Πονοκέφαλοι ζαλάδες και άγχος
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    5

    Πονοκέφαλοι ζαλάδες και άγχος

    Παιδιά καλησπέρα, είμαι νέο μέλος παρ' όλα αυτά διαβάζω καιρό το φόρουμ, και μόνο θετικές εντυπώσεις έχω.
    Είμαι 21 χρονών, φοιτητής και γενικά έχω πρόβλημα διαχείρισης άγχους. Μεπίανουν κρίσεις με ταχυκαρδίες κτλ...
    Αυτό που φόβισε όμως πολύ είναι ένα πάρα πολυ έντονο σφίξιμο στην καρδιά και μια δυσφορία γενικότερα πριν περίπου 3 εβδομάδες. Πήγα σε νοσοκομείο μου έκανα εξετάσεις και δεν βρέθηκε τίποτα παθολογικό. Στο θέμα μας τώρα, Τις τελευταίες 2 μέρες μ ταλαιπωρούν πονοκέφαλοι, και από σήμερα και ζαλάδες, ημικρανίες είχα από πολύ παλια η συχνότητα των οποίων δεν ήταν σταθερή αλλά δεν με είχαν αγχώει ποτέ άλλωτε... γενικά τώρα έχω αγχωθεί πάρα πολύ και με άλλα θέματα και με αυτό τώρα που μου μπήκε στο μυαλό. τις τελευταίες ώρες έχω και ταχυαρδία, τρέμουλο.... θα κλείσω αύριο ραντεβού με νευρολόγο.... ελπίζω να πάνε όλα καλα... λέτε να είναι από το άγχος?? με τ που γύρισα από διακοπές την παρασκευή τσουπ, από τη κυριακή που άρχισα να σέφτομαι τη καθημερινότητα με πίασαν αυτά... είχε κανείς κάτι παρόμοι??
    Συγγνώμη για την πολυλογία... αλλά δεν είμαι σε καλή κατάσταση....

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    491
    Γιωργο καλα κανεις που θα πας στο γιατρο... αν ειναι το αγχος σου ξεκινα τωρα που ειναι νωρις! ολα θα πανε καλα θα το δεις!!! απλα βαλε λιγο σε ταξη αυτα που σε απασχολουνε κ τις λυσεις τους! φτιαξε το προγραμμα σου για να μν εισαι στο χαος!!! να ξερεις που κ σε τι βαδιζεις....
    ζαλαδες? ο κοσμος μου ειναι ζαλισμενος κ ταραγμενος....σχεδον ολο το 24ωρο. απλα το αγνοεις! στειλε να μας πεις τι σου ειπε ο νευρολογος!
    ότι δε σε σκοτώνει…..κακά τα ψέματα……
    …………………………….ένα κουσούρι στο αφήνει!!!

  3. #3
    Junior Member
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    5