Σκέφτομαι την αυτοκτονία
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 26
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Mar 2014
    Posts
    7

    Θέλω να πεθάνω, δεν έχω όρεξη για ζωή

    Καλησπέρα σας,

    Είμαι Καθηγητής σε Παν/μιο του εξωτερικού (Αμερική). Γενικά επιτυχημένος, γνωστός στο χώρο μου, οικονομικά πολύ καλά, και αυτό που θα έλεγαν τυχερός.
    Επίσης - ντρέπομαι να το πώ - εμφανίσημος, αθλητής επί 20ετία κλπ. Συγνώμη, δεν θέλω να φανώ αλαζόνας, απλά δίνω ένα context για να καταλάβετε ότι δεν είναι όλοι όσοι επιθυμούν να τελειώνουν σε δύσκολη κατάσταση. Θεωρητικά αντιλαμβάνομαι ότι είμαι πολύ καλά, αλλά όπως ξέρετε το εξωτερικό δεν αντιστοιχεί με το εσωτερικό μας δυστυχώς.