seroxat
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 21

Thread: seroxat

  1. #1
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2016
    Posts
    176

    seroxat

    Καλησπέρα στο φόρουμ , υπάρχει κάποιος που έχει πάρει αυτό το φάρμακο? Εδώ και πολύ καιρό , νιώθω μια αποβλάκωση! Το είχα πάρει για τις κρίσεις πανικού , και αντί να μου τις μειώνει , μου τις αυξάνει. Φοβάμαι να βγώ απο το σπίτι μήπως πάθω καμιά κρίση ακόμα. Το χειρότερο είναι ότι τώρα τελευταία , με πιάνουν περίεργα συμπτώματα , όπως αποδιοργανωμένος λόγος , αποπροσωποποίηση, έλλειψη ενδιαφέροντος , αβουλία. Βαριέμαι να σταυρώσω κουβέντα που να διαρκεί παραπάνω από ένα λεπτό . Και όταν το κάνω νιώθω ότι δε μου βγαίνει πια αυθόρμητα όπως παλιά. Σαν μια εικονική δυστυχία . Υποτίθεται ότι αυτά είναι χάπια της ευτυχίας! Εντωμεταξύ πολλές φορές νιώθω σαν να πάει να με πιάσει επιληψία ! Τι είναι αυτό ? Άγχος? Και κάτι που ξέχασα να σας πω , το τελευταίο καιρό , όλο και μου έρχεται η φοβία μήπως πρέπει να κλειστώ σε ψυχιατρικό ίδρυμα , και ταλαιπωρήσω τους δικούς μου ανθρώπους , και νιώσω ενοχές! Όλα αυτά το seroxat? Είχα πάρει πιο παλιά το ladose , αλλά με έφτανε στο άλλο άκρο , ήμουν υπερδραστήριος! Τι λέτε εσείς?

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2013
    Location
    αθηνα
    Posts
    16,617
    http://enallaktikidrasi.com/2015/11/...tikes-meletes/


    Διαβασε αυτο το αρθρακι , το paxil , ειναι το seroxat σην Ελλαδα .......................και αμα το ξαναπαρεις , σφυρα μου .....ενα μελος μου τοστειλε το λινκ ........

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2015
    Posts
    3,624
    το επαιρνα για 1 χρονο περιπου δε με βοηθησε καθολου...
    είμαι ςοδοπανα ανθρωπος

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2016
    Posts
    176
    τι ένιωθες boo?

  5. #5
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2016
    Posts
    176
    macgyver πιστεύεις ότι αυτά που νιώθω είναι απο το φάρμακο? Αν δεν πάρω μισό stedon φλιπάρω! Το έκοψα το μισό με προτροπή γιατρού και έπαθα αυτά τα πράγματα σήμερα! Εσύ το έχεις πάρει?

  6. #6
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2013
    Location
    αθηνα
    Posts
    16,617
    Μερικα ειναι απο το σεροξατ , οχι ολα , ναι τοχω παρει και για πολυ καιρο , ειναι απο ταγαπημενα μου φαρμακα , διοτι ειναι αγχολυτικο , ηρεμιστικο , προκαλει απαθεια βεβαια , αλλα ριχνω κατι υπνους , ατελειωτους , απο 15-30mg εχω παρει , ειναι και αρκετα εθιστικο , αυτο και το εφεξορ .........................το αντισταθμιζω μεναν δυνατο καφε το πρωι .........αλλα στην κτθλψη , δεν κανει κατι , αν και κανενα φαρμακο αντικ/κο δεν κανει κατι ...................τα αλλα συμπτωματα που εχεις , δεν τα εχω , μονο αυτα που ανεφερα ...............το λαντοζ , οντως σε σπινταρει , οπως και το εφεξορ , αλλα το φεξορ το θεωρω ισως το καλυτερο , διοτι σε κινητοποιοει , αλλα μπορει κι αυτο να σε σπινταρει , ανω των 120 mg , δρα και στην νοραδρεναλινη , εξ ου και το σπιντ ,.......................... το λαντοζ , δεν τοχω σε υποληψη ...........α , και τωρα που το ειδα , δεν κοβεις το σεροξατ ' ετσι ' , θελει σιγα σιγα .................δοκιμασε καποιο αλλο , το σεροξατ , δεν σου παει .................................

  7. #7
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2016
    Posts
    176
    Οταν λές απάθεια , δεν είχες όρεξη για κουβέντες ε? Εγώ αυτό που αντιμετωπίζω ξαφνικά είναι η έλλειψη κινήτρου. Τώρα αποπροσωποποιήση είναι αυτό , σαν ξαφνική κατάθλιψη , ζομποποιήση καλύτερα! Επίσης έχω ανορεξίες! Έχω αλλάξει αρκετά φάρμακα , με τα πιο πρόσφατα το ζυπρέξα και το seroquel. Μόνο με το seroquel είδα καλό , να ισορροπεί η διαθεσή μου!

  8. #8
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2016
    Posts
    176
    Σαν να μου σπάει τον αυθορμητισμό ένα πράγμα το σεροξάτ!

  9. #9
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2013
    Location
    αθηνα
    Posts
    16,617
    Quote Originally Posted by pokemongo View Post
    Οταν λές απάθεια , δεν είχες όρεξη για κουβέντες ε? Εγώ αυτό που αντιμετωπίζω ξαφνικά είναι η έλλειψη κινήτρουυ!
    Οχι , για κουβεντες παντα εχω ορεξη , αλλα ειχα ελλειψη κινητρου να προσπαθησω να βγω , να κανω πραματα , οχι ζομπι ......ειναι τι φαρμακο σου παει , αμα σου παει το σεροκουελ , καλο ειναι σε μικρες δοσεις , σε ξεαγχωνει , αλα τοκοψα επειδη μου ανογε την ορεξη .........

  10. #10
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2015
    Posts
    3,624
    Quote Originally Posted by pokemongo View Post
    τι ένιωθες boo?
    Δεν ενιωθα κατι συγκεκριμενο ή κποια παρενεργεια, απλα η καταθλιψη συνεχιζοταν χωρις καποια βελτιωση.
    Γενικα απο αντικαταθλιπτικα μονο το remeron με βοηθησε..
    Το stedon το επαιρνα για 2.5 χρονια, 10mg, με εκανε φυτο εντελως αλλα ημουν ηρεμη, βεβαια ειχε παρενεργειες σε εμενα τουλαχιστον.
    Για κινητοποιηση μου ειχαν δωσει το wellbutrin αλλα δε με βοηθησε ουτε αυτο καθολου..
    είμαι ςοδοπανα ανθρωπος

  11. #11
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2016
    Posts
    176
    Ρε παιδιά , το σεροξάτ , δημιουργεί τέτοια στερητικά ? Εχω να φάω καλά 5 μέρες , κοιμάμαι στις 11 και ξυπνάω 1 , και μόλις ξυπνάω νιώθω λες και έχω κοιμηθεί 10ώρο , και με πιάνει σύγχυση , αποπροσανατολισμός . Μετά μόλις πάω να ξαναοιμηθώ , όλο κρίσεις πανικού . Ο γιατρός μου έδωσε το seroquel twn 25 για τον ύπνο , και παίρνω και μισό stedon . Φαντάσου να μην μου τα δινέ κιόλας . Αντιλαμβάνομαι αλλιώς το σώμα μου, είχα πολλά κιλα και σε 5 μέρες χάθηκαν όλα , και μου εντείνει παραπάνω τις ιδέες περί ''δαιμονισμού'' που έχω! Ο γιατρός μου λέέι , δεν είναι απο αυτό , είναι άγχος . Εχω άγχος αλλα είπαμε όχι έτσι ! Πάω να κοιμηθώ και τρομάζω ! Πότε φεύγουν αυτά ? Είναι στερητικά? Είχατε εσείς?

  12. #12
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2015
    Posts
    455
    δυστυχως αγαπητε μου,
    οπως εχω προαναφερει ,ολα τα αντικαταθληπτικα και ιδιαιτερα αυτα του τυπου ssri, παρουσιαζουν εντονα συμπτωματα στον οργανισμο κατα την διακοπη τους!
    αυτο συμβαινει διοτι εκτος απο την επιδραση τους στο συστημα της σεροτονινης στον εγκεφαλο ,επιδρουν και στα αλλα σεριτονονονεργικα συστηματα του οργανισμου ( γαστρεντερικο ,καρδιολογικο ,ουρολογικο κλπ που ελεγχονται απο το αυτονομο νευρικο συστημα )και τα απορυθμιζουν.

    ετσι οταν λγοστευομε η διακοπτομε την δοση ,ο οργανισμος μας χρειαζετε πολυ χρονο για να ξαναρυθμιστει ,εαν ποτε τα καταφερει πληρως.

    αυτα δυστυχως δεν μας τα αναφερουν οι ψυχιατροι οταν μας χορηγουν αυτη την θεραπεια.

    εγω σε μια πολυ δυκολη στιγμη της ζωης μου σωθηκα απο το φαρμακο ,ομως δυστυχως μετα απο 4 χρονια διακοπης του ,ακομη δεν εχω ξαναισοροπισει πληρως!

  13. #13
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2016
    Posts
    176
    kostas62 απο το seroxat σώθηκες?

  14. #14
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2015
    Posts
    455
    Γεια σου,
    εγω πηρα απο την αρχη το seropram και ευτυχως με βοηθησε αμεσα!
    μετα απο τις πρωτες 2 εβδομαδες που ειχα εντονες παρενεργειες ,μετα απο ενα μηνα ημουν αλλος ανθρωπος.

    δεν συμβαινει παντα αυτο ,και συνηθως μπορει να δοκιμασεις 2-3 φαρμακα πριν βρεθει καποιο που επιδρα καλα στον οργανισμο σου.
    εμενα η περιπτωση μου ηταν νευρικη και σωματικη εξαντληση/burn out, απο εντονο εργασιακο αγχος.

    το πηρα για περιπου 10 χρονια αφου οποτε προσπαθουσα να το διακοψω ,ειχα εντονα συμπτωματα αποσυρσης.

    τελικα τα καταφερα να το διακοψω εντελως,ελαττωνοντας το σιγα σιγα, σε διαστημα 2 ετων!

    Καλη τυχη με την περιπτωση σου .

  15. #15
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2013
    Location
    αθηνα
    Posts
    16,617
    Για το σεροξατ , εχει γινει μεγαλο θεμα για τον εθισμο που προκαλει , διεθνως .........................ειναι το μονο που ειναι τοσο εθιστικο , συμφωνα με μελετες ......

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. Seroxat- ναι ή οχι???
    By impossible in forum Κατάθλιψη - Δυσθυμία
    Replies: 17
    Last Post: 08-12-2011, 04:50
  2. SEROXAT
    By zhto_o_madragoras in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 11
    Last Post: 14-05-2010, 18:56
  3. SEROXAT
    By maria... in forum Κατάθλιψη - Δυσθυμία
    Replies: 9
    Last Post: 01-12-2008, 12:36
  4. Seroxat
    By x-ray in forum Κατάθλιψη - Δυσθυμία
    Replies: 6
    Last Post: 31-07-2007, 00:29
  5. seroxat
    By CANDY in forum Κατάθλιψη - Δυσθυμία
    Replies: 9
    Last Post: 30-06-2007, 13:57

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •