Δεν ξέρω τι μου συμβαίνει...
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 6 of 6
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Jan 2014
    Posts
    16

    Δεν ξέρω τι μου συμβαίνει...

    Καλησπέρα στην παρέα του φόρουμ.

    Είμαι 19 ετών φοιτητής σε απαιτητική σχολή Θετικών Επιστημών σε μεγαλούπολη. Τον τελευταίο καιρό με απασχολεί το γεγονός εάν πάσχω από διπολική διαταραχή. Βεβαια καταλαβαίνω το γεγονός ότι μέσω διαδικτύου δεν μπορεί να γίνει αξιόπιστη διάγνωση, πόσο μάλλον εάν δεν προέρχεται από πιστοποιημένο ειδικό ψυχολόγο ή ψυχίατρο, ωστόσο θα ήθελα να αναζητήσω απόψεις επάνω στην περίπτωσή μου.

    Τα νεαρά μου χρόνια, αναφερόμενος στα έτη του δημοτικού, ήταν γεμάτα από δημιουργικότητα, ενώ παράλληλα, για μια μεγάλη περίοδο εβδομάδων (μπορεί και μηνών δεν θυμάμαι ακριβώς) διαρκώς επαναλαμβανόνταν στο μυαλό μου, παρά τη θέλησή μου, ασεβή λόγια προς το πρόσωπο του Κυρίου. Φυσικά λόγο του νεαρού μου δεν μίλησα στους γονείς μου όυτε εχω μιλήσει μεχρι σήμερα για το περιστατικό σε κανέναν. Μπορώ να πω πως είχα σοκαριστεί αρκετά και πίστευα ότι ήμουν δαιμονισμένος... ευτυχώς με την εισαγωγή μου στο γυμνάσιο εξαφανίστηκε....

    Να αναφέρω επίσης πως πάλι, μέχρι και το γυμνάσιο, είχα πάρα πολύ έντονα όνειρα (εξακολουθώ να έχω μέχρι σήμερα τα οποία επιθρούν θετικά τις περισσότερες φορές) και αρκετά "οράματα". Οταν λέω οράματα εννοώ ότι έβλεπα παραστάσεις και άκουγα φωνές ενώ ήμουν ξύπνιος και μάλιστα μια φορά είχα κλάψει γιατί τρόμαξα αρκετά.

    Ευτυχώς, όλα αυτά αποτελούν παρελθόν.

    Στο παρόν τώρα, βλέπω την ψυχολογία μου να εναλλάσεται, περίπου ανά 3-4 μήνες, από έντονη μανία και ατελείωτη εμπνεύση και εξωστρέφεια σε εσωστρέφεια και λιγότερη έμπνευση(η οποία όμως εξακολουθεί να μου φαίνεται ικανοποιητική) .