ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ ; - Page 1132
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Page 1132 of 1380 FirstFirst ... 13263210321082112211301131113211331134114211821232 ... LastLast
Results 16,966 to 16,980 of 20693
  1. #16966
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2016
    Posts
    3,876
    Quote Originally Posted by Georgewww View Post
    Όταν αποκαλείς αυτά που λέω γελοία και λες εκνευριστηκες δεν είναι απλά διαφωνώ. Αν πεις "θεωρώ ότι το παράδειγμα σου είναι λάθος επειδή..." Αυτό είναι απλά διαφωνώ

    Όσο για τα λεγόμενά μου θα τα κρίνει ο αναγνώστης όπως τα κρίνεις κι εσύ. Δε προσπαθώ κάτι. Μου ζήτησες παράδειγμα, κάνουμε συζήτηση και έγραψα αυτό που πιστεύω.

    Δεν υπάρχει απόλυτη αλήθεια, είναι όλα στα όρια των αισθήσεων μασ και της αντίληψης μας.

    Η ύπαρξη (πχ του ήλιου) δεν είναι υπόθεση. Μέχρι να δούμε τι είναι αυτό, υποθεταμε τι είναι αλλά η ύπαρξη γεγονότων δεν είναι υπόθεση. Πιστεύω αφού είσαι γνώστης, συμφωνείς.
    Μα πώς να μην τα αποκαλώ γελοία όταν το παράδειγμα που φέρνεις μου προκαλεί γέλιο; Και πας να βγάλεις λάθος το σχολικό βιβλίο μόνο και μόνο για να στηρίξεις την άποψη σου. Και στην ανταπάντηση μου όπου σου εξηγώ το ΓΙΑΤΙ είναι άκυρο το παράδειγμα σου το μόνο που έχεις να πεις είναι....όποιος θέλει ας βρει μόνος του. Αυτή η αντιμετώπιση από ενήλικα φυσικά και είναι γελοία. Θα μπορούσες να πεις : εντάξει στη ροή του λόγου είπα μια βλακεία, το αναιρώ και θα τελειώναμε. Όλοι στη ροή του λόγου μπορεί να πούμε και βλακεία.

    Η ύπαρξη του ήλιου φυσικά και δεν είναι υπόθεση. Η ερμηνεία του φαινομένου είναι υπόθεση (ή έχει να κάνει με την πίστη του καθενός) και σε καμιά περίπτωση δεν αποτελεί αλήθεια ή γεγονός μέχρι την απόδειξη της. Αυτή ακριβώς είναι και η διαφορά της πίστης από την επιστήμη τα οποία θέλησες να μπλέξεις.

  2. #16967
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2014
    Posts
    1,234
    Ελισάβετ, σύμφωνοι ότι στο μάθημα των θρησκευτικών (που όλοι όμως κάνουν χαβαλέ και κανείς δεν παρακολουθεί) πρέπει να διδάσκονται ΟΛΕΣ οι βασικές θρησκείες και όχι μόνο η δικιά μας. Όμως, λες για το "παπαδαριό"- με το οποίο σχεδόν κανείς από τις νέες γενιές δεν ασχολείται- αλλά δε σε ενοχλεί η απίστευτη προβολή του σεξ (ξέκωλλα βίντεοκλιπ, περιοδικά, πορνοσάιτ, όλα τα τραγούδια και οι σειρές μιλάνε για αυτό κτλ). Το παπαδαριό που λες ποιος το προωθεί στις νέες γενιές? Όλοι με τα γκομενικά τους ασχολούνται και κάθε γενιά είναι πιο "προοδευτική" από την προηγούμενη (πρώτα ελεύθερο σεξ, μετά να "δοκιμάσουμε" και σεξ με το ίδιο φύλο, μετά σαδομαζό και τώρα στη Δύση προωθείται η polyamory- δηλαδή ουσιαστικά παρτούζες).

  3. #16968
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2019
    Posts
    990
    Quote Originally Posted by elisabet View Post
    Μα πώς να μην τα αποκαλώ γελοία όταν το παράδειγμα που φέρνεις μου προκαλεί γέλιο; Και πας να βγάλεις λάθος το σχολικό βιβλίο μόνο και μόνο για να στηρίξεις την άποψη σου. Και στην ανταπάντηση μου όπου σου εξηγώ το ΓΙΑΤΙ είναι άκυρο το παράδειγμα σου το μόνο που έχεις να πεις είναι....όποιος θέλει ας βρει μόνος του. Αυτή η αντιμετώπιση από ενήλικα φυσικά και είναι γελοία. Θα μπορούσες να πεις : εντάξει στη ροή του λόγου είπα μια βλακεία, το αναιρώ και θα τελειώναμε. Όλοι στη ροή του λόγου μπορεί να πούμε και βλακεία.

    Η ύπαρξη του ήλιου φυσικά και δεν είναι υπόθεση. Η ερμηνεία του φαινομένου είναι υπόθεση (ή έχει να κάνει με την πίστη του καθενός) και σε καμιά περίπτωση δεν αποτελεί αλήθεια ή γεγονός μέχρι την απόδειξη της. Αυτή ακριβώς είναι και η διαφορά της πίστης από την επιστήμη τα οποία θέλησες να μπλέξεις.
    Μα ακόμα δεν έχεις πει γιατί το παράδειγμα που είπα είναι λάθος. Μπορείς να πας σε ένα σχολείο να δεις τι λένε. Δεν αναφέρουν μιγαδικούς στο Γυμνάσιο ( και καλά κάνουν).

    Άντε επειδή είσαι καλό κορίτσι θα σου δώσω άλλο ένα, αλλά μη ζητάς μετά κι άλλο άμα δε σου κάνει και αυτό, ε δε μπορώ να κάνω κάτι, όλα άκυρα θα τα βγάζεις.

    Τέμνονται ποτέ οι παράλληλες ευθείες?
    projective geometry

    Το τελειώνω εδώ. Βαρέθηκα. Εκτός αν όντως με ειλικρίνεια θέλεις συζήτηση επί του θέματος και όχι απλά για να βρισεις και για εντυπώσεις.

    ΥΓ η πίστη είναι ο ήλιος που τον νιώθεις, το θαύμα που το ζεις, σε ζεστενει και δε χρειάζονται αποδείξεις, δε μπορείς να αποδείξεις Τον Θεό ως προς την σύσταση κτλ. Δε το χωράει το κεφάλι μας. (Άποψη μου)

  4. #16969
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2016
    Posts
    3,876
    Quote Originally Posted by Georgewww View Post
    Μα ακόμα δεν έχεις πει γιατί το παράδειγμα που είπα είναι λάθος. Μπορείς να πας σε ένα σχολείο να δεις τι λένε. Δεν αναφέρουν μιγαδικούς στο Γυμνάσιο ( και καλά κάνουν).

    Άντε επειδή είσαι καλό κορίτσι θα σου δώσω άλλο ένα, αλλά μη ζητάς μετά κι άλλο άμα δε σου κάνει και αυτό, ε δε μπορώ να κάνω κάτι, όλα άκυρα θα τα βγάζεις.

    Τέμνονται ποτέ οι παράλληλες ευθείες?
    projective geometry

    Το τελειώνω εδώ. Βαρέθηκα. Εκτός αν όντως με ειλικρίνεια θέλεις συζήτηση επί του θέματος και όχι απλά για να βρισεις και για εντυπώσεις.

    ΥΓ η πίστη είναι ο ήλιος που τον νιώθεις, το θαύμα που το ζεις, σε ζεστενει και δε χρειάζονται αποδείξεις, δε μπορείς να αποδείξεις Τον Θεό ως προς την σύσταση κτλ. Δε το χωράει το κεφάλι μας. (Άποψη μου)
    Γιώργο δεν ειρωνεύομαι καθόλου τώρα, μιλώ σοβαρά, διαβάζεις τις απαντήσεις;; Φυσικά και σου απάντησα!!!
    Ξαναλέω λοιπόν για το πρώτο παράδειγμα.
    Λέει το σχολικό : Ισχύει α^2>=0 για κάθε πραγματικό αριθμό Το οποίο φυσικά και είναι σωστό, δεν είναι τίποτα που έχει καταργηθεί όπως ισχυρίστηκες και δεν είναι λάθος!!! Αναφέρεται ξεκάθαρα στους πραγματικούς αριθμούς και μόνο και είναι απολύτως σωστό! Είναι πραγματικά για γέλια αυτό το παράδειγμα, ειλικρινά σου μιλάω.

    Στο δεύτερο παράδειγμα που αναφέρεις είναι πάλι το ίδιο άκυρο με το προηγούμενο και για τον ίδιο λόγο.
    Όχι δεν τέμνονται οι παράλληλες ευθείες στην Ευκλείδεια γεωμετρία που διδάσκονται τα παιδιά και δεν αναφέρονται στο άπειρο. Το σχολικό πάλι διευκρινίζει σαφώς ότι αναφερόμαστε μόνο στην Ευκλείδεια γεωμετρία, δεν παραλείπει την αναφορά σε άλλες και εξηγεί σαφώς ότι όλη η γεωμετρία του Ευκλείδη βασίζεται στα 5 γνωστά αιτήματα του, εκ των οποίων το 5ο στάθηκε αφορμή για την ανάπτυξη άλλων.
    Δεν διδάσκονται τίποτα λάθος τα παιδιά με την έννοια που το λες. Ούτε "θεωρίες που έχουν καταργηθεί" εκτός αν θες να μας πεις τώρα εδώ οτι έχει καταργηθεί η Ευκλείδεια Γεωμετρία και δεν το μάθαμε.

    Λοιπόν, δεν μιλάς σε αδαείς, σταματα τους φτηνους εντυπωσιασμούς. Γιατί ή αυτό είναι ή είσαι άσχετος με τις θετικές επιστήμες για να λες τέτοια.

  5. #16970
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2019
    Posts
    990
    Quote Originally Posted by elisabet View Post
    Γιώργο δεν ειρωνεύομαι καθόλου τώρα, μιλώ σοβαρά, διαβάζεις τις απαντήσεις;; Φυσικά και σου απάντησα!!!
    Ξαναλέω λοιπόν για το πρώτο παράδειγμα.
    Λέει το σχολικό : Ισχύει α^2>=0 για κάθε πραγματικό αριθμό Το οποίο φυσικά και είναι σωστό, δεν είναι τίποτα που έχει καταργηθεί όπως ισχυρίστηκες και δεν είναι λάθος!!! Αναφέρεται ξεκάθαρα στους πραγματικούς αριθμούς και μόνο και είναι απολύτως σωστό! Είναι πραγματικά για γέλια αυτό το παράδειγμα, ειλικρινά σου μιλάω.

    Στο δεύτερο παράδειγμα που αναφέρεις είναι πάλι το ίδιο άκυρο με το προηγούμενο και για τον ίδιο λόγο.
    Όχι δεν τέμνονται οι παράλληλες ευθείες στην Ευκλείδεια γεωμετρία που διδάσκονται τα παιδιά και δεν αναφέρονται στο άπειρο. Το σχολικό πάλι διευκρινίζει σαφώς ότι αναφερόμαστε μόνο στην Ευκλείδεια γεωμετρία, δεν παραλείπει την αναφορά σε άλλες και εξηγεί σαφώς ότι όλη η γεωμετρία του Ευκλείδη βασίζεται στα 5 γνωστά αιτήματα του, εκ των οποίων το 5ο στάθηκε αφορμή για την ανάπτυξη άλλων.
    Δεν διδάσκονται τίποτα λάθος τα παιδιά με την έννοια που το λες. Ούτε "θεωρίες που έχουν καταργηθεί" εκτός αν θες να μας πεις τώρα εδώ οτι έχει καταργηθεί η Ευκλείδεια Γεωμετρία και δεν το μάθαμε.

    Λοιπόν, δεν μιλάς σε αδαείς, σταματα τους φτηνους εντυπωσιασμούς. Γιατί ή αυτό είναι ή είσαι άσχετος με τις θετικές επιστήμες για να λες τέτοια.
    Συνεχίζεις και βρίζεις όπως στην τελευταία παράγραφο με αγένεια ενώ εγώ σου μιλάω όμορφα και όλα αυτά επειδή διαφωνείς. Αλλά ας είναι .. όταν δεν έχεις επιχειρήματα έτσι είναι. Μπες σε ένα σχολείο να δεις τι λένε.
    Σου ξαναλέω α^2 >=0 πάντα δεν ισχύει γιατί υπάρχουν οι μιγαδικοί. Αυτό είπα και αυτό λέω. Διαστρεβλώσετο όσο θες.

    Πάρε και ένα bonus για μαθηματικά γενικά. Κάποτε διδάσκονταν αυτά.

    https://en.m.wikipedia.org/wiki/List...ematical_ideas

    Και μάθε τη σημαίνει αξίωμα για να γελάσουμε ακόμα παραπάνω με τη διδασκαλία και τα μαθηματικά.

  6. #16971
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2016
    Posts
    3,876
    Quote Originally Posted by Georgewww View Post
    Συνεχίζεις και βρίζεις όπως στην τελευταία παράγραφο με αγένεια ενώ εγώ σου μιλάω όμορφα και όλα αυτά επειδή διαφωνείς. Αλλά ας είναι .. όταν δεν έχεις επιχειρήματα έτσι είναι. Μπες σε ένα σχολείο να δεις τι λένε.
    Σου ξαναλέω α^2 >=0 πάντα δεν ισχύει γιατί υπάρχουν οι μιγαδικοί. Αυτό είπα και αυτό λέω. Διαστρεβλώσετο όσο θες.

    Πάρε και ένα bonus για μαθηματικά γενικά. Κάποτε διδάσκονταν αυτά.

    https://en.m.wikipedia.org/wiki/List...ematical_ideas

    Και μάθε τη σημαίνει αξίωμα για να γελάσουμε ακόμα παραπάνω με τη διδασκαλία και τα μαθηματικά.
    Γιώργο έχεις πρόβλημα κατανόησης. Πραγματικά, νιώθω σα να μιλώ κινέζικα μαζί σου.

    Σε σχολείο δεν χρειάζεται να μπω, είμαι ήδη. Κοίτα να μπεις εσύ μπας και πάρεις πρέφα τι γίνεται.

    Θα το ξαναπω γιατί επιμένεις να παραπληροφορείς. Οχι στο σχολικό δεν λέει πουθενά οτι αυτή η πρόταση ισχύει πάντα. Λέει ότι ισχύει για κάθε πραγματικό αριθμό. Το οποίο είναι απολύτως σωστό. Απολύτως όμως. Για όσους μπορούν και κατανοούν βεβαίως και δεν θέλουν να μας κάνουν το άσπρο μαύρο.

    Όσο για το τι είναι αξίωμα και τι διδάσκονταν...έλα παππού μου να σου δείξω τα αμπελοχώραφα σου... χαχαχα

    υγ δεν σε έβρισα πουθενά. Έχω φρίξει με τις ασυναρτησίες που διαβάζω αλλά κρατιέμαι.

  7. #16972
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2019
    Posts
    990
    Quote Originally Posted by elisabet View Post
    Γιώργο έχεις πρόβλημα κατανόησης. Πραγματικά, νιώθω σα να μιλώ κινέζικα μαζί σου.

    Σε σχολείο δεν χρειάζεται να μπω, είμαι ήδη. Κοίτα να μπεις εσύ μπας και πάρεις πρέφα τι γίνεται.

    Θα το ξαναπω γιατί επιμένεις να παραπληροφορείς. Οχι στο σχολικό δεν λέει πουθενά οτι αυτή η πρόταση ισχύει πάντα. Λέει ότι ισχύει για κάθε πραγματικό αριθμό. Το οποίο είναι απολύτως σωστό. Απολύτως όμως. Για όσους μπορούν και κατανοούν βεβαίως και δεν θέλουν να μας κάνουν το άσπρο μαύρο.

    Όσο για το τι είναι αξίωμα και τι διδάσκονταν...έλα παππού μου να σου δείξω τα αμπελοχώραφα σου... χαχαχα

    υγ δεν σε έβρισα πουθενά. Έχω φρίξει με τις ασυναρτησίες που διαβάζω αλλά κρατιέμαι.
    Εδώ έφυγα από το πανεπιστήμιο γιατί δεν ήθελα άλλο να διδάξω και θα μπω στο σχολείο ? Δε θα την παλέψω χαχα

    1+1=2 θα μας πεις σε λίγο.
    ΛΑΘΟΣ γιατί δεν ισχύει πάντα.

    1+1=10 στο δυαδικό (εκτός αν έχεις ένα bit μόνο διαθέσιμο για το result τότε είναι 1+1=0 or 1 with overflow)

    Αλλά άντε ας μη σε ταλαιπωρήσω άλλο. Με τις ασυναρτησίες μου, όπως λες.

    Επειδή με ενδιαφέρει περισσότερο η ενότητα-ομονοια αποτι το δίκιο μου, αν μου δώσεις ένα φιλάκι θα παραδεχτώ ο,τι αγαπάς εσύ, όπως ζήτησες παραπάνω. (άλλωστε πάντα είχα τη ρετσινια του τρελού επιστήμονα [emoji23] , συνηθησα)

  8. #16973
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2016
    Posts
    3,876
    Ε ναι αυτό το 1+1=2 είναι από τις μεγαλύτερες μούφα θεωρίες που μαθαίνουμε στα παιδιά στα μαθηματικά κι έχουν καταργηθεί!!! χαχαχα

    Αυτό ναι, έπρεπε να το χεις πει από την αρχή. Ως απάντηση στην δική μου θέση ότι δεν θέλω τα παιδιά μου να μαθαίνουν παραμύθια κι ανακρίβειες που τους καίνε τα εγκεφαλικά κύτταρα όπως ότι ο Θεός έφτιαξε τον Αδάμ και μετά πήρε ένα πλευρό του κι έφτιαξε την Εύα.(γιατί ως απάντηση σε αυτό ξεκίνησες να λες όλα αυτά με τα "λάθος" μαθηματικά)

    Με αυτό το επιχείρημα μας κατατρόπωσες. Φαντάζομαι τώρα πείστηκαν οι γνώστες και οι αναγνώστες όπως είπες οτι εφόσον τους λέμε τόσα ψέμματα στα μαθηματικά δεν πειράζει να τους πούμε κι άλλα στα θρησκευτικά.

  9. #16974
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2019
    Posts
    990
    Quote Originally Posted by elisabet View Post
    Ε ναι αυτό το 1+1=2 είναι από τις μεγαλύτερες μούφα θεωρίες που μαθαίνουμε στα παιδιά στα μαθηματικά κι έχουν καταργηθεί!!! χαχαχα

    Αυτό ναι, έπρεπε να το χεις πει από την αρχή. Ως απάντηση στην δική μου θέση ότι δεν θέλω τα παιδιά μου να μαθαίνουν παραμύθια κι ανακρίβειες που τους καίνε τα εγκεφαλικά κύτταρα όπως ότι ο Θεός έφτιαξε τον Αδάμ και μετά πήρε ένα πλευρό του κι έφτιαξε την Εύα.(γιατί ως απάντηση σε αυτό ξεκίνησες να λες όλα αυτά με τα "λάθος" μαθηματικά)

    Με αυτό το επιχείρημα μας κατατρόπωσες. Φαντάζομαι τώρα πείστηκαν οι γνώστες και οι αναγνώστες όπως είπες οτι εφόσον τους λέμε τόσα ψέμματα στα μαθηματικά δεν πειράζει να τους πούμε κι άλλα στα θρησκευτικά.
    Όχι είναι καταγεγραμμένα πως ξεκίνησε. Είπα ότι κάποιος ή εγω μπορεί να πει δε θέλω το παιδί μου να μαθαίνει μαθηματικά (όπως εσύ δε θες θρησκευτικά) πχ γιατί πιστεύει ότι είναι λάθος, άρα τι θα κάνουμε ? Θα καταργήσουμε για χάρη του τα υποχρεωτικά μαθηματικά? Νομίζω εκεί μείναμε.

    Μα εσύ τι είδες σα μάχη και κατατρόπωση ενώ εγώ απλό ενδιαφέρον εκφραζω, αλλά ακόμα δε βλέπω το ψηφιακό μου φιλάκι

    Έτσι εύκολα θα με κατατροπωνες , απλά με ένα φιλάκι, και θα παραδεχομουν ότι θέλεις

    Άντε εκμετάλλευσου το

  10. #16975
    Banned
    Join Date
    Feb 2013
    Location
    σε 1 λιμνουλα!
    Posts
    14,042
    εχω βασιμες υποψιες για το προς τα που πηγαινει το πραγμα και γιατι βλεπω συνεχως τοση κινητικοτητα ομως να το εχουν υποψη τους οτι το καιρο που βρισκομαι εν ζωη οτι αν τραβηξουν το πραγμα στα ακρα θα τους πω τα ιδια ακριβως λογια που θα μου πουν οταν θα ερθει η σειρα μου και θα τους επιστρεψω ολες τις φρασεις που θα ακουσω αν πιστευουν οτι τους συμφαιρει ας κανουν οτι νομιζουν...

  11. #16976
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Terabithia Nova
    Posts
    3,299
    Quote Originally Posted by Georgewww View Post
    Όχι είναι καταγεγραμμένα πως ξεκίνησε. Είπα ότι κάποιος ή εγω μπορεί να πει δε θέλω το παιδί μου να μαθαίνει μαθηματικά (όπως εσύ δε θες θρησκευτικά) πχ γιατί πιστεύει ότι είναι λάθος, άρα τι θα κάνουμε ? Θα καταργήσουμε για χάρη του τα υποχρεωτικά μαθηματικά? Νομίζω εκεί μείναμε.

    Μα εσύ τι είδες σα μάχη και κατατρόπωση ενώ εγώ απλό ενδιαφέρον εκφραζω, αλλά ακόμα δε βλέπω το ψηφιακό μου φιλάκι

    Έτσι εύκολα θα με κατατροπωνες , απλά με ένα φιλάκι, και θα παραδεχομουν ότι θέλεις

    Άντε εκμετάλλευσου το
    Τι να πω... Απλα γλοιωδες.

    Οσο για το δηθεν παραδειγμα του 1 + 1 = 10, υπαρχει ενα προβλημα. Παλι με δυο ισουται αυτο το "10", στο δεκαδικο... Απλη αναπαρασταση αλλαξες, οχι αριθμητικο συστημα. Επιφανειακη η προσεγγιση σου οπως παντα.

    Τουλαχιστο την επομενη φορα που θελεις να πουλησεις φουμαρα, πιασε το ταπεινο ρολοϊ, οπου οντως 23 + 2 ισουται με 1...
    "When you're looking for something specific, your chances of finding it are very bad.
    Because, of all the things in the world, you're only looking for one of them.

    When you're looking for anything at all, your chances of finding it are very good.
    Because, of all the things in the world, you're bound to find some of them."

  12. #16977
    Το Wikipedia δεν αποτελεί αξιοσέβαστη πηγή πληροφοριών. Προτιμοτερα είναι τα συγγράμματα ή αποσπάσματα ανθρώπων που έχουν μελετήσει και εκδώσει την πνευματικη τους εργασία. Δεν θα πρότεινα σε κανέναν να διαβάζει μόνο μέσω Google εάν δεν βλέπει στο τέλος του κειμένου αναφορά σε παραπομπες.
    "Make sure your worst enemy isn't you"

  13. #16978
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Terabithia Nova
    Posts
    3,299
    Πολλα αρθρα στο wikipedia εχουν επαρκεις αναφορες. Ας πουμε

    https://en.wikipedia.org/wiki/Passiv...ssive_behavior


    για να φερω ενα τυχαιο παραδειγμα.
    "When you're looking for something specific, your chances of finding it are very bad.
    Because, of all the things in the world, you're only looking for one of them.

    When you're looking for anything at all, your chances of finding it are very good.
    Because, of all the things in the world, you're bound to find some of them."

  14. #16979
    Το συγκεκριμένο έχει αλλά είναι στα αγγλικά. Στα ελληνικά σπάνια συναντώ βιβλιογραφία. Καλό παράδειγμα αυτό που ποσταρες και δυστυχώς η παθητική επιθετική συμπεριφορά σε μεγάλο ποσοστό στη χώρα μας.
    "Make sure your worst enemy isn't you"

  15. #16980
    Banned
    Join Date
    May 2018
    Posts
    183
    Τα θρησκευτικά κακώς λέγονται θρησκευτικά, γιατί δεν είναι για όλες τις θρησκείες αλλά μόνο για Χρ. Ορθ.

    Που μόνο κακό κάνουν, γιατί στην ουσία σε μαθαίνουν να είσαι χάπατο...δεν είναι ψέμα ότι στο Χριστιανισμό σε μαθαίνουν να αγαπάς ακόμα και τους εχθρούς σου, να γυρίζεις το άλλο μάγουλο άμα σε χαστουκίσουν, κτλ.

    Τα μαθηματικά είναι επιστήμη και όντως χρειάζονται.

Similar Threads

  1. Τι σκεφτεστε οταν πατε για υπνο;
    By Μητσάκος in forum Συζητήσεις Ψυχολογικού Ενδιαφέροντος
    Replies: 19
    Last Post: 06-08-2017, 20:04
  2. Τι σκέφτεστε;
    By whitecandle in forum Συζητήσεις Ψυχολογικού Ενδιαφέροντος
    Replies: 22966
    Last Post: 12-01-2015, 13:52
  3. Πόσες φορές το σκέφτεστε το ίδιο πράγμα
    By mr bubbles in forum Ψυχαναγκασμοί - Ιδεοψυχαναγκαστική Διαταραχή
    Replies: 16
    Last Post: 05-05-2013, 15:08
  4. Σκεφτεστε πολυ την καθε σας κινηση?
    By keep_walking in forum Ψυχώσεις & Σχιζοφρένεια
    Replies: 30
    Last Post: 22-08-2008, 04:49

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •