Μοναξιά και απογοήτευση... δεν μπορώ να το διαχειριστώ πλέον...
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 19
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Sep 2012
    Posts
    16

    Μοναξιά και απογοήτευση... δεν μπορώ να το διαχειριστώ πλέον...

    Λοιπόν, καταρχήν γεια σε όλους! Ήρθα και γω για να γράψω το πρόβλημα μου. Μπορεί να σας φανεί μυθιστόρημα γιατί θα είναι τεράστιο αλλά συγγνώμη με τρώνε οι σκέψεις… επίσης επειδή οι σκέψεις μου είναι σκόρπιες μπορεί να μπερδέψει, ΟΠΟΤΕ προετοιμαστείτε! Με λένε Γιώργο, είμαι 21 χρονών φοιτητής(και σαν άνθρωπος συναισθηματικός και ντροπαλός!) και με ταλαιπωρεί το γεγονός της μοναξιάς υπερβολικά τον τελευταίο καιρό. Το παράξενο είναι ότι δεν έχω κάνει τίποτα με κοπέλα, ούτε καν φιλί στο στόμα… απολύτως τίποτα. Καταλαβαίνετε την τραγικότητα της υπόθεσης δηλαδή… Μέχρι πέρσι ήμουν κομπλέ με το γεγονός αυτό αλλά φέτος λόγω συγκυριών το όλο θέμα με έχει τρελάνει. Γενικά ήμουν χαρούμενος άνθρωπος, όχι πάντα, αλλά σε γενικές γραμμές ήμουν. Δεν αντιμετώπισα ούτε σοβαρά προβλήματα ούτε δυσκολίες, και κάποιος θα έλεγε δεν μου λείπει τίποτα. Έχω περάσει σε μια πολύ καλή σχολή(αν και χρωστάω αρκετούτσικα μαθήματα), έχω 2 πολύ καλούς φίλους που τους ξέρω από το δημοτικό(και αν και είναι μακριά με στηρίζουν), δεν είμαι ο πιο κοινωνικός άνθρωπος αλλά εδώ που σπουδάζω έχω κάνει παρέες και γενικά περνάω αρκετά καλά, είμαι αρκετά εμφανίσιμος πιστεύω, ασχολούμαι με γυμναστήριο και αθλητισμό αρκετά χρόνια και γενικά έχω ασχολίες που με γεμίζουν, δόξα το θεό ούτε οικονομικά προβλήματα ούτε οικογενειακά προβλήματα έχω. Αλλά η ψυχολογία μου τελευταία έχει πάρει την κάτω βόλτα. Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Όλα άρχισαν από έναν τραυματισμό που είχα στον ώμο τον Μάρτιο, και για 1,5 μήνα έκοψα κάθε αθλητική δραστηριότητα και από τότε κατάλαβα ότι αυτό ήταν η μόνη «πραγματική» μου διέξοδος από την μοναξιά. Η ψυχολογία μου ήταν χάλια για 1 μήνα… ευτυχώς είχα 2