Μήπως έχω ADHD?
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 8 of 8
  1. #1
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    1,547

    Μήπως έχω ADHD?

    Δεν ήξερα σε ποια κατηγορία ανήκει για αυτό το ποστάρω εδώ.

    Ήθελα να ρωτήσω και να μου απαντήσουν άτομα που ΞΕΡΟΥΝ τι λένε. Φοβάμαι πως πάσχω από adult ADHD.

    Τα συμπτώματά μου είναι τα εξής.

    Άγχος για το παραμικρό, φοβία να ξεκινήσω οτιδήποτε (είμαι 29 κι ακόμα δεν δουλεύω), χάνω το ενδιαφέρον και τον ειρμό στη σκέψη μου εύκολα, στο μάθημα μικρός είχα θέμα γιατί έλεγε έλεγε ο καθηγητής και όσο πήγαινε εγώ γινόμουν ερείπιο δεν έβγαζα άκρη με αυτά που άκουγα και γενικώς είχα θέμα να συμμετέχω...κι αυτό το παθαίνω και πχ σε πρόβες (είμαι ερασιτέχνης μουσικός) που σε λίγη ώρα χάνω τον μπούσουλα και αγχώνομαι και γενικώς για να μην πολυλογώ μετά από έρευνα που έκανα για τα συμπτώματα, βλέπω πως τα έχω σχεδόν όλα...άλλα σε μεγάλο άλλα σε μικρό βαθμό αλλά το λεγόμενο "procrastination" το έχω στο φουλ... Μόνο η νιασίνη αλλά και η ενστικτώδης αντίδραση του οργανισμού να ξεφύγει απ' τη σαπίλα με ξυπνάνε. Μήπως υπερβάλλω και απλά είμαι τεμπέλης..? Αλλά δεν είμαι τεμπέλης εκ φύσεως...

    Αναβάλλω να κάνω πολλά πράγματα γιατί έχω πάρα πολλά κολλήματα και φοβίες όμως θα μπορούσαν όλα αυτά να μπούνε κάτω απ΄την ομπρέλα του ADHD?

  2. #2
    Banned
    Join Date
    May 2012
    Location
    Στο αγνωστο με βαρκα την ελπιδα
    Posts
    4,694
    Μηπως εχεις υπερβολικες προσδοκιες απο τον εαυτο σου?Μηπως εισαι μονιμως αγχωμενος?Μηπως υποτιμας τον εαυτο σου στα παντα?Μηπως θελεις να κανεις το παραπανω που δεν μπορεις..Καλο ειναι να πηγαινουμε μεχρι εκει που μπορουμε να φτασουμε,γενικα μιλαω!Και τελος μηπως να μην ψαχνεις ταμπελες?

    Την ασθενεια αυτη δεν την ξερω,ουτε καν ακουστα δεν την εχω.

  3. #3