Προβλήματα μετά την διακοπή αντικαταθλιπτικών χαπιών
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 3 of 3
  1. #1

    Προβλήματα μετά την διακοπή αντικαταθλιπτικών χαπιών

    Έχει κανείς εμπειρία από παρενέργειες οι οποίες επιμένουν μετά την διακοπή αντικαταθλιπτικών? Συναισθηματικά, σωματικά ή νοητικά προβλήματα? Με το νοητικά εννοώ προβλήματα μνήμης, κατανόησης, συγκέντρωσης κτλ. Πόσο κράτησαν αυτά τα προβλήματα και ποιο φάρμακο τα προκάλεσε? Ζω μια τέτοια εμπειρία και γι αυτό ρωτάω μήπως υπάρχουν και άλλοι που αντιμετωπίζουν παρόμοια προβλήματα με τα δικά μου. Ευχαριστώ.

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    1,823
    Καλησπερα αγαπητο μελος,Αντιμρετωπισα παρενεργειες οντως οταν παλαιοτερα διεκοψα αποτομα τα φαρμακα που επαιρνα, απλα δεν θυμαμαι το ονομα του φαρμακου, Θυμαμαι ομως θολο μυαλο ευκολη κοπωση κ συχνοουρια οτι αντιμετωπιζα περιπου ενα μηνα μετα την διακοπη

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2013
    Location
    ΒέρνηΕλβετίας
    Posts
    322
    Παίζει μεγάλο ρόλο πόσο καιρό καταρχας ήσουν σε φαρμακευτικη θεραπεία.
    Εγώ για παράδειγμα που είμαι σε θεραπεία ακόμα εδώ κ σχεδόν δυο χρόνια,εαν ένα βραδυ ξεχάσω να πάρω το χάπι μου
    που έχει τύχει μια δυο φορές,την επόμενη μέρα μετά δηλαδή από περίπου 9 ώρες αρχίζουν πολλές ζαλάδες,εφιάλτες εαν προσπάθησα να κοιμήθω
    μέχρι να έρθει η ώρα που θα πάρω κανονικά το χάπι μου και καθόλου σταθερότητα στην κίνηση μου.
    όμως όπως σου είπα παίζει ρόλο η διάρκεια που έχεις πάρει τα χάπια και αναλόγως τα mg.

Similar Threads

  1. απότομη διακοπή αντικαταθλιπτικών, ξέρει κανείς;;;
    By Fleur in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 23
    Last Post: 30-11-2019, 01:01
  2. Διακοπή Χαπιών
    By Konstantinoss in forum Ψυχοφαρμακολογία
    Replies: 24
    Last Post: 27-06-2016, 08:12
  3. Διακοπή αντικαταθλιπτικών χαπιών
    By podikoula in forum Κατάθλιψη - Δυσθυμία
    Replies: 3
    Last Post: 11-12-2012, 00:38
  4. Παρενέργειες 4μήνες μετά τη διακοπή (?)
    By the_downward_spiral in forum Ψυχώσεις & Σχιζοφρένεια
    Replies: 17
    Last Post: 22-04-2010, 14:23
  5. σωματικες συνεπειες των αντικαταθλιπτικων στην ερωτικη μασ ζωη?-προβληματα στυσης
    By Adzik in forum Σεξουαλικότητα, παρεκκλίσεις, σεξουαλική ταυτότητα
    Replies: 7
    Last Post: 28-09-2006, 19:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •