Συμπληρώματα διατροφής που βοηθάνε
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 13 of 13
  1. #1
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    22,651

    Συμπληρώματα διατροφής που βοηθάνε

    Δεν είμαι ούτε γιατρός ούτε ψυχολόγος ούτε τίποτα είμαι ασθενής με μεγάλη εμπειρία έχω ψυχολογικά από δεκαπέντε χρονών φάρμακα πήρα στα είκοσι πέντε τώρα είμαι τριάντα πέντε ξεκινάω γυμναστική νούμερο ένα άμα δε κινείσαι η δε θα έχεις κανένα πρόβλημα η δε θα γιατρεύεσαι με τίποτα κάνω βόλτες δηλαδή περπατάω τρία τέταρτα πίνω ένα καφεδάκι και ξανά τρία τέταρτα πίσω χαλαρό περπάτημα ούτε σβέλτο ούτε τίποτα καφέ εσπρεσσο δεν σηκώνω κουβέντα το πίνεις και ξυπνάς από συμπληρώματα διατροφής από τα φαρμακεία ωμεγα τρια ξεθολώνει το μυαλό το άλλο που μ άρεσε είναι το κολάγονο το παίρνει όλη η Ελλάδα τσάγια χαμομήλι και λεβάντα πίνω εγώ για ηρεμία αλλά είναι κι άλλα έχει βαλσαμοχορτο λουιζα πράσινο τσάι τα πάντα στο σαιτ του εξωτερικού schizofreneia. Com έχει ένα κάρο συμπληρώματα που βοηθάνε τον εγκέφαλο με έρευνες κλπ για γυμνάστηκα εγώ βρήκα ένα γιλέκο που το φοράν οι αθλητές και ανεβάζει επιδόσεις αντί να παίρνω πρωτεΐνες κλπ fir tex λέγεται και από όσο ξέρω μόνο εγώ το δοκίμασα γι αυτό δεν λέω πολλά για τα άλλα όλα όμως ψαχτείτε λίγο οι γιατροί δεν τα λένε αυτά εγώ τα δοκίμασα και είδα διαφορά με όλα είναι κι άλλα αλλά αυτά έκανα εγώ
    Φιλικά ο φτωχόΜπίνες της διπλανής πόρτας :)))

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2016
    Location
    κάπου στον κόσμο μου
    Posts
    778
    πιο ω3 παίρνεις....έχεις δοκιμάσει πολλά
    για πες κανένα καλό συμπλήρωμα κατά της κατάθλιψης που να έχεις δοκιμάσει ...αν δεν μπορείς εδώ πμ
    και γενικά με συμπληρώματα τη παίζει....

    βασιλικό πολτό έπαιρνα παλιά και γύρη .....και ταμπλέτες C
    πριν πεις κάτι βούτα πρώτα την γλώσσα στο μυαλό σου

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    22,651