Ανασφάλεια
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 3 of 3
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    2

    Ανασφάλεια

    Καλησπέρα σε όλους είμαι νέο μέλος και αυτό είναι το πρώτο μου ποστ. Καλώς σας βρήκα λοιπόν.
    Μπήκα εδώ γιατί ένιωσα την ανάγκη να μιλήσω σε άτομα που δεν με γνωρίζουν δίνοντας μου ίσως μια διαφορετική συμβουλή στους προβληματισμούς μου. Είμαι φοιτητής 21 ετών και παρόλο που ξέρω πολύ καλά τι μου γίνεται δηλαδή δεν είμαι αχάριστος, εκτιμώ αυτά που έχω νιώθω ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ανασφαλής. Για την ακρίβεια (τα παρακάτω που θα αναφέρω δεν τα λέω σε καμία περίπτωση ψωνίστικα απλά θέλω να καταλάβετε ακριβώς πως νιώθω) έχω γύρω μου άτομα που με εκτιμούν, έχω μια πολύ καλή σχέση, πάντα έκανα παρέα με άτομα που πολλοί θα ζήλευαν(μεγαλύτερους, όμορφες κοπέλες) στην σχολή μου έχω αρκετές διακρίσεις , επαγγελματικά κάνω βήματα και έχω θράσος, κάνω αυτό που αγαπάω και ΤΑ ΕΚΤΙΜΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ. ΑΛΛΑ καθημερινά νιώθω μια έντονη ανασφάλεια νιώθω πιεσμένος και αυτό μου προκαλεί άγχος με αποτέλεσμα να ΜΗΝ χαίρομαι όλα τα παραπάνω που σας ανέφερα! Να μπω στο ψητό μπορεί κάποιος να αναφέρει κάτι και να με κοιτάξει(χωρις να ξέρω καν τι λέει) κατευθείαν θα μου προκαλέσει άγχος, ΟΚ αυτό ειναι λογικό όμως θα το σκέφτομαι ΟΛΗ μέρα(αυτό το νιώθω συνεχώς). Άλλο παράδειγμα-κάνει κάποιος μια πλάκα νιώθω οτι με κοροϊδεύει και οτι απευθύνεται σε εμένα. Μου λέει κάποιος ένα πολύ καλό σχόλιο μόλις θα επιστρέψω σπίτι μου θα σκεφτώ μήπως με ειρωνεύτηκε?? Για την ακρίβεια μου κολλάνε κάθε είδους ιδέες που με έχουν κουράσει και δεν με αφήνουν ελεύθερο να εξελιχθώ και να προχωρήσω. Γενικά νιώθω οτι δεν μπορώ να ξεχωρίσω πότε κάτι είναι πραγματικά απειλητικό για εμένα και πότε όχι. Υπάρχους στιγμές που είμαι τρομερά συγχυσμένος και νιώθω πολύ ανασφαλής . Κάθε συμβουλή είναι ευπρόσδεκτη. Σας ευχαριστώ πολύ! Θα ήταν πολύ χρήσιμη η βοήθεια σας!

  2. #2
    Member
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    Αθήνα