία, του πώς θα ήθελε να την αντιμετωπίσουν οι άλλοι σαν αστειευόμενη γυναίκα. Μόνο ένας άνδρας μπορεί να κάνει ένα καλό αστείο για χάρη του ίδιου του αστείου.
Θα μπορούσε κανείς να απλοποιήσει όλα αυτά λέγοντας: Οι άνδρες δρουν και οι γυναίκες εμφανίζονται. Οι άνδρες κοιτάζουν τις γυναίκες. Οι γυναίκες παρατηρούν τον εαυτό τους όταν τις κοιτάζουν. Αυτό καθορίζει όχι μόνο τις περισσότερες σχέσεις μεταξύ ανδρών και γυναικών, αλλά και τη σχέση των γυναικών με τους εαυτούς τους. Ο επιθεωρητής της γυναίκας μέσα στο εγώ της είναι αρσενικός: ο επιθεωρούμενος θηλυκός. Έτσι η γυναίκα μετατρέπει τον εαυτό της σε αντικείμενο, και πιο ιδιαίτερα σε αντικείμενο θέασης: σε θέαμα».Last edited by Curie; 23-06-2012 at 21:24.
Nothing in life is to be feared, it is only to be understood . . .
- 23-06-2012, 11:25 #62
- Join Date
- May 2012
- Location
- ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
- Posts
- 784
Ο Φ.Φαρος επίσης είπε ότι όταν κάπόιος ελέγχει τον ανθρώπινο ερωτισμό, έχει στα χέρια του αλυσοδεμένους τους ανθρώπους.
Την καλημέρα μου από την δουλειά...Λίγη θαλασσινή αύρα ρε παιδιά?
23-06-2012, 11:41 #63
- Join Date
- Jul 2011
- Location
- Βουλγαρια
- Posts
- 4,221
Πολυ ωραια αναλυση Curie
23-06-2012, 13:19 #64
- Join Date
- Jan 2012
- Location
- athens
- Posts
- 291
pt.2:
"Boys are told from a young age that whatever they do will be excused under the “boys will be boys” mantra, and that “boys will be boys” mentality leads to what I call the “boiling frog” problem of women’s sexual boundaries. I call it that because if you put a frog into a pot of boiling water, it will jump right out, but if you put a frog into a pot of room-temperature water and slowly heat it to a boil, the frog will acclimate as it heats and never jump out, eventually boiling to death. Similarly, when we learn as young girls to tolerate “low-level” boundary violations like the ones we often are forced to suffer in silence at school, at home and on the street – bra-snapping, boob-grabbing, ass pinching, catcalling, dick flashing “all in good fun” relentless violations that adults and authorities routinely ignore – it makes it harder for us to notice when even greater boundaries are being violated, eventually leading to the reality that many women who are raped just freeze and fall silent, because that’s what they’ve been taught to do over and over since day one. You tell me what’s more infantilizing: repeatedly letting boys (and grown men) off the hook for their behavior because “boys will be boys” and we can’t ever expect any differently, or creating a consent standard in which all partners take active responsibility for their partner’s safety, and which acknowledges the truly diseased sexual culture we’re soaking in every day."
http://yesmeansyesblog.wordpress.com...astic-consent/
"She had stayed a virgin so she wouldn’t be called a tramp or a slut; had married so she wouldn’t be called an old maid; faked orgasms so she wouldn’t be called frigid; had children so she wouldn’t be called barren; had not been a feminist because she didn’t want to be called queer and a man-hater; never nagged or raised her voice so she wouldn’t be called a bitch… She had done all that and yet, still, this stranger had dragged her into the gutter with the names that men call women when they are angry."
Fried Green Tomatoes at the Whistle Stop Cafe
"The thing is, it’s patriarchy that says men are stupid and monolithic and unchanging and incapable. It’s patriarchy that says men have animalistic instincts and just can’t stop themselves from harassing and assaulting. It’s patriarchy that says men can only be attracted by certain qualities, can only have particular kinds of responses, can only experience the world in narrow ways. Feminism holds that men are capable of more – are more than that."
On claiming to be a stupid man who doesn’t know anything « Zero at the Bone
-“People might get confused”, a woman once told me. She was a therapist and a socialist, but she worried about what people thought. “People might imagine that sexual abuse makes lesbians”.
-“Oh, I doubt it.” I was too angry to be careful. “If it did, there would be so many more”.
Dorothy Allison, Two or Three Things I Know for Sure, p. 45.
"The attribution of monstrosity remains a palpable characteristic of most lesbian and gay representations of transsexuality, displaying in unnerving detail the anxious, fearful underside of the current cultural fascination with transgenderism. Because transsexuality more than any other transgender practice or identity represents the prospect of destabilizing the foundational presupposition of fixed genders upon which a politics of personal identity depends, people who have invested their aspiration for social justice in identitarian movements say things about us out of sheer panic that, if said of other minorities, would see print only in the most hate-riddled, white supremacist, Christian fascist rags…When such beings as these tell me I war with nature, I find no more reason to mourn my opposition to them —- or to the order they claim to represent —- than Frankenstein’s monster felt in its enmity to the human race. I do not fall from the grace of their company —- I roar gleefully away from it like a Harley-straddling, dildo-packing leatherdyke from hell."
A quote posted in honour of International Transgender Day of Remembrance
Susan Stryker, “My Words to Victor Frankenstein Above the Village of Chamounix: Transforming Transgender Rage” (1994)
"The most violent element in society is ignorance"
Emma Goldman
"In Rome a vagina is una fica, a term deriving from the fig, a great thing, a delightful gift, a ribboned fruit. Among young Romans, the expression fica is a way to convey something extraordinarily good, akin to “cool.” They even make it into a superlative—fichissimo, meaning that something is the “cuntest” and very good indeed. Una fica is not only a sexually attractive woman, it is anything worthy of possession or experience. Imagine an American guy saying: “Wow, that is so vagina!” You can’t."
Pubic hair as public spacehttp://www.qvzine.net/images/bingo-2.pdf
ΑΝΤΙΣΕΞΙΣΤΙΚΟ / LGBTQ ΜΠΙΝΓΚΟ
23-06-2012, 18:26 #65
- Join Date
- Mar 2012
- Location
- on mission
- Posts
- 397
Originally Posted by Body-Rocker
Originally Posted by Body-Rocker
Body-Rocker πολύ χρήσιμα!σε ευχαριστούμε!Nothing in life is to be feared, it is only to be understood . . .
23-06-2012, 19:50 #66
- Join Date
- Oct 2009
- Posts
- 4,495
@Λίλιουμ. Υπάρχουν μίση που είναι ΠΟΛΥ υγιή, και ειρήνες που είναι ΠΟΛΥ άρρωστες. Υπάρχουν ειρήνες ψεύτικες μπροστά στην προοπτική ενός πολέμου με κόστος. Μια χαρά είναι ο θυμός μπροστά στην αδικία. Αντίθετα θεωρώ την έκκληση για ηρεμία μπροστά σε οποιαδήποτε αδικία από την πλευρά του αδικημένου πρόσκληση με μία νέα αδικία. Μπορείς να δεις πόση βία αντιμετωπίζουν άτομα με διαφορετικότητα εδώ μέσα μια χαρούλα. Σκέψου το σε μια καθημερινότητα, που δεν περιλαμβάνει την διαδικτυακή απόσταση.
Curie και Body-Rocker, ευχαριστώ! Δε γνώριζα για το una fica.
RULES OF CONTACT FOR STRAIGHT PEOPLE
1.Keep your display of affection (kissing, handholding, embracing, to a minimum). Your sexuality is unwanted and offensive to many here.
2.If you must slowdance, be as inconspicuous as possible.
3.Do not gawk or stare at lesbians or gay men, especially bull dykes and drag queens. We are not your entertainment.
4.If you cannot comfortably deal with someone of the same sex making a pass at you, get out.
5.Do not flaunt your heterosexuality.Be discreet. Risk being mistaken for a lezzie or a homo.
6.If you feel these rules are unfair, go fight homophobia in straight clubs, or
7.Go fuck yourself.
Απόσπασμα από το Queers, Read This, 1990"Δε με νοιάζει να έρθουν όλοι οι ξένοι στην Ελλάδα και οι Έλληνες να πάνε αλλού. Θεωρώ ότι πατρίδα μας είναι η γη. Από μικρό παιδί απέρριπτα τα σύνορα."
Σπύρος Μπιμπίλας
23-06-2012, 20:43 #67
- Join Date
- Oct 2009
- Posts
- 4,495
"How can I tell you. How can I convince you brother, sister, that your life is in danger: That everyday you wake up alive, relatively happy, and a functioning human being,
you are commiting a rebellious act. You, as an alive and functioning queer, are a revolutionary.
There is nothing on this planet that validates, protects, or encourages your existence. It is a miracle you are standing here reading these words. You should be by all rights be dead. Don't be fooled, straight people own the world and the only reason you have been spared is that you're smart, lucky, or a fighter.
Straight people have a privilege that allows them to do whatever they please and fuck without fear. But not only they live a life without fear. They flaunt their freedom
into my face. Their images is on my T.V., in the magazine I bought, in the restaurant I want to eat in, and on the street where I live. I want there to be a moratorium to straight marriage, on babies, on public displays of affection between the opposite sex and media images that promote heterosexuality.
Until I can enjoy the same freedom on movement and sexuality as straights, their privilege must stop and it must be given to me and my queer sisters and brothers. "
Queers, Read This, 1990"Δε με νοιάζει να έρθουν όλοι οι ξένοι στην Ελλάδα και οι Έλληνες να πάνε αλλού. Θεωρώ ότι πατρίδα μας είναι η γη. Από μικρό παιδί απέρριπτα τα σύνορα."
Σπύρος Μπιμπίλας
23-06-2012, 21:22 #68
- Join Date
- Sep 2011
- Location
- Αλομπαρική Οροσειρά
- Posts
- 733
Κιουρί πολύ χάρηκα με την αναφορά σου στον Φιλόθεο Φάρο... κι εγώ "Θεόφιλο" τον έλεγα στην αρχή, λολ!... κρίμα που όταν προσπάθησα να τον κάνω γνωστό στον εδώ χώρο, δέχτηκα "πυρά" για τον... "τί να μας πει ο παπάς τώρα μωρέ";... δε στέκομαι στο εδώ θέμα σας κι ούτε θα ήθελα να τοποθετηθώ. Άλλωστε το θρεντ έχει μπει από μέλος που με έχει αντιμετωπίσει "κάπως", επομένως είναι και "κάπως" το να γράψω κι εγώ... όλα καλά, όλα ανθηρά... ά, και κάτι άλλο, αν σας ενδιαφέρει βεβαίως... η ευκολία σας να θεωρείτε πως όλοι κατανοούμε, γράφουμε και ομιλούμε την αγγλική - κάποτε ναι, σήμερα όχι - είναι δεδομένη;... λολ!...
"... Επικρίσεις Έρωτος Πιανίζουσες... Σε Βολεμένες Κιθαρίσιες Παραλίες..."
23-06-2012, 21:37 #69
- Join Date
- Mar 2012
- Location
- on mission
- Posts
- 397
Originally Posted by RainAndWind
Χαίρομαι που "συμμαχούμε" επί τούτου, Φιλόθεου Φάρου.. (ευτυχώς σήκωνε ακόμη διόρθωση, το όνομα :)) και μη σε νοιάζει για καμμιά επίθεση, το απυρόβλητο να σε ανησυχεί ;)
να μην οικειοποιηθώ τη θέληση της θεματοθέτριας Rain βέβαια, αλλά προσωπική μου γνώμη είναι ότι προσωπικές διαφωνίες πάνω σε ένα θέμα δεν χρειάζεται να καλλιεργούν μια
γενικότερη απόκλιση προσώπων...Nothing in life is to be feared, it is only to be understood . . .
23-06-2012, 21:49 #70
- Join Date
- Jul 2011
- Location
- Βουλγαρια
- Posts
- 4,221
23-06-2012, 21:54 #71
- Join Date
- Mar 2012
- Location
- on mission
- Posts
- 397
23-06-2012, 23:43 #72
- Join Date
- Oct 2009
- Posts
- 4,495
"I hate straight people who can't listen to queer anger
without saying <hey, all straight people aren't like that. I'm straight too you know>.
As if their egos don't get enough stroking or protection in this arrogant, heterosexist world.
Why must we take care of them in the midst of our just anger brought on by their fucked up society?
Why add the reassurance of "Of course, I don't mean you. You don't act that way.
Let them figure out for themselves whether they deserve to be included in our anger".
Queers, Read This,1990"Δε με νοιάζει να έρθουν όλοι οι ξένοι στην Ελλάδα και οι Έλληνες να πάνε αλλού. Θεωρώ ότι πατρίδα μας είναι η γη. Από μικρό παιδί απέρριπτα τα σύνορα."
Σπύρος Μπιμπίλας
24-06-2012, 00:06 #73
- Join Date
- Jun 2011
- Location
- In this old house where every door is open
- Posts
- 2,572
Εγω πιστευω Ρειν οτι αν προσπαθεις με θυμο ακομα και βια να καταστειλεις ενα κακο, αυτο που θα γινει ειναι οτι απλα θα ξεφυτρωσει πολυ συντομα ενα αλλο.. Το εχουμε δει να συμβαινει συνεχεια στην ανρθωποτητα.. Αυτο στηριζεται στο οτι το κακο ειναι πολυ απλα η ελλειψη του καλου, οπως το σκοταδι ειναι η ελλειψη του φωτος, οποτε δεν μπορει να προελθει κατι καλο απο το κακο, ουτε το αντιθετο. Απλη λογικη. Αυτονοητα πραγματα. Γιατι τα πιο απλα ειναι και τα πιο αληθινα..
Το καλο, το κακο, η αγαπη, ο θυμος, το μισος, ειναι εννοιες που εχουμε χασει αιωνες τωρα τα νοηματα τους, χαρη στην κακη εκπαιδευση που εχουμε παρει απο γονεις και το συστημα, και χαμενοι στα ψευδη και τις φαντασιες καταληξαμε ο καθενας απο εμας να τις ερμηνευει διαφορετικα, γιατι ναι μεν η αληθεια ειναι μια, αν φυγεις απο αυτην ομως οι δαιδαλωδεις ψευτικες φαντασιες ειναι απειρες..
Για αυτο το λογο, δε μπορει κανεις στα αληθεια να συζητησει με εναν αλλον, γιατι μπορει χρησιμοποιουν τις ιδιες λεξεις, αλλα με αλλο νοημα, το οποιο συνηθως ειναι μακρια απο το αληθινο, και ετσι ειναι αδυνατον να καταληξει ο διαλογος σε ενα αληθες συμπερασμα!
Καταλαβε κανεις? Εγω καταλαβα παντως :p
24-06-2012, 07:14 #74
- Join Date
- Jul 2011
- Location
- Βουλγαρια
- Posts
- 4,221
24-06-2012, 07:18 #75
- Join Date
- Jul 2011
- Location
- Βουλγαρια
- Posts
- 4,221
Εργασιακός εκφοβισμός και κακοποίηση
30-07-2025, 09:56 in Κακοποίηση