Φόβος για το θάνατο και τη συντομία της ζωής
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Jul 2014
    Posts
    3

    Φόβος για το θάνατο και τη συντομία της ζωής

    Καλησπέρα σ'όλους. Πρώτο ποστ εδώ.


    Είμαι 20 ετών, φοιτητής και γενικά δεν έχω κανένα σημαντικό πρόβλημα στη ζωή μου. Όλα έβαιναν καλώς, μέχρι που πριν από λίγες μέρες συνειδητοποίησα την βέβαιη θνησιμότητα μου. Τώρα θα μου πείτε "είσαι 20, τι σε νοιάζει" και τέτοια. Παρ'όλα αυτά εδώ και μερικές μέρες δε μπορώ να διώξω απ'το μυαλό μου τη σκέψη ότι αναπόφευκτα θα γεράσω και θα πεθάνω.

    Κάνω πράγματα κανονικά, βγαίνω, μιλάω αλλά ότι κι αν κάνω έχω πάντα αυτή τη σκέψη στο μυαλό μου και όλα μου φαίνονται σχεδόν ανύπαρκτα γιατί σκέφτομαι ότι όλα θα χαθούν σε κάποια χρόνια που θα μοιάζουν με μια στιγμή.


    Θέλω να ελευθερώσω το μυαλό μου και δε μπορώ.

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Κοντα σου
    Posts
    421
    Νομιζω ειναι φαση και θα περασει..
    Ολοι το ξερουμε οτι θα πεθανουμε..Απλα καποιοι το εχουμε πισω στο μυαλο μας ,καποιοι δεν το σκεφτονται καν και καποιοι πχ σαν και σενα το εχουν συνεχεια στο μυαλο τους.

    Νομιζω θα περασει μονο του.
    11/12/2006

  3. #3
    Junior Member
    Join Date
    Jul 2014
    Posts
    3
    Θέλω να ανανεώσω αυτό το θέμα.

    Έχει περάσει μια εβδομάδα πλέον. Δεν μου έχει περάσει. Όπως είπα και στο αρχικό ποστ, κάνω πράγματα κανονικά. Κάποιες μέρες βγήκα με φίλους και σχεδόν ξεχάστηκα. Αλλά το επόμενο πρωί ξυπνάω μ'ένα σφίξιμο στο στομάχι και χωρίς όρεξη να φάω, όπως και σήμερα.

    Δε ξέρω πως να το ξεπεράσω.

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2014
    Location
    την ψαχνω?
    Posts
    878