Ποιά διαφορά υπάρχει ανάμεσα στη φράση "κάνω έρωτα " και "κάνω σεξ" ή δεν υπάρχει?
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Page 1 of 4 123 ... LastLast
Results 1 to 15 of 56
  1. #1
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1,139

    Ποιά διαφορά υπάρχει ανάμεσα στη φράση "κάνω έρωτα " και "κάνω σεξ" ή δεν υπάρχει?


  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1,139
    Η ερώτηση μπήκε διότι έχω περιέργεια να δω πώς αντιλαμβάνονται το θέμα οι άντρες και πως οι γυναίκες.

    Θα τοποθετηθώ εν καιρώ.

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Posts
    12,601
    Εμ το \"κανω ερωτα\" ειναι πιο ρομαντικο και σκεφτεσαι οτι υπαρχουν και συναισθηματα ενω το \"κανω σεξ\" υποδηλωνει απλως την γενετησια πραξη καθε αυτου.
    Αν κανεις \"one night stand\" πχ λες κανω σεξ.
    Με την κοπελλα σου μπορεις να πεις \"κανω ερωτα\"
    Βασικα δεν υπαρχει και μεγαλη διαφορα μιας και οταν κανεις απλως σεξ υπαρχουν συναισθηματα...απλως ειναι λιγο πιο ζωωδες....χωρις να σημαινει οτι δεν μπορεις να εισαι \"kinky\" οταν κανεις ερωτα:P
    Και τα δυο ειναι μια χαρα για μενα:)
    [COLOR=#0000cd][SIGPIC][/SIGPIC]Εκφραζω προσωπικες αποψεις χωρις να ειμαι ειδικος.[/COLOR]

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    May 2004
    Location
    Εκτός τόπου αναπαύσεως
    Posts
    143
    αυτό απ΄την εποχή των μεγάλων σκέψεων!!!

    ©: cck


    Διαλεύκανση μπερδεμένων εννοιών…..!!

    Η λέξη «αγάπη» σήμερα έχει γίνει μια έννοια σχεδόν δίχως σημασία, που στην καθημερινή γλώσσα όλο και περισσότερο αντικαθίσταται απ΄ τη λέξη «σέξ» που είναι μια απ΄ τις χειρότερα μπασταρδεμένες λέξεις.
    Σ΄ αυτή τη λέξη εκφράζεται ο χαρακτήρας εκείνος του καταναλωτικού αγαθού που η σεξουαλική ζωή απέκτησε με τη λεγόμενη «σεξουαλική επανάσταση».
    Η αντιφατικότητα όλης της εξέλιξης εμφανίζεται στο γεγονός, ότι οι λέξεις Αγάπη, Έρωτας, που αρχικά έχουν την προέλευση τους στην σεξουαλική σφαίρα, απωθούνται, ενώ η σεξουαλικότητα, η οποία στην μορφή της πορνείας είχε από αμνημονεύτων χρόνων και τον χαρακτήρα του εμπορεύματος, σήμερα σαν καταναλωτικό αγαθό αλλοτριώνει σαν εμπόρευμα ολοένα και περισσότερο τις πιο λεπτές , πιο προσωπικές σχέσεις, οι οποίες τουλάχιστον στοιχειωδώς συνδέονται πάντα με την σεξουαλικότητα.

    Η αιτιολογία αυτής της εξέλιξης είναι πολύ περίπλοκη : για τον άνδρα της ιστορικής εποχής, η σεξουαλικότητα πάντα εμφανίζεται σαν σύμβολο της κυριαρχίας, ο βιασμός όντως είναι τελετουργία της, η συνουσία σαν «υποδούλωση» της γυναίκας, αποτελεί ένα πανάρχαιο συναισθηματικό κίνητρο, αλλά και η αντίθεση πάντα έμεινε ζωντανή ; η μητρική μορφή της γυναίκας που νικά τον άντρα, η γυναίκα, κοντά στην οποίαν ο άντρας μπορεί να ξαναγίνει παιδί…
    Αυτή η διαλεκτική αντίθεση καλύφτηκε από μας τους ιδεολόγους του έρωτα στην αστική κοινωνία και έτσι η ισορροπία μετατοπίστηκε υπέρ του άντρα.
    Πρωτοποριακός σ΄ αυτή την κατεύθυνση ήταν ο πουριτανισμός, με την γενική αποστροφή της σεξουαλικότητας σαν ουσιαστικά «ανήθικη» και την ειδική έμφαση του «δήθεν» διεφθαρμένου Είναι της γυναίκας.
    Αλλά και η λατρεία του συναισθηματισμού των ρομαντικών, με σαφή κλίση προς ένα νεφελώδη Πλατωνισμό με την έννοια του Πλατωνικού έρωτα, συνέβαλε στην εξέλιξη, αφού με την συναισθηματική αποθέωση του άντρα υποτιμά πάλι τη γυναίκα…

    Η απελευθέρωση από την πουριτανική πίεση δεν αποκάλυψε τη διπλή ηθική του αστού που γεννήθηκε στο 19ο αιώνα. Αντίθετα θεσπίστηκε πλήρως σαν ακολασία.

    Η αστική ιδέα της κυριαρχίας και την κατανάλωσης, που έχει επιβληθεί κάτω απ΄τον μανδύα της αξιοπρέπειας, σαν μέτρο της σέξ-κατανάλωσης, βρίσκεται σε πλήρη ισχύ.

    Το «σεξ» είναι σύμβολο του στάτους, περισσότερο από κάθε άλλη φορά, απογυμνωμένο από τα τελευταία κατάλοιπα προσωπικών συναισθηματικών δομών’ είναι το εμπόρευμα, όπου το πρόσωπο έχει γίνει μόνο η συσκευασία του, δηλαδή για πέταμα. Χίλιες και μια νύχτες συνουσίας χωρίς υποχρεώσεις.
    Η ισότητα των φύλων υπάρχει μόνο επιφανειακά : όπως στη διαφήμιση το γυμνό γυναικείο κορμί έχει την προτεραιότητα, στα μουσικά βίντεο κλιπς προβάλλεται συνεχώς η ερωτικότητα των γυναικών με πρωταγωνιστές συνήθως τους μαύρους για τους οποίους έχουν γίνει τόσοι αγώνες για την απορατσιστοποίησή τους, έτσι μένει η γυναίκα και στα περιθώρια της σεξουαλικότητας σαν καθαρό «αντικείμενο».
    Αυτό συμβαίνει ακριβώς με την υποτίμηση (ή και την άρνηση) της θηλυκότητας σαν ψυχικής πραγματικότητας, που επιβάλλει στη γυναίκα κατά την πατριαρχική νοοτροπία «αντρική» συμπεριφορά…σαν το σεξουαλικό ιδανικό της χειραφέτησης. Όσο ισχύει η διάκριση ανάμεσα σε θηλυκότητα και σε μητρότητα, που θεμελιώνει την κυριαρχία του άντρα, επειδή μέσω της διάκρισης αυτής κρατάει στην διάθεση του τη γυναίκα, και σαν καταναλωτικό αγαθό και σαν παραγωγικό μέσον, οι πιο συνειδητές και πιο απελευθερωμένες αγωνίστριες της χειραφέτησης παραμένουν πράκτορες του πατριαρχικού καθεστώτος. Εφ΄ όσον ο άνδρας – έστω και μόνο άμεσα- μπορεί να ορίζει αν η γυναίκα πρέπει να τεκνοποιήσει ή όχι, και εφ΄ όσον η γυναίκα αντιπροσωπεύει την καθαρά από τον άντρα καθορισμένη νοοτροπία του καταναλωτικού σέξ, και αρνείται τη γέννηση, η ρίζα της κυριαρχίας του άντρα παραμένει άθικτη. Είναι αυτονόητο ότι κάτω απ΄αυτές τις συνθήκες ο ερωτικός ρομαντισμός των πρώιμων αστών εξαφανίστηκε.
    Ήδη δεν ήταν τίποτε άλλο παρά μια κατάχρηση για τη θεμελίωση του πατριαρχικού-αστικού ιδανικού της κυριαρχίας.
    Γι΄ αυτό διχάζεται συνεχώς αυτός ο ερωτικός ρομαντισμός από την αντίθεση μεταξύ πνευματικής, αγνής και σαρκικής, βρώμικης αγάπης, μια ιδέα από τις σκέψεις του Πλάτωνα πάνω στην αρχαία ελληνική ομοφυλοφιλία πέρασε στην πουριτανική νοοτροπία του αστού, ενώ η ίδια η ομοφυλοφιλία σημαδεύτηκε με το πιο έντονο κοινωνικό ταμπού όλων των καιρών…(αυτό το ταμπού δεν το έθιξε ούτε σεξουαλική επανάσταση αν και στις περισσότερες χώρες της Δύσης η ποινική δίωξη της ομοφυλοφιλίας καταργήθηκε. Η πατριαρχική κοινωνία μόνο σε απομονωμένους κύκλους ανέχεται αυτήν την υπονόμευση του αντρικού κύρους)…
    Όλα δείχνουν ότι η περίφημη απελευθέρωση, η κατάργηση των ταμπού, δεν χτύπησε την πραγματική ουσία όλων των περιορισμών, όλων των ταμπού : τον κυρίαρχο, πατριαρχικό άντρα σαν καταναλωτή του σέξ.
    Η κατάργηση των ταμπού είχε άλλες συνέπειες : την εξαφάνιση εκείνου του χώρου της προσωπικής έντασης, όπου ο έρωτας σαν αμοιβαία αναζήτηση, σαν τελετουργικό σχεδόν παιχνίδι αποτελούσε την προϋπόθεση της προσωπικής σχέσης την οποίαν ονομάζουν ΑΓΑΠΗ…..

    ©:cck
    Βάλτε ένα χαμόγελο στο πρόσωπό σας, είναι τόσο όμορφο να είστε χαρούμενοι..

    Άβυσσος η ψυχή του διαδικτύου...

  5. #5
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    482
    Στο σεξ συναλλάσσεσαι με ένα κορμί, στον έρωτα με τον άνθρωπο σαν ολότητα. Μπορείς να κάνεις σεξ με τον ίδιο τρόπο όποιος και να ήταν μαζί σου αλλά έρωτα κάνεις γιατί θες να ενωθείς με τον συγκεκριμένο άνθρωπο.

  6. #6
    Senior Member
    Join Date
    May 2007
    Posts
    328
    Αυτό που νιώθω εγώ με τη φράση \"κάνω έρωτα\" είναι ότι συμμετέχει η ψυχή και το σώμα. Ενώ στο sex είναι περισσότερο σωματικό. Κάνω έρωτα σημαίνει ότι δυο άτομα γίνονται ένα εκείνη τη στιγμή. Και τα σώματα και τα πνεύματα. Σύμφωνα με ανατολικές θρησκείες τα ζευγάρια που πραγματικά αγαπιούνται και κάνουν έρωτα κι όχι sex κοιτούνται στα μάτια και εκεί είναι η τέλεια ένωση. Πιστεύω είναι και θέμα ωριμότητας και το τι θέλει ο κάθε άνθρωπος. Μερικοί κάνουν sex ακόμη και με τη μόνιμη σχέση τους. Δεν μπορούν να δώσουν συναίσθημα. Είναι \"τσιγκούνηδες\". Ο έρωτας είναι \"ένωση\". Κάτι παραπάνω από σωματική λειτουργία. Είναι ότι πιο όμορφο μπορεί να ζήσει ένας άνθρωπος (όσον αφορά τα ερωτικά). Δεν συμβαίνει όμως συχνά γιατί ο άνθρωπος γυρίζει γύρω από τον ευατό του. Κι αν καθένας απ\'το ζευγάρι είναι αρκετά εγωιστής για να αφεθεί, δεν μπορούν να κάνουν έρωτα. Κάνουν sex.

  7. #7
    Banned
    Join Date
    May 2004
    Location
    στις στεπες του Καυκασου
    Posts
    10,971
    καταρχην στην ελληνικη γλωσσα υπαρχει μια παραφραση,
    το σεξ η αντιστοιχη ελληνικη του εκδοχη ειναι τα φυλα στην οποια εκδοχη του.

    Τωρα τι θελει να πει εδω ο ποιητης???
    οτι εχω ερωτικη πραξη χωρις συναισθημα??
    και ποια η διαφορα του ακριβως με συναισθημα η οχι??
    Δεν θα χρησιμοποιησω λοιπον την εννοια σεξ σαν εσφαλμενη αλλα ερωτικη πραξη.

    Νομιζω οτι για να δεις τις διαφορες του πρεπει να βρεις πρωτα την οπτικη γωνια με την οποια θα βρεις διαφορα.


    Οποτε οταν δυο ατομα ειναι σε τετοια φαση η ευχαριστηση που μπορει να προκυψει ειναι ιδια και απαραλαχτη ειτε υπαρχει συναισθημα ειτε οχι.
    Προφανως οταν υπαρχει συναισθημα υπαρχουν διαφορες στην ερωτικη πραξη, αλλα αυτη δεν ειναι οταν επερχεται ο οργασμος αλλα μπορει να πει κανεις πριν τον οργασμο η και μετα, η αισθηση δηλαδη που σου σου αφηνει.


    Σε ολα αυτα μετραει η ψυχολογια των συντροφων και οχι ακριβως η ικανοποιηση αυτη καθ΄αυτη.
    Το κανω ερωτα συνεπως κατ εμε ειναι μια ψυχολογικη εννοια τουλαχιστον μετα σημερινα δεδομενα.
    Το ζητουμενο βεβαια για μια ακομη φορα ειναι αν μπορεις ναμετεχεις σε ερωτικη πραξη χωρις συναισθημα.
    Αρκετοι απαντουν οχι γιατι θεωρουν οτι αυτο εχει μια μοναδικοτητα.
    Ειλικρινα ποτε δεν καταλαβα αυτη την μοναδικοτητα που εννοουν.
    Αραγε με τον τωρινο τους συντροφο αισθανονται μοναδικοι?
    Πριν απο αυτον?? η μετα απο αυτον??
    Ποσο μοναδικοι αισθανονται λοιπον για τον συντροφο τους οταν η σχεση διαλυεται και πολυ απλα παμε για τον επομενο?? και μαλιστα με διαφορα λιγων ημερων?? γιατι αραγε τοτε να μην τον προδιδουν??
    Πως πριν δυο μερες ηταν πιστοι, στην συνεχεια το διαλυσαν, βρηκαν καινουριο και προχωρησαν σε ολοκληρωμενη σχεση???

    Η υποκρισια στο επακρο λοιπον!
    Δυστυχως λενε την μιση αληθεια....
    δεν αισθανονται τιποτα μοναδικο περα απο την κτητικοτητα στην οποια εχουν μαθει να ζουν.
    Μαντρωνουν το συντροφο τους και το σεξ (εδω η εννοια κυριολεκτει) ειναι ο ποδηγετισμος της ανθρωπινης υπαρξης τους. Λειτουργει μηχανιστικα και εκβιαστικα με ηθικους ορους.
    Αρνουνται να παραδεχτουν οτι ακομα και στο δρομο που κοβουν βολτες η σε ενα καφε βλεπουν ενα ωραιο αντρα η γυναικα και ερεθιζονται, ειναι ομως δοσμενοι ολοκληρωτικα λενε στο συντροφο τους οπως με περισσια ψευτια λενε και στον συντροφο τους αλλα κυριως στον εαυτο τους.

    Η ηδονη ειναι μια αισθηση λοιπον τελειως αποκομενη απο αλλα συναισθηματα, ειναι εντελως ενστικτωδικη και ζωωδη αισθηση την οποια οσο και να θελουν να την πλαισιωσουν με λογης λογης τερτιπια ολοι οι κοινωνιολογιστες και λογοις εντεταλμενοι ψυχολογοι το μονο που καταφερνουν ειναι μια τρυπα στο νερο.
    Με λιγα λογια οποιος εχει πεσει σε τετοια λουμπα το μονο που καταφερε ειναι να καταστρεψει την ζωη του και να φυλακισει τα φυσιολογικα για ανθρωπο ενστικτα του.


    :cool:

  8. #8
    Banned
    Join Date
    May 2004
    Location
    στις στεπες του Καυκασου
    Posts
    10,971
    Originally posted by Aphelia
    Στο σεξ συναλλάσσεσαι με ένα κορμί, στον έρωτα με τον άνθρωπο σαν ολότητα. Μπορείς να κάνεις σεξ με τον ίδιο τρόπο όποιος και να ήταν μαζί σου αλλά έρωτα κάνεις γιατί θες να ενωθείς με τον συγκεκριμένο άνθρωπο.
    γιατι με τους υπολοιπους τι κανεις??
    χωριζεις??
    δεν ενωνεσαι??
    δεν φτανεις στο υπερτατο σημειο ηδονης??


    ποσο ακομα αραγε??

  9. #9
    Senior Member
    Join Date
    May 2007
    Posts
    328
    Κρίνο, αυτά είναι βιώματα, δεν μπορείς να τα περιγράψεις, τα ζεις. Εσύ έχεις \"κάνει έρωτα\" όπως τον ορίζουν ορισμένα μέλη που τον διακρίνουν απ\'το sex? Κι επειδή τα ζευγάρια χωρίζουν , αυτό σημαίνει ότι τη στιγμή του έρωτα δεν δίνονται ολοκληρωτικά?Άλλωστε υπάρχουν ζευγάρια που κάνουν απλά sex για μια ζωή.

  10. #10
    Banned
    Join Date
    May 2004
    Location
    στις στεπες του Καυκασου
    Posts
    10,971
    σορρυ αλλα τα βιωματα μας ειμαστε εμεις και οτι ειναι γυρω μας.
    Δεν καταλαβα γιατι δεν μπορεις να τα περιγραψεις ομως, εγω τα βλεπω συνεχεια γυρω μου αν και προσπαθω να τα αποφυγω σαν παραδειγμα προς αποφυγην....

  11. #11
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    482
    Όταν λέω ότι θες να ενωθείς εννοώ 1) σωματικά και ψυχικά και 2) το θες με τον συγκεκριμένο γιατί είναι αυτός. Στο σεξ θέλεις τον άλλο γιατί σου καλύπτει τις φαντασιώσεις που έχεις στο μυαλό σου, σου πυροδοτεί διάφορες αισθήσεις που προϋπάρχουν μέσα σου αλλά κακά τα ψέμματα το ίδιο μπορεί να σου κάνει και ένας άλλος. Είναι σα να κάνεις σεξ με μία εικόνα που έχεις στο μυαλό σου.
    Στον έρωτα είναι σα να υπάρχει αλληλοεπικοινωνία και σύνδεση πέρα από τη σωματική. Δεν έχεις τόσο σεξουαλική επιθυμία, ανάγκη αλλά η επιθυμία εγείρεται από την τρυφερότητα προς τον άλλον, από την ανάγκη να ενωθείς.

  12. #12
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1,139
    Θα έλεγα το εξής : όταν κάνω έρωτα έχω μιά ήδη έτοιμη ηδονή η οποία πάει πακέτο με τον άνθρωπο που σχετίζομαι χωρίς περιστροφές. Διόλου δεν παίζει ρόλο σε μένα η λέξη συναίσθημα εκείνη τη στιγμή και βεβαίως δεν με καθορίζει στην ηδονή.Επειδή μάλλον είμαι και οπτικός τύπος, ξεχνώ πάραυτα αγάπες και λουλούδια, και αποζητώ περισσότερο εικόνες. Τουτέστιν με τον άνθρωπο που σχετίζομαι δεν κάνω ακριβώς έρωτα αλλά σεξ ποιοτικα εγγυημένο και αυτό ακριβώς επιζητώ όπως και εκείνος άλλωστε.

    Η διαφορά με τα one night stand είναι οτι η ηδονή μου δεν είναι αρχικά δεδομένη. Πράγμα που σημαίνει οτι ενεργοποιείται πρώτα μέσα μου και κατόπιν με την εικόνα, αντίθετα απ ότι συμβαίνει στους άντρες.

    Και με τους δύο αυτούς μηχανισμούς ενεργοποιημένους και διαφορετικούς, στην πορεία, από την αρχή μέχρι το τέλος έρωτας και σεξ κατ εμέ είναι ίδια και απαράλλαχτα.

  13. #13
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Αστεροειδής Β162
    Posts
    109
    Νομιζω, αν δεν κανω λαθος οτι η ερωτηση ειναι για δυο διαφορετικες λεξεις, δηλαδη σεξ και ερωτας. Οι λεξεις, παλι αν δεν κανω λαθος, αναπαριστουν εννοιες.
    Κατα το λεξικο της νεοελληνικης λοιπον, το σεξ δεν ειναι Ελληνικη λεξη και σημαινει σαρκικος ερωτας. Ο ερωτας παλι συμφωνα με το λεξικο, αναπαριστα το\" συναίσθημα το οποίο δημιουργείται σε κάποιον, όταν το σεξουαλικό του ενδιαφέρον επικεντρωθεί σε ορισμένο πρόσωπο, και εκδηλώνεται με ποικίλους τρόπους:

    * Μεγάλος / παράφορος / σφοδρός / τρελός / φλογερός / κεραυνοβόλος έρωτας.
    * Επιπόλαιος έρωτας.
    * Αμοιβαίος έρωτας.
    * Γάμος από έρωτα.
    * Φυσικός έρωτας ή Σαρκικός έρωτας., η σεξουαλική πράξη· συνουσία.
    * Πλατωνικός έρωτας ή Αγνός έρωτας., από τον οποίο λείπει το σεξουαλικό στοιχείο. \"

    Αυτα με τα νεοελληνικα λεξικα online και προχειρα που κοιταξα, αν βρειτε μια διαφορετικη ερμηνεια, εδω ειμαστε.

    Συμπερασματικα, λεω να αφησουμε τη γλωσσα που χρησιμοποιουμε οι ανθρωποι να μας πει ποια ειναι η διαφορα αφου και εχουμε δυο διαφορετικους τροπους (τουλαχιστον αυτους τους δυο συζηταμε τωρα) για να εκφρασουμε κατι που ειναι το ιδιο (?)
    Αν παμε σε κοινωνιολογικες η ψυχολογικες αναλυσεις, η λογικη ειναι ιδια. Τοσο η κοινωνιολογια οσο και η ψυχολογια εστιαζουν πλεον στη γλωσσα εδω και καποιες δεκαετιες. Το τι λεμε και πως το λεμε και με ποια σειρα το λεμε εκφραζει και το ποιοι ειμαστε και ποια ειναι η πραγματικοτητα μας. Το κοινο συμπερασμα ειναι οτι με τη γλωσσα μπορουμε να κατασκευασουμε διαφορετικες πραγματικοτητες.
    Ο νοων νοητω.

  14. #14
    Banned
    Join Date
    May 2004
    Location
    στις στεπες του Καυκασου
    Posts
    10,971
    Originally posted by Aphelia

    αλλά η επιθυμία εγείρεται από την τρυφερότητα προς τον άλλον, από την ανάγκη να ενωθείς.
    δηλαδη εσυ οταν κανεις σεξ με εναν που δεν το ξερεις, δεν νιωθεις τρυφεροτητα??
    δεν το πιστευω, και αν το κανω μου φαινεται πολυ μηχανιστικο αυτο που λες, κατι που δεν συναδει με την ιδιοσυγκρασια σου.....

    κατι δεν μου παει καλα....

  15. #15
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5,668
    magda-ps, πολυ ομορφα τα οσα εγραψες....αυτο που έγραψες με τις ανατολικες θρησκειες δεν το ήξερα..μου άρεσε πολυ.

    ποτε δεν σκεφτηκα πώς θα το πω...αλλες φορες μου ρχεται να πω κανω σεξ κ αλλες κανω ερωτα (με τον ιδιο ανθρωπο).


    τρυφερότητα κ σεξ δεν συμβαδιζουν απαραιτητα κ ιδιαιτερα με αγνωστους.

Page 1 of 4 123 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •