Τα ψυχοφάρμακα
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 7 of 7
  1. #1

    Τα ψυχοφάρμακα

    Καλημέρα σας ήθελα να θέσω ένα ερώτημα, αν και κατά πόσο τα φάρμακα αυτής της κατηγορίας έχουνε μακροπρόθεσμες παρενέργειες?
    Πέρασα το κατώφλι του ψυχίατρου πολύ νωρίς στα 15 μου χορηγήθηκε αγωγή με το αντιψυκτικό φάρμακο serequel. Με την πάροδο του χρόνου αντί να μειώνεται η δοσολογία, ο γιατρός μου πρόσθεσε και αντικαταθλιπτικά λίγο πριν την ενηλικίωση μου με παρέπεμψε σε δημόσιο νοσοκομείο όπου και νοσηλεύτηκα για δυο εβδομάδες παίρνοντας εξιτήριο οι γιατροί αποφάνθηκαν ότι είναι άτυπη σχιζοφρένεια. Έπειτα άλλαζα τους γιατρούς σαν τα παντελόνια. Κανένας όμως δεν έβγαζε το ίδιο πόρισμα τα περισσότερα συνέπιπταν με την <<σχιζοσυναισθηματική διαταραχή>> στο τεστ dna που έκανα φάνηκε πως έχω δυσλειτουργία με τους νευροδιαβιβαστές του εγκέφαλου και ενώ παράγω σεροτονίνη αυτή δεν μεταφέρετε ούτε γίνετε δεκτή από τους υποδοχής και έχω υψηλά επίπεδα ντοπαμίνης με ότι επακόλουθο έχει αυτό! Έχω πιει εργοστάσια ολόκληρα και δεν έχω δει ούτε μια ηλιαχτίδα απεναντίας έχω λιπώδη διήθηση και το συκώτι μου είναι λίγα βήματα πριν την κύρωση του ήπατος μετά από υπέρηχο που έκανα, συν της άλλης έχω κλείσει και τα 21 και από μόνος μου έχω επιλέξει να μην παίρνω τα χάπια το πιο βασανιστικό είναι αυτή η απόλυτη απάθεια ο αποπροσανατολισμός η έλλειψη συγκέντρωσης η αποχαύνωση η καθήλωση το επίπεδο συναίσθημα. Τελικά τι είναι επίκτητο και τι όχι αυτό το ντελίριο μήπως οφείλετε στην χρήση ψυχοφαρμάκων η είναι κάποια εγκεφαλική δυσλειτουργία που με έχει φέρει σε αυτήν την θέση ?

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1,394
    τα ψυχοφαρμακα δημιουργουν εγκεφαλικες δυσλειτουργιες -ανωμαλιες η προυπαρχουν?Δεν εχει απαντηθει αυτη η ερωτηση, απο ερευνητες!ουτε διαγνωστικες απεικονησεις του εγκεφαλου σχιζοφρενων η φυσιολογικων εχουν αποδειξει σιγουρα κατι.
    Τα φαρμακα μειωνουν τα συμπτωματα κ σου εξασφαλιζουν ενα υποβαθμισμενο η εστω μετριο φυσιολογικο ρυθμο ζωης.Η μακροχρονια χρηση τους 20 ,40 χρονια δημιουργει οργανικα προβληματα κ αναγκαζεται ο ασθενης να παιρνει αλλα φαρμακα για να ξεπερασει τα προβληματα που προκυπτουν -διαβητης, ορμονικα, καρδιακα κ,α.πολλα λεγονται κ για αιφνιδιο θανατο,ειναι πολυ θολο το πεδιο δρασης τους κ για το μεσο χρονο ζωης των σχιζοφρενων λογω χρησης των ψυχοφαρμακων.
    Ισως με τη μακροχρονια χρηση ακομη κ τα ατυπα προκαλουν προβληματα οπως οψιμη δυσκηνησια,κ αλλα ανεπιθυμητα συμπτωματα.
    Ποσο διαστημα εχεις σταματησει τα φαρμακα?Πως εισαι?ποια ηταν τα συμπτωματα που ειχες οταν τα αρχισες ?εσυ τι πιστευεις οτι ειναι αυτο που σε βασανιζει?
    Η αγνοια δεν μπορει να πεισει τη γνωση,οσο κι αν επαναλαμβανει την αμαθεια της.

  3. #3
    τα "φάρμακα" δεν διορθώνουν το πρόβλημα απλός τα μπαλώνουν πρόχειρα και σου προκαλούν ένα υποβαθμισμένο ρυθμό ζωής όπως προανέφερες. Νωθρότητα, νωχελικότητα και έμμεση περιθωριοποίση θα πρόσθετα εγώ. Συν της άλλης είναι ένας φαύλος κύκλος επειδή έχουν επίπτωσης αυτά τα χάπια ο γιατρός σου χορηγεί παρόμοια χάπια άλλης κατηγορίας ως σταθεροποιητές. Ούτε οι κατασκευαστικές εταιρίες, ούτε οι ερευνητές δεν ξέρουν καν πως δρα το ίδιο το χάπι ! Αν παρατηρήσεις στο ένθετο ενημερωτικό (οδηγίες) θα δεις πως ο μηχανισμός δράσης είναι <<άγνωστος >>, πράμα που συμβαίνει μόνο στα ψυχοφάρμακα. Μέσα στης εκατοντάδες αντένδειξης είναι και η επιδείνωση τον συμπτωμάτων που ισχυρίζεστε ότι αντιμετωπίζει. Το μόνο αρνητικό που δεν παρατήρησα είναι ο εθισμός, αν και είναι ευρέως διαδεδομένο ότι προκαλούν εθισμό. Δεν ξέρω να σου απαντήσω πόσο καιρό έχει που έκοψα τα χάπια αφενός γιατί η μνήμη μου είναι ασθενέστατη και αφετέρου γιατί είχα κάνει και στο παρελθόν απόπειρες να κόψω τα χάπια και η μάνα μου μου τα έβαζε στην πορτοκαλάδα. Πλέον αρνούμαι να πίνω οτιδήποτε πόσιμο απ' αυτήν! Και είμαι καλύτερα

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1,394
    Quote Originally Posted by σακατεμένος πρίγκιπας View Post
    τα "φάρμακα" δεν διορθώνουν το πρόβλημα απλός τα μπαλώνουν πρόχειρα και σου προκαλούν ένα υποβαθμισμένο ρυθμό ζωής όπως προανέφερες. Νωθρότητα, νωχελικότητα και έμμεση περιθωριοποίση θα πρόσθετα εγώ. Συν της άλλης είναι ένας φαύλος κύκλος επειδή έχουν επίπτωσης αυτά τα χάπια ο γιατρός σου χορηγεί παρόμοια χάπια άλλης κατηγορίας ως σταθεροποιητές. Ούτε οι κατασκευαστικές εταιρίες, ούτε οι ερευνητές δεν ξέρουν καν πως δρα το ίδιο το χάπι ! Αν παρατηρήσεις στο ένθετο ενημερωτικό (οδηγίες) θα δεις πως ο μηχανισμός δράσης είναι <<άγνωστος >>, πράμα που συμβαίνει μόνο στα ψυχοφάρμακα. Μέσα στης εκατοντάδες αντένδειξης είναι και η επιδείνωση τον συμπτωμάτων που ισχυρίζεστε ότι αντιμετωπίζει. Το μόνο αρνητικό που δεν παρατήρησα είναι ο εθισμός, αν και είναι ευρέως διαδεδομένο ότι προκαλούν εθισμό. Δεν ξέρω να σου απαντήσω πόσο καιρό έχει που έκοψα τα χάπια αφενός γιατί η μνήμη μου είναι ασθενέστατη και αφετέρου γιατί είχα κάνει και στο παρελθόν απόπειρες να κόψω τα χάπια και η μάνα μου μου τα έβαζε στην πορτοκαλάδα. Πλέον αρνούμαι να πίνω οτιδήποτε πόσιμο απ' αυτήν! Και είμαι καλύτερα

    μακαρι να τα πας καλα! σε ρωταω ποσο καιρο εισαι χωρις χαπια ,γιατι αν εχει περασει καιρος κ εισαι καλα τοτε μαλλον δεν σου χρειαζοταν τα αντιψυχωτικα .ισως κατι αλλο ,αγχολυτικο με λιγοτερες παρενεργειες>οι γιατροι κρινουν αΠΟ ΤΑ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ κ πολλες φορες ερμηνευουν αυτα, πολυ γρηγορα κ ακαμπτα χωρις να παιρνουν υποψη τους τον χαρακτηρα.
    προσεχε ομως ,αν οι συνθηκες που υπηρχαν οταν αρχισε η διαταραχη συνεχιζουν να υπαρχουν κ δεν εγινε καμμια αλλαγη στη ζωη σου οι πιθανοτητες να ξαναεμφανιστουν ειναι πολλες.
    σκεψου να ζητησεις βοηθεια εναλακτικη -βιταμινες ,ομοιοπαθητικη, συζητησε το κ με τη μητερα σου -να δοκιμασεις κατι αλλο απο τα κλασικα φαρμακα-ισως σταθεις τυχερος
    Εγω εμεινα δυο χρονια χωρις αντιψυχωτικα κ ημουν -φαινομουν εντελως τρελη, ηταν σαν να περασαν δυο χρονια χωρις να το καταλαβω....τωρα παιρνω μικρη δοση σολιαν 200μγ κ μπορω να πω οτι ειμαι καλα βεβαια εχω ορμονικα προβληματα ,περιμενω να ελατωσω κ αλλο τη δοση -ελατωνω τη δοσολογια μονη μου κ μετα απο μηνες το λεω στο γιατρο κ το δεχεται,γιατι ειμαι καλα παρολο που στην αρχη μουλεγε οτι δεν πρεπει να την ελατωσω,
    Ομως σκεφτομαι τις μακροχρονιες παρενεργειες κ αυτο με φοβιζει πολυ κ σκεφτομαι να προσπαθησω κ με ομοιοπαθητικη ελπιζοντας μια μερα να χρειαζομαι μονο το ομοιοπαθητικο κ να απαλλαγω απο το αντιψυχωτικο.
    Βεβαια μη παραβλεπεις το γεγονος οτι μια μικρη δοσολογια αντιψυχωτικου χωρις ολα τα υπολοιπα, (σταθεροποιητες,αγχολυτικα κ.α) που συνηθως δινουν οι γιατροι ειναι πολυ καλυτερα απο τις μεγαλες δοσολογιες που αποβλακωνουν

    Η ΜΗΤΕΡΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕ ΤΗΣ Κ ΘΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ
    Last edited by katerinaki; 10-12-2013 at 00:15.
    Η αγνοια δεν μπορει να πεισει τη γνωση,οσο κι αν επαναλαμβανει την αμαθεια της.

  5. #5
    Junior Member
    Join Date
    Jan 2021
    Posts
    1
    Καλησπέρα σας,
    Λαμβάνω κουετιαπίνη 400 mg και ρισπεριδόνη 2mg. Το πρόβλημα μου είναι ότι βλέπω τα παντα μια μετριότητα και μια ματαιοτητα, όλα μου φαίνονται ανούσια, και για τις πιο ασήμαντες δραστηριότητες κατά βάλω πολύ σωματικό κόπο, έχω νωθροτητα έντονα, αυξημένη όρεξη και βουλιμία. Τι να κάνω για να φύγουν; Έχω παρατήσει των εαυτό μου κι έχω πάρει κιλά και είμαι ανίκανος να δραατηριοποιηθω. Τι να κάνω; Τα φάρμακα με έχουν ρίξει πολύ.

  6. #6
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2013
    Location
    Αθηνα
    Posts
    15,148
    αυτο που μπορω να πω με βεβαιοτητα , επειδη εχω παρει επι μακρον αντκθλτκα , δλδ. 15-20 χρονια , δεν εχω δει κανενα αποτελεσμα στην κτθλψη μου , και αντιεπιληπτικα για την επιληπτικη κριση που επαθα τον 7/20 , δεν ειναι γνωστο πως δρουν αμφοτερα , και αν δρουν συνεπως , ετσι πιστευεται απλα , αρα η επιστημη ειναι πολυ πισω οσον αφορα τον εγκεφαλο, και πως αλλιως ναναι σενα μικρο οργανο που αποτελειται απο 75% απο λιπος , επικοινωνουν οι 100 δις νευρωνες του με 4 τρις /bit/sec μεταξυ τους , δλδ. εχει την ισχυ 1000 υπερυπολογιστων ......και βαλε .....

  7. #7
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2020
    Posts
    235
    Quote Originally Posted by Lonely fighter View Post
    Καλησπέρα σας,
    Λαμβάνω κουετιαπίνη 400 mg και ρισπεριδόνη 2mg. Το πρόβλημα μου είναι ότι βλέπω τα παντα μια μετριότητα και μια ματαιοτητα, όλα μου φαίνονται ανούσια, και για τις πιο ασήμαντες δραστηριότητες κατά βάλω πολύ σωματικό κόπο, έχω νωθροτητα έντονα, αυξημένη όρεξη και βουλιμία. Τι να κάνω για να φύγουν; Έχω παρατήσει των εαυτό μου κι έχω πάρει κιλά και είμαι ανίκανος να δραατηριοποιηθω. Τι να κάνω; Τα φάρμακα με έχουν ρίξει πολύ.
    Καλησπέρα. Όσα περιγράφεις είναι παρενέργειες από τα φάρμακα; Τα παίρνεις καιρό; Μήπως να ρωτήσεις τον γιατρό σου αν πρόκειται να υποχωρήσουν με τον καιρό οι παρενέργειες;

Similar Threads

  1. ψυχοφαρμακα
    By carrot in forum Ψυχοφαρμακολογία
    Replies: 13
    Last Post: 25-09-2015, 18:02
  2. Ψυχοφάρμακα και κούραση
    By elafi in forum Ψυχώσεις & Σχιζοφρένεια
    Replies: 58
    Last Post: 14-06-2012, 16:56
  3. Ψυχοφάρμακα
    By ManwlakhsⒶ☭ in forum Αυτοβοήθεια & Υποστήριξη
    Replies: 13
    Last Post: 22-02-2012, 21:17
  4. Ψυχοφάρμακα
    By oXe in forum Ψυχοφαρμακολογία
    Replies: 3
    Last Post: 17-03-2010, 00:07
  5. ΙΚΑ ΚΑΙ ΨΥΧΟΦΑΡΜΑΚΑ
    By ιμαμ in forum Αυτοβοήθεια & Υποστήριξη
    Replies: 1
    Last Post: 24-11-2008, 18:32

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •