Παρενέργειες!!!
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 8 of 8
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    4

    Παρενέργειες!!!

    Γεια σας , εδω και μερικές μέρες ίσως και μήνα είπα να σταματήσω να παίρνω το xanax που έπαιρνα για αρκετά χρόνια, τις πρώτες μέρες δεν είχα κάποια παρενέργεια, αλλά την τελευταία εβδομάδα νιώθω ένα περίεργο συναίσθημα κάτι σαν ζαλάδα να το πώ ? δηλαδή σηκώνομαι από το κρεβάτι να πάω τουαλέτα ας πούμε και μόλις φτάσω στην πόρτα ένιωσα μια ζαλάδα περίεργη που έρχεται και φέυγει. με πειάνει μια μικρή φοβία επειδή νομίζω ότι θα πέσω από αυτη την ζαλάδα, αυτή η ζαλάδα είναι σαν να περνά ενα μικρό φορτίο ρεύματος από το κεφάλι μου, και όταν με έπιασε αυτό ένιωσα και λίγο την γλώσσα μου σαν να παιρνά ρεύμα. υπάρχει περίπτωση να είναι παρενέργειες επειδή σταμάτησα τα ζαναξ ? αιματολογικές εξετάσεις είχα κάνει πριν κανά εξάμηνο και είχαν βγει καλές οι εξετάσεις, πίεση και ζάχαρο μέτρησα και δεν είδα ότι είχα.

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    May 2009
    Posts
    326
    καλησπέρα ποσό έπαιρνες φιλέ??και ήτανε ασταμάτητη η χρήση του καθημερινώς???

  3. #3
    Junior Member
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    4
    έπαιρνα τουλάχιστον από 0.5 - 1mg την ημέρα. για 7 συνεχή χρόνια.

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2013
    Location
    ΒέρνηΕλβετίας
    Posts
    322
    Σίγουρα οι ζαλάδες είναι από το ζαναξ.ίσως θα ήταν καλύτερα να το έκοβες σταδιακά δηλ. μέρα παρα μέρα για ένα μήνα να παίρνεις από ένα 0,25mg που είναι κ το μικρότερο.
    Μπράβο σου πάντως που αποφάσησες να τα κόψεις,συγχαρητηρια!μόνο που κάντο σταδιακά για να μην ξαναπέσεις.

  5. #5
    Senior Member
    Join Date
    May 2009
    Posts
    326
    παντα να παιρνεις τη γνωμη ιατρου γι αυτα τα θεματα με στασιακη πολυ σταδιακη μειωση δεν θα εχεις προβλημα

  6. #6
    Junior Member
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    4
    ευχαριστω για τις απαντησεις σας. εκανα και εξετασεις αιματολογικες σημερα να δω μηπως φταιει τιποτα απο εκει επειδη εχω ριξει 75 κιλα 2 χρονια τωρα.

  7. #7
    ο γνωστος φρατελο απο το σαιτ με τα εστιατορια?

  8. #8
    Junior Member
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    4
    Γεια σας και πάλι, πήρα τις αιματολογικές εξετάσεις και όλα ήταν στα φυσιολογικά επίπεδα. αλλά καμιά φορά τα μάτια μου κάνουν πουλάκια... νομίζω ότι είναι ψυχολογικό το θέμα. έχετε να μου προτείνετε ένα φτηνό ψυχίατρο? επειδή η τσέπη μου δεν αντέχει να πάω πλέον σε αυτό που πήγαινα. Ας είναι για την περιοχή της Αθήνας. αλλά και καλιθέα να είναι μοσχάτο , η από τα δυτικά προάστικα δεν με νοίαζει, αρκεί να ναι κοντά σε μετρό η ηλεκτρικό. να μου γράψετε και την τιμή που παίρνει για την κάθε συνεδρία. ευχαριστώ.

Similar Threads

  1. entact παρενεργειες
    By pana in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 25
    Last Post: 05-10-2018, 14:30
  2. Παρενέργειες ή όχι;
    By Venidos in forum Κατάθλιψη - Δυσθυμία
    Replies: 2
    Last Post: 08-06-2013, 02:46
  3. παρενέργειες άγχους
    By Nickbin in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 7
    Last Post: 10-10-2010, 00:46
  4. ζολοτριν και παρενεργειες
    By sunset in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 2
    Last Post: 19-04-2010, 19:49
  5. παρενέργειες φαρμάκων
    By Martina in forum Διπολική διαταραχή
    Replies: 152
    Last Post: 18-05-2007, 02:42

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •