Σε απόγνωση.
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 16
    Junior Member

Σε απόγνωση.

Καλησπέρα.
    Με λένε Φίλιππο,είμαι 19 χρονών και είμαι πρωτοετής φοιτητής στην Αθήνα.
    Έχω ύψος 1,87,βάρος 80 κιλά,από εμφάνιση είμαι εντάξει(όχι μοντέλο αλλά σε ικανοποιητικό βαθμό).
    Βλέπω φίλους μου φοιτητές να έχουν κοπέλες(μην το πω αλλιώς,δεν κάνει) ενώ εγώ εδώ και 2 μήνες από τη στιγμή που ήρθα,είμαι μπακούρι.
    Τελευταία φορά που είχα επαφή ήταν με μια 30χρονη γυναίκα αλλά είχε πρόβλημα με την διαφορά ηλικίας.
    Το πρόβλημά μου είναι ότι δεν μπορώ να πλησιάσω μια φοιτήτρια στην ηλικία μου και μπόρεσα σε μια μεγαλύτερη μου χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.
    Το θέμα είναι ότι εχω 2-3 φοιτήτριες πάνω από το σπίτι μου από άλλη σχολή και δεν μπορώ να τις πλησιάσω.Μόνο ένα "γειά" έχουμε ανταλλάξει και αυτό στα γρήγορα για να προλάβουμε την 1η ώρα.
    Μπορεί κάποιος/κάποια να μου πει έστω έναν τρόπο για να πιάσω κουβέντα στις φοιτήτριες που μένουν από πάνω μου ή ακόμα και γενικά?

Γεια σου Φιλιππε.
    Με τις κοπελες upstairs υπαρχει το παραδοσιακο, ξεμεινα απο ζαχαρη αλλά με υφος χαλαρου και ευγενη.

Με το γενικο συνολο, στην σχολη σου μπορεις απλα να ξεκινησεις την κουβεντα για την σχολη, το μαθημα, το να συστηθεις ετσι χαλαρα...

Επιμενω στο χαλαρα γιατι σαν και εσενα σιγουρα υπαρχουν και αλλοι φοιτητες ξενοι/ξενες που κομπλαρουν επισης στο "ανοιγμα".

*Οσο για φιλους που εχουν γκομενες, απλα τα ριχνουν και οτι κατσει.
    Αν εισαι της ποιοτητας και οχι της ποσοτητας ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ κανεις την Διαφορα.
    :) Υπαρχουν γυναικες που τσιμπανε περισσοτερο με τους απομακρους παρα τους διαθεσιμους...
    Μην απογοητευεσαι.
    "Make sure your worst enemy isn't you"

Junior Member
    Σ'ευχαριστώ για την απάντησή σου.
    Αυτό με τη ζάχαρη μου το έχουν πει κι άλλοι αλλά δεν το έχω καταλάβει ακόμα.
    Πάω να ζητήσω ζάχαρη και μετά τι γίνεται? :D