abilify
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 6 of 6

Thread: abilify

  1. #1
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    315

    abilify

    Καλησπέρα,

    επειδή έλειπε αυτή την εβδομάδα ο γιατρός και τα abilify μου τελειώσαν μου είπαν απ' το κψυ ότι ο γιατρός θα έρθει την τρίτη για να μου γράψει ξανά τα φάρμακα.Λέτε να έχει παρενέργειες που δεν θα παίρνω το φάρμακο μέχρι την τρίτη?(10mg παίρνω).


    Ευχαριστώ.

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    315
    Πήρα τηλ σε ένα εφημερεύον νοσοκομείο και μου λέει εντάξει δεν θα χαθεί και ο κόσμος.:-)

  3. #3
    Μην αγχώνεσαι για λίγες μέρες δεν νομίζω να σου συμβεί τίποτα και η δόση σου είναι μικρή δεν είμαι γιατρός αλλά έτσι πιστεύω και στοιχίζει και πολύ το φάρμακο, δεν έχεις καμιά γνωστή φαρμακοποιό να στο γράψει και της πας μετά την συνταγή τα φαρμακεία συνήθως εξυπηρετούν.
    Είμαστε ένα τίποτα, μέχρι να το συνειδητοποιήσουμε και να προχωρήσουμε στην ζωή, αυτοί είμαστε.

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    between heaven and hell
    Posts
    7,796
    Για λιγες μερες δν νομιζω να συμβει τιποτα.. Αλλα δεν μπορει να σου δωσει ο γιατρος καποια δισκια για αυτες τις μερες? Ολοι οι γιατροι εχουν στα ιατρεια τους απο ολα τα ψυχοφαρμακα, σε περιπτωση αναγκης κτλ.. ετσι κ ο δικος σ λογικα θα εχει.. το να σ δωσει 5-6 δισκια δν νομιζω οτι ειναι κακο.. κ για να μην γινει αποτομη διακοπη, αν σου εχουν μεινει καποια, θα σου ελεγα να τα κοβεις στη μεση (δλδ να κοβεις το 10αρι στη μεση κ να παιρνεις 5, κ μην πεταχτει κανεις να πει οτι δν κοβεται, διοτι μια χαρα κοβεται), ετσι ωστε να μν ξεσυνηθισει ο οργανισμος σου μεχρι να σου γραψουν το επομενο πακετο!! :)
    " I stopped fighting my inner demons... we are on the same side now..."

  5. #5