Aν το πεις, χάθηκε.. - Page 2
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Page 2 of 6 FirstFirst 1234 ... LastLast
Results 16 to 30 of 80
  1. #16
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    1,537
    Νομίζω όμως οτι οι απόψεις μας πρέπει να είναι οσο γίνεται \'\'αντικειμενικές\'\' !

  2. #17
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1,139
    Originally posted by Kleiw
    Αυτο μάλλον σημαίνει οτι του έδωσες πιο πολύ συναίσθημα μέσα σου και οταν το εκφράζεις και το αντιλαμβάνεσαι και το θέτεις σε έναν πιο \'\'αντικειμενικό\'\' κόσμο , η υπερβολικότητα αυτού του συναισθήματος καταρρέει !

    Και η γνώση περιβάλλεται από συναίσθημα. Και η πιό αντικειμενική αν θες. Εδω δεν μιλάμε για συναίσθημα που χάνεται, αλλά για το συναίσθημα της απώλειας που δημιουργείται.

  3. #18
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    1,537
    Νομίζω οτι το ένα επιρρεάζεται απο το άλλο !

    Η απώλεια της σπουδαιότητας δημιουργεί το συναίσθημα της απώλειας !

    Αν θέλεις να είσαι απόλυτη και να μην το διαπραγματευεσαι , τοτε συζητώντας θα δυσκολευτείς να κρατήσεις αυτην την απολυτότητα !

  4. #19
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Posts
    13,021
    Ή ισως επειδη βλεπουμε ποσο μονοι μας ειμαστε οταν ο αλλος δεν μας καταλαβαινει απολυτα?
    [COLOR=#0000cd][SIGPIC][/SIGPIC]Εκφραζω προσωπικες αποψεις χωρις να ειμαι ειδικος.[/COLOR]

  5. #20
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    1,537
    Originally posted by keep_walking
    Ή ισως επειδη βλεπουμε ποσο μονοι μας ειμαστε οταν ο αλλος δεν μας καταλαβαινει απολυτα?

    Και αυτό σωστο !

    Αν μιλάς για συναισθήματα !

  6. #21
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1,139
    Originally posted by Kleiw
    Νομίζω οτι το ένα επιρρεάζεται απο το άλλο !

    Η απώλεια της σπουδαιότητας δημιουργεί το συναίσθημα της απώλειας !

    Αν θέλεις να είσαι απόλυτη και να μην το διαπραγματευεσαι , τοτε συζητώντας θα δυσκολευτείς να κρατήσεις αυτην την απολυτότητα !

    Ακριβώς αυτό λέω. Το ζητούμενο λοιπόν είναι να συζητάμε όσο το δυνατό λιγότερο. Για να μπορούν οι λέξεις μέσα μας να κρατούν το νόημά τους. Πιστεύω οτι όποιος μοιράζεται τη γνώση του, δεν την αγαπά αρκετά.

  7. #22
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Posts
    13,021
    Πιστεύω οτι όποιος μοιράζεται τη γνώση του, δεν την αγαπά αρκετά.
    χμμμ αναλογως τη γνωση...ειναι μερικοι που προσπαθουν να εμφυτευσουν τη γνωση τους σε οσο το δυνατον περισσσοτερα κεφαλια...γινονται οι καλυτεροι δασκαλοι.
    Οταν διδασκα...και με ακουγαν πραγμα σπανιο;P ενοιωθα ωραια...αλλα εξαρταται παντα απο τη γνωση.

    Το ζητούμενο λοιπόν είναι να συζητάμε όσο το δυνατό λιγότερο
    Να μην εχεις αναγκες τετοιες...ισως να ηταν το καλυτερο ναι...αλλα ειμαστε ατελη ανθρωπινα οντα...
    [COLOR=#0000cd][SIGPIC][/SIGPIC]Εκφραζω προσωπικες αποψεις χωρις να ειμαι ειδικος.[/COLOR]

  8. #23
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    1,537
    Originally posted by liberchild
    Originally posted by Kleiw
    Νομίζω οτι το ένα επιρρεάζεται απο το άλλο !

    Η απώλεια της σπουδαιότητας δημιουργεί το συναίσθημα της απώλειας !

    Αν θέλεις να είσαι απόλυτη και να μην το διαπραγματευεσαι , τοτε συζητώντας θα δυσκολευτείς να κρατήσεις αυτην την απολυτότητα !

    Ακριβώς αυτό λέω. Το ζητούμενο λοιπόν είναι να συζητάμε όσο το δυνατό λιγότερο. Για να μπορούν οι λέξεις μέσα μας να κρατούν το νόημά τους. Πιστεύω οτι όποιος μοιράζεται τη γνώση του, δεν την αγαπά αρκετά.
    Μπορεί να είναι ζητούμενο για σένα !
    Το δικό μου ζητούμενο είναι να βάλω τον άλλον στον κόσμο μου και να ακούσω ίσως και κάτι που δεν έχω σκεφτεί ! (ισως να προσθέσει ενα δικό του λιθαράκι)
    Και να κάνω αν μου δώσει την ευκαιρία κάτι αντίστοιχο για εκείνον!
    Βεβαια το δικό μου ζητούμενο δεν είναι να είμαι απόλυτη!
    Ζω ετσι ώστε να είμαι συνεπής με τον κόσμο μου (συναισθήματα, σκέψεις κ.α.) αλλα θέλω να δημιουργήσω και μια αντικειμενική (οσο γίνεται) θεώρηση των πραγμάτων !
    Δεν θα κάνω αυτή τη θεώρηση βίωμα αναγκαστικά, αλλα θα την έχω στο νου μου οταν προσπαθώ να κάνω κοινωνιολογική (ή παρόμοια) ανάλυση !
    Δεν ξερω αν καταλαβαίνεις τι θέλω να πω ?

  9. #24
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Posts
    13,021
    Το δικό μου ζητούμενο είναι να βάλω τον άλλον στον κόσμο μου και να ακούσω ίσως και κάτι που δεν έχω σκεφτεί ! (ισως να προσθέσει ενα δικό του λιθαράκι)
    Ναι και αυτο σωστο...στο δρομο της αυτογνωσιας και αυτοβελτιωσης.
    [COLOR=#0000cd][SIGPIC][/SIGPIC]Εκφραζω προσωπικες αποψεις χωρις να ειμαι ειδικος.[/COLOR]

  10. #25
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    1,537
    Παντως οποια καινούργια γνώση μας προσφέρει ο άλλος πρέπει να \'\'κάτσει\'\' πάνω στην ήδη υπαρχουσα ! (θεωρία Piaget)
    Αρα πρέπει πρώτα να μας καταλάβει και μετά να μας την προσφέρει ! Αλλιώς άδικα μιλάει !

  11. #26
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Posts
    13,021
    Παντως οποια καινούργια γνώση μας προσφέρει ο άλλος πρέπει να \'\'κάτσει\'\' πάνω στην ήδη υπαρχουσα ! (θεωρία Piaget)
    Τι ειναι αυτο μαθηματικο μοντελο?Και τι γινεται με την πρωτη γνωση τοτε?

    Αρα πρέπει πρώτα να μας καταλάβει και μετά να μας την προσφέρει ! Αλλιώς άδικα μιλάει
    Συγγνωμη αλλα οταν μιλαει ενας ομιλητης πχ στο ακροατηριο σε ενα σεμιναριο πρεπει να εχει καταλαβει και τους συμμετεχοντες...
    Μαλλον πρεπει να χρησιμοποιησεις την θεωρια Piaget και να την κανεις πιο λιανα.
    [COLOR=#0000cd][SIGPIC][/SIGPIC]Εκφραζω προσωπικες αποψεις χωρις να ειμαι ειδικος.[/COLOR]

  12. #27
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    1,537
    Λοιπον !

    Η θεωρία του Piaget (που μάλλον ξέρει και η Λιμπερ, αρα μπορεί να συνεισφέρει) είναι θεωρία μάθησης !

    Είναι μάλιστα η πιο διαδεδομένη θεωρία μάθησης !

    Με λίγα λόγια και χωρίς να θυμάμαι την ορολογία, λέει οτι καθε ενας μας γεννιέται με κάποιες νοητικές μονάδες (απο DNA) και οταν καλούμαστε να μάθουμε κάτι απο το περιβάλλον χτίζουμε την καινούργια γνώση πάνω στην παλιά ! Αφομοιώνουμε με άλλα λόγια την καινούργια γνώση , πανω στην ήδη υπαρχουσα ! Οσο ανεβαίνει το επίπεδο γνώσης και αφομοίωσης , τόσο ανεβαίνει το IQ και η προσαρμοστηκότητα σε καινούργιες γνώσεις !

    Η πρώτη γνώση με άλλα λόγια τροποποιείται ώστε να υπάρχει αφομοίωση της καινούργιας !

    Αν γνωρίζεις την πρώτερη γνώση κάποιου, μπορείς να τον βοηθήσεις καλύτερα !
    Προφανώς αυτός που μιλάει στο ακροατήριο, δεν μπορεί να απευθύνεται σε ατομικό επίπεδο, αλλα σε ομαδικό !

    Για παράδειγμα, αν πας σε ενα δεκάχρονο και του κάνεις μιγαδική ανάλυση , οπως την κάνουμε στο πανεπιστήμιο, δυσκολα να την αφομοιώσει !

  13. #28
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Posts
    13,021
    Εμ βοηθαει σε τιποτα ή μονο καθαρα σε ενα αφηρημενο θεωρητικο επιπεδο?
    Δεν την εχω ακουσει να την αναφερουνε πιο πριν.
    [COLOR=#0000cd][SIGPIC][/SIGPIC]Εκφραζω προσωπικες αποψεις χωρις να ειμαι ειδικος.[/COLOR]

  14. #29
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    1,537
    Ετσι νομίζω οτι για να συνεισφέρουμε σε κάποιον οταν μας καταθέτει τις σκέψεις του, είναι προτιμότερο να τον ακούσουμε πρώτα και να τον προσέξουμε !

  15. #30
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1,139
    Moυ τέλειωσαν οι λέξεις στο πρώτο ποστ........................ Κλειώ μάλλον δεν είμαι η καλύτερη συνομιλήτρια. Σας ακούω με ενδιαφέρον.;)

Page 2 of 6 FirstFirst 1234 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •