Μανιακα επεισοδια
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 9 of 9
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Feb 2015
    Posts
    3

    Μανιακα επεισοδια

    μου εχει διαγνωθει βαρυ καταθλιπτικο επεισοδιο και ψυχωτικα στοιχεια..εκτοτε λαμβανω zoloft και abilify..μετα απο καποιο χρονικο διαστημα ειχα καποια υπομανιακα επεισοδια μικρη διαρκειας δηλαδη 1 ωρας και λιγοτερο..η ερωτηση μου ειναι κατα ποσο ειναι δυνατον να υπαρχουν τετοιου ειδους επεισοδια καθως δεν πασχω απο διπολικη διαταραχη και παιρνω και αντιμανιακα χαπια..μηπως οφειλεται στo zoloft το οποιο μπορει να προκαλεσει παρομοια επεισοδια..ευχαριστω εκ των προτερων

  2. #2
    Banned
    Join Date
    Sep 2014
    Location
    Greece
    Posts
    761
    Γεια σου Skyrock και καλώς ήρθες, δεν είμαι γιατρός αλλά η απορία που έχεις είναι εύλογη, ίσως να είναι και μια αντίδραση των φαρμάκων, κάποια παρενέργεια, καλό είναι να συζητήσεις με τον ψυχίατρό σου αυτά τα συμπτώματα, μην το αφήνεις, μπορεί να σου ρυθμίσει αλλιώς τα φάρμακα, τις δόσεις κλπ. Καλή δύναμη!

  3. #3
    Junior Member
    Join Date
    Feb 2015
    Posts
    3
    φοβαμαι λιγο να ρωτησω την γιατρο μου γιατι νομιζω οτι θα της λεω βλακειες αλλα απο οτι διαβαζω και σε ενα προηγουμενο μηνυμα οτι δεν ειναι απιθανο αλλα πρεπει να υπαρχει προδιαθεση.

  4. #4
    Banned
    Join Date
    Sep 2014
    Location
    Greece
    Posts
    761
    Να μη φοβάσαι καθόλου και δεν είναι καθόλου βλακεία να τη ρωτήσεις και να περιγράψεις τι αισθάνεσαι. Και οφείλει να σου απαντήσει, τι πιθανόν μπορεί να συμβαίνει, γιατρός σου είναι και πρέπει να ξέρει όλα τα συμπτώματα που παρουσιάζεις, να της πεις οπωσδήποτε. Στον κάθε οργανισμό το φάρμακο και η δόση μπορεί να έχει διαφορετικές αντιδράσεις, πολλά παίζουν ρόλο. Να το συζητήσετε, ίσως πρέπει να σου αλλάξει κάτι ή μπορεί μετά από λίγο διάστημα να υποχωρήσει αυτό που αισθάνεσαι.

  5. #5
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    1,820