"Δεύτε προς με πάντες οι κοπιώντες.. καγώ αναπαύσω υμάς" Ματθ. ια' 28 - Page 5
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Page 5 of 10 FirstFirst ... 34567 ... LastLast
Results 61 to 75 of 143
  1. #61
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    256
    Quote Originally Posted by μαρκελα View Post
    Κάπου έχω διαβάσει, ότι για την κατάθλιψη ευθύνεται κι ο εγωισμός, γιατί όσο μεγαλώνουμε μας καλλιεργούν πνεύμα φιλοδοξίας και ματαιοδοξίας.
    Π.χ. ν' αρέσουμε στους άλλους, σ' ό,τι έχει σχέση με την εξωτερική μας εμφάνιση, αλλά και με τη εργασία μας ή την επίδοση στις σπουδές μας.
    Μόνο που ο εγωισμός, μας κάνει ίσως ακόμα κι άπληστους, μ' αποτέλεσμα να μας αφήνει μια θλίψη μόνιμη και μια πίκρα, χωρίς ικανοποίηση ποτέ.
    Έχουμε ανάγκη τη γνώμη των γύρω μας, που πηγάζει από την προσπάθειά μας νάμαστε τέλειοι και το άγχος για το πως μας βλέπει και μας κρίνει
    ο άλλος, μαζί με την αγωνία για την προσοχή και το μπράβο, κάτι που σημαίνει χαμηλή αυτοεκτίμηση κι έτσι περιμένουμε το κενό της να μας
    το καλύψει η εκτίμηση των άλλων. Επειδή όμως το ενδιαφέρον τους, δεν είναι αυτό ίσως που περιμένουμε, γι' αυτό και καταφεύγουμε στα χαπάκια.


    Είπα να μην γράψω, ..όμως το μήνυμα της Φλού ,<<κανείς δεν πρόκειται να τα πάρει..>>..τα φορτία.. ή του Byrοnc 22 <<..για μια στιγμή μόνο να νιώσω όμορφα>>..
    με ωθούν, ζητώντας μια συγνώμη αν κάποιον λύπησα να πω: Όταν κατανοούμε μόνο το ένα σκέλος, και δεν έχουμε ένα κωδικοποιημένο πρακτικό οδηγό, βοηθό, αλλά και ελεγκτή στην καθημερινή μας πνευματο-ψυχο-διανοητικο-υλική βιωματική εργασία που κάνουμε με τον εαυτό μας, εμείς οι άνθρωποι οι οποίοι είμαστε δισύνθετοι, δηλαδή υλικοί και πνευματικοί, έχουμε ανάγκη αυτό τον δωδεκά-λογο οποίος συνιστά το κλειδί που ξεκλειδώνει και περιλαμβάνει δώδεκα λόγους αρετές, καταστάσεις του καλού. Αυτός ο οδηγός μας οδηγεί σφαιρικώς, ασφαλώς και άμεσα στο να διακρίνουμε το όντος καλό από το πραγματικό κακό, γνωρίζοντας ότι η διάνοια μας είναι σύμμεικτη (καλή και κακή), και οι δυνατότητες μας (επί το καλό και επί το κακό) ζώντας μ αυτή την υλική, γήινη συμπεριφορά έχουμε ανάγκη βοηθού για τον καθημερινό ορθό μας αυτοέλεγχο.Το ανθρώπινο ΕΓΩ μας έχει ανάγκη αυτόν τον δωδεκά-λογο ξεκινώντας με την πρώτη τετράδα που είναι:
    Αγιότητα (πνεύμα) Εγκράτεια (ψυχή) Σιωπή (ύλη) Οφειλή (νόηση),
    Νουνέχεια (νόηση) Υπομονή (ύλη) Αγνότητα (πνεύμα) Αγαθότητα (πνεύμα)Αγάπη (ψυχή) Αλληλεγγύη (ψυχή) Ταπεινοφροσύνη (ύλη) Ρωμαλεότητα (νόηση).
    Αυτός είναι ο δωδεκά-λογος του Λόγου –αγίου Πνεύματος του τριαδικού Θεού και προηγούνται οι πέντε αρετές του καλού: αγαθότητα-αγιότητα-αγνότητα-αγάπη-αλληλεγγύη και ύστερα όλα τα άλλα.

  2. #62
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    256
    Quote Originally Posted by Ξωτικό View Post
    που τα λεει αυτα ο Λογος; Διοτι το να παρουσιαζουμε ως δεδομενα, ως γεγονοτα, ως κανονα, ως ¨ειναι¨" πραγματα και αποψεις που δεν ειναι γραμμενες στον Λογο Του Θεου, εμενα μου κανει ανθρωπινο διαταγμα και παρεμβαση... Οτιδηποτε εκτος γραμματος στην Αγια Γραφη, τα φανερωνει ο Πατερας σε εκαστου την ψυχη και μονο. Πληροφορει οταν πρεπει, οσο πρεπει, για οτι πρεπει την καθε ψυχη. Αληθεια ειναι οτι φανερωνει ο Θεος σε καθε παιδι Του. ΘΑ περιμενω λοιπον εδαφια περικοπες απο τον Λογο που θα αναφερει οσα λες με μπολντ. ΚΑι εννοω, για ολα, δεν μου αρκει να μου παραθεσεις μονο για μερος οσων εγραψες μιας κ μιλαμε για σοφιστια τοτε, το να εχουμ εαποδειξεις για ενα και μετα να χωνουμε και ενα καρο αλλες δικες μας η αλλων θεωριες στηριγμενοι στην αληθεια ενος μερος του ολου ισχυρισμου .:)

    Aφιερώνονται στον άνθρωπο που αναγιγνώσκων, ακούει τους λόγους των εξ αποκαλύψεως θεόπνευστων Επιστολών Πέτρου του Αποστόλου, και τηρεί τα έν αυτοίς γεγραμμένα..
    Ο γαρ καιρός εγγύς. Επιστολή Πέτρου Καθολική Δευτέρα. Κεφ’ α’.5.

  3. #63
    Byronc22, υπάρχουν μαρτυρίες για μοναχούς αγιορείτες, εννοώ από εκείνους που κατά Θεώ μονάζουν γιατί υπάρχουν και οι άλλοι μέσα στο όρος που ποτέ δεν εγκατέλειψαν το κοσμικό φρόνημα, υπάρχουν, λοιπόν, μαρτυρίες για μοναχούς οι οποίοι ενώ αφιέρωσαν δεκαετίες στον φιλόθεο ασκητικό καθημερινό αγώνα, με νηστεία, προσευχή, υπακοή στον γέροντα-πνευματικό και στον κανόνα που διακριτικά έθεσε την εκτέλεση του ως πνευματική φαρμακευτική αγωγή, με κόψιμο του ιδίου θελήματος, με διακονήματα, και εν τέλει με κάθε καθήκον που το μοναχικό καλογερικό σχήμα εμπεριέχει, αξιώθηκαν την αγιοπνευματική έλαμψη και θεία παρηγοριά και ανάπαυση λίγο πριν την τελευτή τους, το γήινο τέλος τους δηλαδή.

    Κάπου λέει η Θεία Γραφή, αν θυμάμαι καλά και δεν το ενθυμούμε από αλλού, πως είναι άγνωστες οι Βουλές του Κυρίου. Μας είναι άγνωστο τι και πως θα αποφασίσει για εμάς ο Δίκαιος Παντογνώστης Πλάστης μας. Από εμάς θέλει μόνο να κατευθύνουμε την καρδιά μας, τον νου μας και την ισχύ μας σε Αυτόν. Επειδή όμως είναι δύσκολο, λόγω της χωμάτινης φύσης μας η οποία είναι βαθειά εμποτισμένη από τα υλικά αισθητά πράγματα και τα ενεργήματα του κόσμου, να στρέψουμε εαυτούς προς Εκείνο που Είναι και Άρχει εβρισκόμενο έξω του κόσμου και κάθε δυνατής ανθρώπινης αντίληψης, από άπειρη αγάπη και αγαθοεργία γνωρίζοντας την αδύναμη φύση μας, μας γνωστοποιεί με κάθε τρόπο τον ασφαλέστερο δρόμο προς Εαυτόν, προς Τον Ίδιο δηλαδή, προς Τον Θεό εννοώ, δια της αγάπης προς τον πλησίον, τον συνάνθρωπο, τον άνθρωπο. Το είδος της αγάπης τώρα, για να μην πολυφλυαρολογοδομώ, μας το γνωστοποιεί στις Θείες Του Ιερές Γραφές με τις διάφορες διδασκαλίες και παρεμβάσεις του Θεανθρώπινου Λόγου Του, Κυρίου Ιησού Χριστού, ο οποίος σφραγίζει την αγάπη αυτήν με τα Ιερά Του Πάθη και την Θεία Του Σταύρωση. Και όλα αυτά για να μάθουμε εμείς να αγαπάμε. Γι' αυτό, μάλλον, λέμε εμείς οι ορθόδοξοι, μάλλον όχι εμείς γιατί εγώ ακόμη δεν έχω λογικό και φρόνηση να με στηρίξει να μπορώ να είμαι ορθόδοξος, λένε, λοιπόν, οι ορθόδοξοι, πως προσπαθούν να διακρίνουν και αισθανθούν Τον Ίδιο τον Χριστό στου άλλου το πρόσωπο, στον πλησίον, στον συνάνθρωπο.

    Ως εκ τούτων, πολύ βοηθάει, έχω την αίσθηση, στις προσευχές μας να λέμε ένα (1) <<Κύριε Ελέησον>>, ζητώντας Του το έλεος Του για την μηδαμινότητά μας, και τρία (3) <<Δόξα σοι, ο Θεός>>, που έστω μας παρηγόρησε κάνοντας την ύπαρξη Του και παρουσία μέσα στον κόσμο γνωστή, και για αυτό που μας προσφέρει, με όποιον τρόπο κι αν Αυτός επέλεξε, εσένα δηλαδή το συγκεκριμένο βάσανο, εμένα άλλο, τον άλλο πάλι άλλο. Αυτός ξέρει τι είναι χρήσιμο για τον καθένα μας στην δεδομένη στιγμή, εμείς ας βρούμε την δύναμη να Τον ευχαριστήσουμε όσο βάρος και θλίψη μας φόρτωσε με το Άγιο Του Θέλημα.

  4. #64
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    901
    Δεν φταιει κανενας Θεος για ολα τα δεινα που συμβαινουν σε τουτο εδω τον κοσμακη της αδικιας και της σκληροτητας,εμεις οι ανθρωποι τα προκαλουμε ολα,εμεις με το στενο μας κεφαλακι,ο Θεος φταιει για το 1% που κυβερναει τον κοσμο και προκαλουν ολα αυτα τα δεινα προς ωφελος τους?.Μαλλον εμεις, που τους αφηνουμε να μας καταστρεφουν,να μας εκμεταλευονται μεχρι να μας στραγγιξουνε τελειως.Και τωρα εχει παρει πολυ ασχημες διαστασεις το φαινομενο,εχουν φτασει ηδη εξω απο την πορτα μας.

  5. #65
    Quote Originally Posted by marika View Post
    Είπα να μην γράψω, ..όμως το μήνυμα της Φλού ,<<κανείς δεν πρόκειται να τα πάρει..>>..τα φορτία.. ή του Byrοnc 22 <<..για μια στιγμή μόνο να νιώσω όμορφα>>..
    με ωθούν, ζητώντας μια συγνώμη αν κάποιον λύπησα να πω: Όταν κατανοούμε μόνο το ένα σκέλος, και δεν έχουμε ένα κωδικοποιημένο πρακτικό οδηγό, βοηθό, αλλά και ελεγκτή στην καθημερινή μας πνευματο-ψυχο-διανοητικο-υλική βιωματική εργασία που κάνουμε με τον εαυτό μας, εμείς οι άνθρωποι οι οποίοι είμαστε δισύνθετοι, δηλαδή υλικοί και πνευματικοί, έχουμε ανάγκη αυτό τον δωδεκά-λογο οποίος συνιστά το κλειδί που ξεκλειδώνει και περιλαμβάνει δώδεκα λόγους αρετές, καταστάσεις του καλού. Αυτός ο οδηγός μας οδηγεί σφαιρικώς, ασφαλώς και άμεσα στο να διακρίνουμε το όντος καλό από το πραγματικό κακό, γνωρίζοντας ότι η διάνοια μας είναι σύμμεικτη (καλή και κακή), και οι δυνατότητες μας (επί το καλό και επί το κακό) ζώντας μ αυτή την υλική, γήινη συμπεριφορά έχουμε ανάγκη βοηθού για τον καθημερινό ορθό μας αυτοέλεγχο.Το ανθρώπινο ΕΓΩ μας έχει ανάγκη αυτόν τον δωδεκά-λογο ξεκινώντας με την πρώτη τετράδα που είναι:
    Αγιότητα (πνεύμα) Εγκράτεια (ψυχή) Σιωπή (ύλη) Οφειλή (νόηση),
    Νουνέχεια (νόηση) Υπομονή (ύλη) Αγνότητα (πνεύμα) Αγαθότητα (πνεύμα)Αγάπη (ψυχή) Αλληλεγγύη (ψυχή) Ταπεινοφροσύνη (ύλη) Ρωμαλεότητα (νόηση).
    Αυτός είναι ο δωδεκά-λογος του Λόγου –αγίου Πνεύματος του τριαδικού Θεού και προηγούνται οι πέντε αρετές του καλού: αγαθότητα-αγιότητα-αγνότητα-αγάπη-αλληλεγγύη και ύστερα όλα τα άλλα.
    Όχι όχι. Καμία σχέση με Εκείνο το επέκεινα της Θείας Τρισηλίου Φύσης και των Άκτιστων Ενεργειών που στην Θεία Πεντηκοστή έκχυσε στην ομύγυρη των Δώδεκα καθώς υποσχέθηκε πριν την Θεία Του Ανάληψη.
    Αυτά που γράφεις είναι ανθρώπινα διανοήματα, άλλο αυτό και άλλο Εκείνο.

  6. #66
    Quote Originally Posted by Ξωτικό View Post
    στηλιζαρισμενες προσευχες ασχετου μηκους εμενα με βοηθησαν μονο στο να ξεματιαζω. Προσευχομενη απο μικρο μικρο παιδι λοιπον, διαπιστωσα τωρα τελευταια οτι σαν την καρδιακη προσευχη, αυτη απο καρδιας δλδ,δεν υπαρχει καλυτερη. Κραυγη ψυχης ακουει και οχι κοπυ πεηστ προσευχων ευλογημενων πεθαμενων η ζωντων. Κατεμε παντα, αλλα μιας και ο Ουρανος τεραστιος και η Αγαπη Αυτου απεραντη, οτι θελει κανεις,λεει . ΑΠλα ας μην υποτιμαμε την δικια μας μικρη, φτωχη σε λογια προσευχη...
    Ο καθείς όπως μπορεί καλό μου Ξωτικό, εσένα σε βοηθά εκείνο, εμένα άλλο, τον άλλο άλλο.

  7. #67
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    4,566
    Quote Originally Posted by marika View Post
    ..Όταν κατανοούμε μόνο το ένα σκέλος, και δεν έχουμε ένα κωδικοποιημένο πρακτικό οδηγό, βοηθό, αλλά και ελεγκτή..
    Ούτε που κατάλαβα τι δεν κατανοούμε.. και δεν τάχω καθόλου καλά και με τα κωδικοποιημένα.. και θέλω μόνο να λειτουργώ ελεύθερα, χωρίς να με ελέγχει κανείς.. παρά μόνο η συνείδησή μου.
    Άσε τη ζωή που κάνεις... και ψάξε για τη ζωή που χάνεις

  8. #68
    Junior Member
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    14
    Quote Originally Posted by Γιώργος Πολίδης
    alex_wesker, σου οφείλω μία ειλικρινή συγνώμη διότι αδυνατώ να νοιώσω έτσι ώστε να σε λάβω ως σοβαρό συνομιλητή. Δεν εμπνέεις σοβαρότητα, σε εμένα τουλάχιστον, κι έτσι θεωρώ ανόητο από την πλευρά μου να προσπαθήσω μία συζήτηση μαζί σου. Μόνο αυτό παρακάτω, αν και νοιώθω πως γράφοντας το απευθύνομαι στα ντουβάρια του σπιτιού μου. Δεν πειράζει όμως, καμιά φορά λένε πως και τα ντουβάρια έχουν αυτιά.
    ..ή σε ελεύθερη μετάφραση το παραπάνω : "δεν ξέρω τι να απαντήσω, οπότε ας κάνω μια προσωπική επίθεση να τον παρομοιάσω με ντουβάρι και γελοίο. ναι αυτό θα κάνω, μα πόσο έξυπνος ,σοφός και έμπειρος στη ζωή που είμαι"

  9. #69
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    4,566
    Quote Originally Posted by Ξωτικό View Post
    μαρκελα, μ αρεσεις... τα φτιαχνουμε;
    χαχα γιατί τα χαλάσαμε ποτέ εμείς καλό μου;
    Άσε τη ζωή που κάνεις... και ψάξε για τη ζωή που χάνεις

  10. #70
    Quote Originally Posted by Ξωτικό View Post
    Θεε μου, θα ανησυχησω στο τελος....συμφωνω μα, μα, μαααααα ζι σ.......α.............ς (ουτε να το ξεστομισω μπορω, χιχιχιχ)
    Αγαπημενε μου παππου, μαλλον κανεις προετοιμασιες για το φευγιο σου και το ψαχνεις αλλα, τσικι τσικι δεν προσεχεις τα νιατα: αυτο ειπα, σας προλαβα αλλα αμεεεσως να μου την πειτε με το πι σας, ε, με το γαντι σας θελω να πω. Ειπα, να μην υποτιμουμε. Ε; δεν ειπα να ακυρωσουμε το στηλιζαρισμενο προσευχηταρι. Στην τελικη , και σε φασεις ακηδιας, το ετοιμο ειναι καλυτερο απο το τιποτα.
    Δεν υπάρχει στηλιζαρισμένο προσευχητάρι καλή μου ψυχή, στον βαθμό που νοιώθεις. Είναι όπως και η Αγία Γραφή. Τι είναι η Αγία Γραφή;;; Δεν είναι το αγιοπνευματικό έργο της θείας εμπειρίας εκείνων που ο Θεός έκλεξε για να αποκαλύψει;;; Ε! Αν κι εμένα η Χάρη και το Έλεος του Θεού δεν περάσουν τις κατευθύνσεις και την πορεία μου μέσα από Τον δικό Του δρόμο, τι και πόσο θα αντιληφθώ από τα Ιερά Λόγια των Θείων Του Γραφών, παρά μόνο γεγονότα ιστορικά, οικογενειακά, κοινωνικών συνθηκών, και κάθε άλλη αισθητή παράσταση που ο Λόγος κάνει χρήση. Με άλλα λόγια, το ίδιο στηλιζαρισμένο ανάγνωσμα παραμένει για εμένα η Αγία Γραφή, όπως η δική μου ευχαριστία και δοξολογία δια του <<δόξα σοι, ο Θεός>> σε εσένα. Βέβαια όπως μιά εικόνα είναι χίλιες λέξεις, ίσως το ίδιο να ισχύει σε εμένα και σε κάθε άλλον τα λόγια του <<δόξα σοι, ο Θεός>>, μέσα στο ταμείο μου, στην καρδιά μου δηλαδή.


    Πάω για ψώνια να προλάβω πριν κλείσουν τα μαγαζιά.

  11. #71
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    4,566
    Quote Originally Posted by Ξωτικό View Post
    οσι αλλα εννοω να το κανουμε κι επισημο, χιχιχιιιιι, σπαμ σπαμ ατανσιον.
    μπορώ άραγε να σου στείλω πμ?
    Άσε τη ζωή που κάνεις... και ψάξε για τη ζωή που χάνεις

  12. #72
    Quote Originally Posted by alex_wesker View Post
    ..ή σε ελεύθερη μετάφραση το παραπάνω : "δεν ξέρω τι να απαντήσω, οπότε ας κάνω μια προσωπική επίθεση να τον παρομοιάσω με ντουβάρι και γελοίο. ναι αυτό θα κάνω, μα πόσο έξυπνος ,σοφός και έμπειρος στη ζωή που είμαι"
    Όπως νομίζεις. Αφού αυτό κατάλαβες εγώ τι άλλο να πω;;; Εσύ εξουσιάζεις τα εισερχώμενα μέσα σου, όχι εγώ. Εγώ έχω εξουσία τα εις εμέ εισερχώμενα να εξουσιάζω. Τόσο μου δώθηκε. Για εσένα δεν ξέρω.


    ΥΓ. Μην τρέφεις την αίσθηση πως έγραψες κάτι που ως επιχείρημα ήταν ισχυρό. Όχι. Τίποτα. Αλήθεια σου λέω.

  13. #73
    Πάω πάω για ψώνια. Φεύγωωωωωωωωωω...

  14. #74
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    256
    Quote Originally Posted by Γιώργος Πολίδης View Post
    Όχι όχι. Καμία σχέση με Εκείνο το επέκεινα της Θείας Τρισηλίου Φύσης και των Άκτιστων Ενεργειών που στην Θεία Πεντηκοστή έκχυσε στην ομύγυρη των Δώδεκα καθώς υποσχέθηκε πριν την Θεία Του Ανάληψη.
    Αυτά που γράφεις είναι ανθρώπινα διανοήματα, άλλο αυτό και άλλο Εκείνο.


    Γιώργο Πολίδη


    Tι αποκαλείς Θειότητα, Θεό;
    Πως διακρίνεις τα ανθρώπινα διανοήματα;
    Ο Ένας, Πνευματικός, Τριαδικός Θεός ο αυθύπαρκτος και αρχέγονος, απειραιώνιος σε ισχύ πνευματικός Ών, ο άυλος και αόρατος, πνευματικώς Ήν, Ών και Ερχόμενος, ο ανεκδήλωτος πνευματικός Θεός Πατέρας (η απειραιώνια ισχύς) και ο εκδηλωμένος πνευματικός Θεός, το άγιο Πνεύμα Του (το δημιουργικό Πυρ- φαντασία- σοφία Του) και τον πνευματικό Λόγο Του (το δημιουργικό Φως- θέληση- αγάπη Του). Αυτό θεωρείς Θεό;

  15. #75
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    4,566
    Quote Originally Posted by marika View Post
    Γιώργο Πολίδη


    Tι αποκαλείς Θειότητα, Θεό;
    Πως διακρίνεις τα ανθρώπινα διανοήματα;
    Ο Ένας, Πνευματικός, Τριαδικός Θεός ο αυθύπαρκτος και αρχέγονος, απειραιώνιος σε ισχύ πνευματικός Ών, ο άυλος και αόρατος, πνευματικώς Ήν, Ών και Ερχόμενος, ο ανεκδήλωτος πνευματικός Θεός Πατέρας (η απειραιώνια ισχύς) και ο εκδηλωμένος πνευματικός Θεός, το άγιο Πνεύμα Του (το δημιουργικό Πυρ- φαντασία- σοφία Του) και τον πνευματικό Λόγο Του (το δημιουργικό Φως- θέληση- αγάπη Του). Αυτό θεωρείς Θεό;
    Μαρίκα έχεις τελείως ξεφύγει απ' το θέμα!
    Άσε τη ζωή που κάνεις... και ψάξε για τη ζωή που χάνεις

Page 5 of 10 FirstFirst ... 34567 ... LastLast

Similar Threads

  1. \"ΚΡΙΣΕΙΣ ΠΑΝΙΚΟΥ\" & \"ΑΓΧΟΣ\".ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΘΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΟΛΟΥΣ!!!
    By beba in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 15
    Last Post: 07-03-2018, 21:01
  2. Ποιά διαφορά υπάρχει ανάμεσα στη φράση "κάνω έρωτα " και "κάνω σεξ" ή δεν υπάρχει?
    By liberchild in forum Σεξουαλικότητα, παρεκκλίσεις, σεξουαλική ταυτότητα
    Replies: 55
    Last Post: 25-12-2011, 13:44
  3. συγκρουση "θελω"-"φοβαμαι"
    By lightaura in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 0
    Last Post: 16-01-2011, 04:35
  4. η "αλήθεια" του "ψευδωνύμου"
    By τι-ποτέ in forum Ψυχολογική Υποστήριξη & Αυτοβοήθεια
    Replies: 43
    Last Post: 21-02-2007, 12:46
  5. \"Έρωτας\" με προβλήματα υγείας!, ...τότε χωρισμός \"κάνει καλό\", όχι σε μένα πάντως...
    By BlueNote in forum Σεξουαλικότητα, παρεκκλίσεις, σεξουαλική ταυτότητα
    Replies: 9
    Last Post: 14-08-2006, 11:54

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •