θολη οραση....
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 9 of 9
  1. #1
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    νεα μακρη
    Posts
    194

    θολη οραση....

    υπαρχει καποιος που απο τον αγχος του εχει θολη οραση?δεν ξερω ισως ειναι κ τ μυαλου μ επειδη αν καμια φορα δεν δω κατι απο μακρια σκαλνω μ αποτελεσμα ν τ σκεφτομαι κ συναιχεια ν προσπαθω ν δω κατι απο μακρια ρωτωντας κ τους φιλους μ η τ αγορι μου αν τ βλεπουν.....υπαρχει περιπτωση ν ειναι ψυχολογικο?γενικα πασχω απο αγχωδη διαταραχη!!!!φοβαμαι μηπως εχω τπτ στο κεφαλι.....

  2. #2
    Junior Member
    Join Date
    May 2012
    Posts
    13
    Αγγελικουλα νομίζω οτι η θολή όραση παει πακέτο με τις ζαλαδες. Βέβαια σίγουρα δεν είμαι Γιατρος αλλά μπορείς να πας σε οφθαλμίατρο για να σου φύγει οποιαδήποτε κακή σκέψη. Εμένα τα ψυχοσωματικα μου μετατρέπονται και σε κάτι καινούργιο, δηλ. Εκτός απο ζαλαδες, ατονια, όχι διάθεση έχω και πόνους στα πλευρά μου και στο εντερο. Φοβάμαι μήπως τώρα στα πλευρά δεν είναι ψυχοσωματικα και είναι κάτι άλλο. Το μυαλό παει μόνο στο κακό. Υπάρχει κανείς που να έχει περάσει κάτι παρόμοιο;

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Salonica
    Posts
    772
    Οταν έχεις πολύ άγχος ανεβαίνει η αδρεναλίνη στον εγκέφαλο και σου προκαλεί θολή όραση, μου το είπε γιατρος

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    νεα μακρη
    Posts
    194
    moonlight χαιρομαι που απαντησες ειλικρινα δεν θα τ πιστεψεις εχω πονους στα πλευρα που αντανακλαει στην μεση κ πισω ειναι μαλλον κρυωμα τ σκεφτομαστε κ λιγο....μην ανησυχεις ειλικρινα!!!αχ πολυ χαρηκα τωρα οχι που πονας αλλα που εχουμε τ ιδιο προβλημα!!!!!δεν σε ξερω αλλα σ αγαπω..

  5. #5
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    νεα μακρη
    Posts
    194