Έλλειψη αυτοπεποίθησης
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 20
  1. #1
    Member
    Join Date
    Mar 2014
    Posts
    32

    Έλλειψη αυτοπεποίθησης

    Καλησπέρα,
    δεν ήξερα που να κατατάξω αυτο που θέλω να μοιραστώ μαζί σας για αυτό το έβαλα εδώ.Είμαι φοιτητής εκτός της πόλης μου στο 5ο έτος. Είχα και έχω τρομερό πρόβλημα αυτοπεποίθησης σε όσους τομείς εχουν να κάνουν με τις σχέσεις με άλλους ανθρώπους . Είτε ειναι γυναίκες είτε είναι παρέες. Μου λένε οι πολυ στενοί μου άνθρωποι οτι δεν εχω προβλημα εμφανισης και πως είμαι μια χαρά , και επομένως κανένα λόγο να είμαι μίζερος , αλλα μέσα μου νοιώθω άσχημα με τον εαυτό μου. Όταν πέρασα στο πολυτεχνείο κατάφερα κάπως να το καταπολεμήσω , έκανα κάποιες παρέες , εβγαινα και είχα και μια σχέση , όλα έβαιναν καλώς. Κάποια στιγμή στις αρχές του 2ου έτους χώρισα και απο τότε βυθίστηκα στον εαυτό μου . Σταμάτησα σιγα σιγά να βγαίνω και γενικά απομακρυνθηκα απο όλους και όλα . Στράφηκα προς το bodybuilding για να γεμίσω το κενό που ένοιωθα. Για 2 χρόνια ήμουν σπίτι σχολή γυμναστηριο , ξέκοψα απο τις παρέες μου - είχαμε επαφές όταν βρισκόμασταν στη σχολή αλλά δε βρισκόμασταν όπως παλια - δε μπορώ να πω οτι χαλάσανε οι σχέσεις μας αλλα απομακρυνθήκαμε λίγο. Είχα απορροφηθεί στο bodybuilding και δεν έβγαινα έξω ούτε για καφέ .Στο γυμναστήριο γενικά ήμουν πολυ κλειστός , ένοιωθα αμήχανα και δε μπορούσα να μιλήσω σε κανέναν. Πριν απο τρεις μήνες ένας σοβαρός τραυματισμός που είχα με οδήγησε στη μελαγχολία , έκλαιγα συνεχώς και ήθελα παντα καποιον δίπλα μου. Αναθεώρησα όμως μέσα μου και αποφάσησα να αντιμετωπίσω το ντροπαλό του χαρακτήρα μου και να προσπαθήσω να δικτυωθώ ξανά. Έκανα και 3 προσπάθειες να πλησιάσω κάποιες κοπέλες αλλα πέσαν στο κενό , η ανασφάλειά μου ήταν φανερή και μαλλον θα με θεώρησαν μίζερο. Προσπάθησα να αρχίσω να βγαίνω με την παλιά μου παρέα , βγήκαμε κανα 2 φορές αλλα νοιώθω άβολα αρκετά , σαν ξέμπαρκος , μου φαί