cipralex
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 19

Thread: cipralex

  1. #1
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    320

    cipralex

    Αναγκάζομαι να ανοίξω το θέμα γιατί δεν έχω ποιον να ρωτήσω. Λοιπόν παίρνω αυτό το φάρμακο 15 μέρες και δεν έχω δει βελτίωση.
    Δεν έχω όρεξη να βγω από το σπίτι εδω και 8 μέρες ίσως και περισσότερο.
    Το θέμα τώρα είναι πως εγώ δεν έχω διάθεση για τίποτα. Και έχω και παρενέργειες όπως ο ύπνος...με πιάνει απίστευτη νύστα και ξυπνάω μες την νύχτα καλή ώρα. Το θέμα είναι ότι είμαι χειρότερα από πριν.
    Last edited by skata; 26-11-2013 at 18:48.

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    320
    Καλά κανένας δεν το έχει πάρει;
    Αυτό είναι καταθλιπτικό όχι αντικαταθλιπτικό.

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2013
    Location
    ΒέρνηΕλβετίας
    Posts
    322
    Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τη διαχείριση για παραβίαση των όρων χρήσης.
    Last edited by Aeon; 26-12-2013 at 16:46.

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    320
    Σε ευχαριστώ! Ο γιατρός είπε να τα παίρνω και αυτή την εβδομάδα και την επόμενη και μετά αν είναι θα γίνει διακοπή. Δηλαδή θα τα παίρνω για ένα μήνα και θα έχω γίνει χειρότερα.
    Δεν ξέρω αν κανένας από εδώ είχε παρόμοια συμπτώματα.

  5. #5
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2013
    Location
    ΒέρνηΕλβετίας
    Posts
    322
    Πως αισθάνεσαι βρε χαρά μου?απλά με δυο λόγια.

  6. #6
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    320
    αισθάνομαι απαίσια...δεν έχω όρεξη να βγω από το σπίτι...δεν έχω όρεξη να κάνω τίποτα

  7. #7
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2013
    Location
    ΒέρνηΕλβετίας
    Posts
    322
    έχεις ζάλη?ναυτία?βλέπεις εφιάλτες?Αν δεν έχεις τίποτα από αυτά τότε κάνε λίγο υπομονή και ακολούθησε τις οδηγίες του γιατρού σου.

  8. #8
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    320
    Δεν έχω όχι...αλλά κοιμάμαι σαν το γομάρι και μετά ξυπνάω μες στην νύχτα και έχω και χάλια διάθεση.
    Κάπου διάβασα ότι το φάρμακο αυξάνει την όρεξη αλλά εμένα δεν μου την έχει αυξήσει.

  9. #9
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2013
    Location
    ΒέρνηΕλβετίας
    Posts
    322
    κάνε λίγο υπομονή βρε χαρά μου...ίσως θέλει λίγο το χρόνο του ο οργανισμός σου..πρότεινε στο γιατρό να μειώσεις τα mg του ίδιου φαρμάκου.

  10. #10
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    320
    εντάξει ευχαριστώ!
    Αν το έχει πάρει κανένας και μπορεί να μου πει τη γνώμη του.

  11. #11
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2012
    Posts
    386
    το ειχα παρει πριν χρονια ακριβως την ιδια αντιδραση ειχα κ γω . μια νυστα που δεν σηκωνοταν κανενα βλεφαρο . κ το εκοψα αμεσως .
    μαμημενα πραματα

  12. #12
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    143
    καλησπερα τα παιρνω εγω εδω καθε πρωι ενα χαπακι των 20γρ.δεν μπορω να σου πω για καμια βελτιωση .αλλα ειχα ξεκινησει με καποια αλλα.
    παντως κανε υπομονη αυτα τα χαπια θελουν απο 4-8 εβδομαδες για να δρασουν και να φανει αν σε πιανει η οχι .και τις πρωτες ημερες θα εισαι χειροτερα αλλα μετα θα καλμαρεις.....
    το γραφει ακι στις ενδειξεις ,αν θελεις διαβασε τις.
    ελπιζω να βοηθησα

  13. #13
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    320
    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!
    Ναι ούτε εγώ έχω δει βελτίωση ακόμη μία εβδομάδα θα το παίρνω και αν δεν δω διαφορά θα το αλλάξουμε...θα δοκιμάσω όλα τα φάρμακα μπας και βρω κάποιο να μου κάνει τι να πω πια.

  14. #14
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    320
    Δεν αντεχω αλλο να νυσταζω απο τις 10

  15. #15
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    320
    Ο γιατρός μου άλλαξε το φάρμακο τελικά. Και μου είπε ότι για να αρχίσουν να υποχωρούν τα συμπτώματα υπνηλίας χρειάζεται να περάσουν 3 μέρες περίπου. Αυτή την στιγμή έχουν περάσει αρκετές μέρες που δεν παίρνω το cipralex, επομένως λογικά δεν με επηρεάζει πλέον.
    Ωραία δεν μπορώ να πω ότι πλέον νυστάζω από τις 10, αλλά και πάλι έχω χάσει την ζωτικότητα που είχα πριν αρχίσω τα φάρμακα.
    Η μάνα μου έχει αρχίσει να παραπονιέται ότι αφήνω τα πράγματα μου όπως να ναι και τρέχει να τα συμμαζέψει....δηλαδή είναι εμφανές και στους άλλους ότι κάτι δεν πάει καλά.
    Δεν έχω πια την ενέργεια που είχα πριν. Τι συμβαίνει;

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. ladose ή cipralex
    By equinox in forum Κατάθλιψη - Δυσθυμία
    Replies: 20
    Last Post: 23-06-2020, 17:34
  2. xanax+cipralex
    By kosto30 in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 19
    Last Post: 25-08-2013, 21:41
  3. Cipralex
    By obom in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 30
    Last Post: 08-03-2013, 15:27
  4. σταματημα cipralex
    By emmstra in forum Κατάθλιψη - Δυσθυμία
    Replies: 11
    Last Post: 22-04-2012, 13:46
  5. Cipralex-Κούραση
    By Antouan89 in forum Κατάθλιψη - Δυσθυμία
    Replies: 3
    Last Post: 29-03-2012, 10:20

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •