Αγχός Σχετικα με την ομοφυλοφιλία
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 3 of 3
  1. #1

    Αγχός Σχετικα με την ομοφυλοφιλία

    Καλήμερα. Είμαι φοιτητής στην Μυτιλήνη 22 στα 23 και τον τελευταίο ενάμιση χρόνο με βασανίζει ένα αγχος γύρω από την ομοφυλοφιλία. Όταν πρωτοήρθα εδώ όλα ήταν μια χαρά είχα διάθεση να γνωρίσω νέους ανθρώπους και τέτοια. Να πω λίγα πράγματα για μένα πρώτα. Είμαι από μια μικρή επαρχία 5000 κατοίκων. Μουσικόφιλος ως το κόκκαλο. Όταν ήμουν 8 ο ξάδελφος μου ξέχασε το πρώτο CD των TXC σπίτι μου και μου έκανε μεγαλη εντύπωση. Μετά ακουγε metal και άκουγα και γω. Υστερα γύρισα σε ποιο alternative και indie πράγματα τα οποία μου άρεσαν πολύ και στα 17 άκουσα trip hop και αργότερα διάφωρα είδη ηλεκτρονικής. Φίλος της βρετανικης κουλτουρας. Πάντα ήμουν κλειστός τύπος. Επίσης έχω ενα μικρο προβλημα κινητικότητας στο δεξί μου χέρι. η οικογένεια μου ανηκει στη μεσαια ταξη. Ονειροπόλος αριστεριστης και ανθρωπιστης. Η σχολή που σπουδάζω είναι κοινωνικής φύσης και τα ερεθίσματα πολλά και ενδιαφέροντα. Ένα εντυπωσιακό χάος. Δύο έννοιες μου κεντρίσαν το ενδιαφέρον. Η νοηματοδότηση και η αστική αναπτυξη. Πάντα ζήλευα την αθήνα και τα διάφορα πολιτισμικά αυτής. Οι σχέσεις μου με τις κοπέλες λίγες και περίεργες. Οχι οτι είχα προβλημα να μιλάω και τετοια αλλά είχα ως προταιρεότητα πάντα την πνευματική κατανόηση. Μέσα στην κοινωνια των συνομιλικων αλλα και έξω. Ενιωθα διαφορετικός και μου αρεσε. Στις εννοιες τωρα. Η νοηματοδότηση ουσιαστικά λέει οτι όλα γίνονται με τον τρόπο που γίνονται επειδή η μάζα πιστευει έτσι. Χοντρικά. Οτι όλα είναι ρευστα. Τέλειο ε; Στην αρχη ναι. Από έφηβος είχα δεχτει οτι όλοι είμαστε εν δυνάμει τα πάντα. Ως φοιτητης καπνιζα και καπνίζω χόρτο. Είναι πνευματική εξαρτηση μεχρι ένα σημείο το παραδέχομαι. Υπο την επείρια σκεφτόμουν όλα αυτά που μάθαινα και τρελαινόμουν από χαρά. Φιλοσοφίες σχετικά με την παγκοσμιοποιηση την πολιτισμική επιρροη και τέτοια. Μέσα από το χόρτο ένιωθα και