Ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή:Υπάρχει ελπίδα; - Page 3
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
    Η μεθοδος της εσωτερικης παρατηρησης για την οποια μιλησα προηγουμενως όπως την περιεγραψα παλια σε καποιο θεμα στην ενοτητα ιψδ (επειδη βαριεμαι να την ξαναγραφω), η οποια ειναι αρκετα αποτελεσματικη θελει όμως πολλή δουλεια.

http://www.e-psychology.gr/forum/sho...l=1#post271586
    γιάννης

Θέλω να σου απαντήσω christos78 ότι ήμουν στην πιο δημιουργική μου ηλικία 28 χρονών και έφτασε να την έχω μέχρι τα 37 μου.

Ennow thn aitia...

Χρηστο πιστευεις πως παντα υπαρχει αιτια? Kαι αν ναι εχεις βρει καποια?

Ναι αυτο πιστευω

Betelgeuse esena pws sou ksekinhse?

Χρηστο συμπτωματα εχω απο τοτε που θυμαμαι τον εαυτο μου , αλλα δεν ηταν σοβαρα ( πχ μου αρεσε να αλλαζω θεση στα πραγματα , πεταγονταν λεξεις και εικονες στο μυαλο μου ) και στα 16 αρχισα να παθαινω ξαφνικα κρισεις πανικου και να εχω μικροιδεοληψιες. Στα 19 αρχισα να εχω σοβαρες ιδεοληψιες(πχ θα σκοτωσω) και ψυχαναγκασμους.
    Τα υπολοιπα στα γραφω σε πμ γιατι δεν θελω να τα γραψω εδω.

http://www.youtube.com/watch?v=prN6_...hrbf-Y&index=3 mhpws dn eixes ta symptwmata ayta kai einai ocd?An kai twra dn exei shmasia...
    Last edited by christos78; 11-02-2013 at 01:05.

Αυτο που λεει ο τυπος στο βιντεο δεν το εχω , τουλαχιστον οχι με τις αναμνησεις , το εχω ομως με τα στναισθηματα. Ψαχνω ολη την ωρα να δω αν ειναι σωστο ή λαθος.
    Αλλα συμπτωματα εχω πολλα , περα απο ιδεοληψιες και ψυχαναγκασμους.

Oκ, ( νομιζω σου εστειλα κατα λα8ος το μηνυμα που μου εστειλες) sorry

smirti πως σου ξεκινησαν τα ιδεοψυχαναγκαστικα συμπτωματα.?

Me poio tropo to antimetwpises, biblia,psychotherapia i kati allo.?

Quote Originally Posted by christos78 View Post
    Me poio tropo to antimetwpises, biblia,psychotherapia i kati allo.?
    Πιο πάνω πρότεινα μια μεθοδο, βλ. http://www.e-psychology.gr/forum/sho...l=1#post271586
    γιάννης

Quote Originally Posted by betelgeuse View Post
    Ελεν εσυ δυστυχως δεν μπορεις να κανεις πολλα απο μονη σου απ την στιγμη που η ιδια δεν το επιθυμει.
    Μπορεις μονο να εισαι διπλα της και να προσπαθεις να της φτιαχνεις την διαθεση και να την παρατρυνεις να ασχολειται με πραγματα που της αρεσουν . Μπορεις επισης να της προτεινεις να διαβασει αρθρα για την ιψδ .
    Α και μην συμμετεχεις καθολου στους ψυχαναγκασμους και τα τελετουργικα της.
    Καλημέρα,
    συμφωνώ απόλυτα με τον/την προλαλήσαντα. Αν και είναι καλό που γνωρίζετε τις σκέψεις της, πίστεψέ με ΤΙΠΟΤΑ δεν θα γίνει αν η ίδια δεν το πάρει μεσα της αποφαση να αλλάξει. Γνωρίζεις μάλλον ότι κάθε άνθρωπος έχει τα όρια του. Τον πατάς, τον πατάς και τον ξαναπατάς και μπορει να συνεχίζει να σε αφήνει να τον πατάς ΜΕΧΡΙ καποιο σημειο. Αυτό το παράδειγμα πάρε το και για το ΙΨΔ. Μόνη της αφήνει το μυαλό της να τρέχει και τις φοβίες της να την ελέγχουν.
    Υπάρχουν ΤΟΣΑ χρησιμα αρθρα στο πως να αντιμετωπιστει η ΙΨΔ , αρκεί να το έχει πάρει απόφαση ο ενδιαφερόμενος.
    Θα παραθέσω μερικά.

Α και παρεπιπτόντως....Να είσαι σίγουρη ότι το 85% των ανθρώπων που βλέπεις γύρω σου καθημερινά έχει , λίγο ή πολύ , ΙΨΔ. Είναι απλά δύσκολο να βρεις άτομο που να κανει τοση αυτοκριτική και συζήτηση με τον εαυτό του που να καταλαβαίνει τι του γίνεται πραγματικά.

http://www.helpguide.org/mental/obse...sorder_ocd.htm

Therapy as treatment for obsessive-compulsive disorder (OCD)

The most effective treatment for obsessive-compulsive disorder is often cognitive-behavioral therapy. Antidepressants are sometimes used in conjunction with therapy, although medication alone is rarely effective in relieving the symptoms of OCD.
    Cognitive-behavioral therapy for obsessive-compulsive disorder (OCD)

Cognitive-behavioral therapy for obsessive-compulsive disorder (OCD) involves two components:

Exposure and response prevention involves repeated exposure to the source of your obsession. Then you are asked to refrain from the compulsive behavior you’d usually perform to reduce your anxiety. For example, if you are a compulsive hand washer, you might be asked to touch the door handle in a public restroom and then be prevented from washing. As you sit with the anxiety, the urge to wash your hands will gradually begin to go away on its own. In this way, you learn that you don’t need the ritual to get rid of your anxiety—that you have some control over your obsessive thoughts and compulsive behaviors.
    Cognitive therapy focuses on the catastrophic thoughts and exaggerated sense of responsibility you feel. A big part of cognitive therapy for OCD is teaching you healthy and effective ways of responding to obsessive thoughts, without resorting to compulsive behavior.

Four Steps for Conquering Symptoms of Obsessive-Compulsive Disorder (OCD)

Psychiatrist Jeffrey Schwartz, author of Brain Lock: Free Yourself from Obsessive-Compulsive Behavior, offers the following four steps for dealing with OCD:

RELABEL – Recognize that the intrusive obsessive thoughts and urges are the result of OCD. For example, train yourself to say, "I don't think or feel that my hands are dirty. I'm having an obsession that my hands are dirty." Or, "I don't feel that I have the need to wash my hands. I'm having a compulsive urge to perform the compulsion of washing my hands."
    REATTRIBUTE – Realize that the intensity and intrusiveness of the thought or urge is caused by OCD; it is probably related to a biochemical imbalance in the brain. Tell yourself, "It's not me—it’s my OCD," to remind you that OCD thoughts and urges are not meaningful, but are false messages from the brain.
    REFOCUS – Work around the OCD thoughts by focusing your attention on something else, at least for a few minutes. Do another behavior. Say to yourself, "I'm experiencing a symptom of OCD. I need to do another behavior."
    REVALUE – Do not take the OCD thought at face value. It is not significant in itself. Tell yourself, "That's just my stupid obsession. It has no meaning. That's just my brain. There's no need to pay attention to it." Remember: You can't make the thought go away, but neither do you need to pay attention to it. You can learn to go on to the next behavior.

Source: Westwood Institute for Anxiety Disorders

έχω την εντύπωση ότι όσο κάθεται κάποιος με ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή μέσα στο σπίτι η κατάστασή του χειροτερεύει, ότι είναι σημαντικό να συναναστραφεί με άλλους ανθρώπους και να τον δει λίγο ο ήλιος.
    κι εγώ που πάσχω από ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή δυσκολεύομαι πολλές φορές να βγω από το σπίτι, αλλά όταν βγω μπορεί το πρόβλημα να μην λύνεται , αλλά κάπως ανακουφίζομαι.πιστεύω ότι θα την βοηθούσε η συζήτηση με κάποιον ψυχολογο.
    Last edited by μανώλης; 24-02-2013 at 07:42.

Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast