Θα είμαι καταδικασμένος να ζω για πάντα έτσι;
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 7 of 7
  1. #1
    Member
    Join Date
    Dec 2012
    Location
    Αθηνα
    Posts
    32

    Θα είμαι καταδικασμένος να ζω για πάντα έτσι;

    Πρόσφατα διαγνωστηκα απο ψυχίατρο ότι έχω κυκλοθυμία που γυρνάει σε διπολικη... Θέλω να μάθω αν:

    1) θεραπευεται
    2) αν όχι, θα είμαι για πάντα σε γιατρούς;
    3) θα παίρνω συνεχεια χάπια;
    4) θα μπορω κάποια στιγμή να παλεύω μόνος μου αυτη την κατάρα χωρίς να διαλαει τα πάντα στην ζωή μου;

    Δεν ξέρω αν μπορω να ζήσω με αυτο το βάρος... Να θέλω να σπουδασω και να μην μπορω... Να δουλέψω χωρίς να μπορω... Να ψυχαγωγησω τον εαυτο μου και να ειναι ολα κενα... Να έχω μια σχεση χωρίς να καταστραφεί εξαιτίας αυτής της καταρας... Να κάνω εκείνα τα μικρά πράγματα που οι περισσότεροι βρίσκουν χαρα και νόημα... Βαρέθηκα να υπάρχω, έχω ανάγκη να ζήσω...

  2. #2
    Junior Member
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    5
    ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ ,ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΔΩ ΚΑΙ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ...ΜΕ ΚΑΤΑΤΡΕΧΕΙ Η ΔΙΠΟΛΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΚΑΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΦΟΒΙΑ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΣΕ ΔΙΑΦΩΤΗΣΩ ΣΕ ΚΑΤΙ...ΣΟΥ ΓΡΑΦΩ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΕΙΞΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΖΕΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ.ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ.ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΚΛΕΚΤΟΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ...ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΩ!

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    22,680
    Σιγά παιδιά δεν είναι τόσο χάλια τα πράγματα αρκεί να το πάλευετέ κ να βρείτε την άκρη πως δουλεύει αμα καθεστέ με σταυρωμένα χέρια δε γίνεται τίποτα
    Φιλικά ο φτωχόΜπίνες της διπλανής πόρτας :)))

  4. #4
    Member
    Join Date
    Dec 2012
    Location
    Αθηνα
    Posts
    32
    Quote Originally Posted by elis View Post
    Σιγά παιδιά δεν είναι τόσο χάλια τα πράγματα αρκεί να το πάλευετέ κ να βρείτε την άκρη πως δουλεύει αμα καθεστέ με σταυρωμένα χέρια δε γίνεται τίποτα