Results 721 to 735 of 774
-
28-10-2016, 14:17 #721
- Join Date
- Jan 2016
- Posts
- 1,643
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ #709 Μέρος Α
Ο ΛΟΓΟΣ [το ότι τα διδάσκονται είναι προφανές από τα όσα μας λέει ο Aeolus74 και τα οποία παραθέτω πιο κάτω] για τον οποίο πιστεύω ότι διδάσκονται τα παραπάνω περί παύσης των ΣΚΕΨΕΩΝ, ΙΔΕΩΝ, ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ, ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ, ΠΑΡΟΡΜΗΣΕΩΝ κλπ μετά τον θάνατο μας, είναι η αδυναμία της οποιαδήποτε επιστήμης – όχι μόνο της ψυχιατρικής ή της ψυχολογίας - να απαντήσει στο “τι είναι ψυχή”. Κατ' επέκταση και τι συμβαίνει στην ψυχή μετά τον βιολογικό θάνατο μας. Ή αν προτιμάτε, είναι η ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΑ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΘΕΣΗ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ.
Εξηγώ:
Τα δύο θεμελιώδη ερωτήματα τα οποία θα μας απασχολήσουν είναι:
1. Τι είναι ψυχή;
2. Τι μας συμβαίνει μετά το θάνατο μας;
Τα παραπάνω ερωτήματα, αποτέλεσαν αντικείμενο μελέτης της φιλοσοφίας διάφορων πολιτισμών [όχι μόνο του αρχαιου Ελληνικού] και παραμένουν ως ερωτήματα και σήμερα.
Απάντηση σε αυτά τα ερωτήματα βρίσκει κανείς είτε στις θρησκείες – με τις οποίες η "ψυχολογία" / "ψυχιατρική" επιθυμεί τον διαχωρισμό της θέσης της προκειμένου να τοποθετήσει τον εαυτό της στη σφαίρα του “επιστημονικού” και της “γνώσης” - είτε καθόλου.
“Πακέτο” μαζί με τον ορισμό της ψυχής, πάει φυσικά και ο ορισμός της μετά θανάτου ζωής / κατάστασης η οποία είναι το αμέσως επόμενο ερώτημα το οποίο ακολουθεί. Η ανάγκη της “ψυχιατρικής” και της “ψυχολογίας” - ΑΝ ΗΤΑΝ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ - είναι να ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ το οποίο ως έννοια βρίσκεται σε πλήρη αντίθεση με το να ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ το οποίο είναι η βάση των θρησκειών. Η σημαντική διαφορά ανάμεσα στις δύο παραπάνω έννοιες είναι ότι το να ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ υπονοεί ότι έχεις “κάποιο” έλεγχο πάνω σε κάτι. Το να ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ σημαίνει ότι εμπιστεύεσαι έξω από τον εαυτό σου και το τι μπορείς να ελέγξεις. Το πεδίο μάχης των δύο αυτών εννοιών [ΓΝΩΣΗ και ΠΙΣΤΗ] στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι, α. ο ορισμός της ψυχής και β. το τι συμβαίνει μετά το βιολογικό μας θάνατο, για τα οποία, καμία επιστήμη και κανένας άνθρωπος δεν έχει άμεση πρόσβαση σε τεκμηριωμένες απαντήσεις. Με άλλα λόγια, οι ερωτήσεις αυτές είναι και θα παραμείνουν αναπάντητες με την έννοια της επιστημονικά τεκμηριωμένης και αποδεδειγμένης γνώσης.
Την αδυναμία απάντησης των παραπάνω την καλύπτουν, όπως ήδη είπα, οι θρησκείες για τον άνθρωπο, οι οποίες όμως βασίζονται στην ΠΙΣΤΗ και όχι τη ΓΝΩΣΗ. Με άλλα λόγια: Θες ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ, δεν θες ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ. Η ΕΠΙΛΟΓΗ ανήκει στον καθένα μας προσωπικά και δεν γίνεται να πιστέψει κανείς σε "κάτι" με καταναγκασμούς, εξαναγκασμούς ή εκβιασμούς.
Έρχεται λοιπόν κάποτε [εκτιμώ πολύ πριν το 1800], μια ομάδα ανθρώπων ["ψυχίατροι" / "ψυχολόγοι" με την ευρήτερη δυνατή έννοια] οι οποίοι αφ' ενός επιθυμούσαν ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ και αφ' ετέρου αποφασίζουν να “ξαναεφεύρουν τον τροχό” και να καταστήσουν αυτό το οποίο ΠΑΝΤΑ ΑΔΥΝΑΤΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ γνωστό. Δηλαδή επιθυμούν να προσεγγίσουν τα παραπάνω θεμελιώδη ερωτήματα (1. και 2.) με τρόπο επιστημονικό.
Μετά από ίσως και αιώνες προσπαθειών σε αυτή την κατεύθυνση και από πλήθος ανθρώπων, ένα μέλος αυτής της ομάδας, ο Wilhelm Wundt, έφτασε σε ένα κομβικό σημείο:
Είτε θα έπρεπε να αναγνωρίσει ότι τα ερωτήματα αυτά δεν είναι δυνατόν να απαντηθούν από κανέναν άνθρωπο, οπότε και θα έπρεπε είτε α1. να ενταχθεί σε κάποια θρησκεία, α2. να ξεκινήσει μια καινουργια θρησκεία (Wilhelmology;) ή α3. να ασχοληθεί με κάτι άσχετο αφήνοντας το αυτό το ερώτημα στους διάφορους παπάδες και ιερείς είτε έπρεπε “να πεθάνει” τον ορισμό της ψυχής ο οποίος του έδενε τα χέρια [το τι μας συμβαίνει μετά τον θάνατο μας είναι ερώτημα το οποίο βασίζεται στον ορισμό της ψυχής].
Ο φίλτατος Wilhelm αποφασίζει “να πεθάνει” τον ορισμό της ψυχής και αρχίζει να κινείται στην τροχιά του παραλόγου, γιατί δεν γίνεται να αναγνωρίζει κανείς λογικό τέλμα σε μια συγκεκριμένη νοητική κατεύθυνση επί αιώνες και από διακεκριμένους στοχαστές, λόγω ανυπέρβλητων εμποδίων [οι νεκροί έχουν την κακή συνήθεια να μη γυρίζουν πίσω να μας πουν τι γίνεται εκεί πέρα] και χωρίς ίχνος στοιχείων, μαρτυριών, παρατηρήσεων ή αποδείξεων και παράλληλα να μην έχει ΕΣΤΩ ΤΗΝ ΥΠΟΨΙΑ! ότι “έχει ανοίξει το κουτί με τις μ****ιες”.
Εκφράζει λοιπόν τα όσα έχω παραθέσει κατά καιρούς, δηλαδή ότι:
"Η ψυχή δεν δύναται να υπάρχει πλέον, στο πρόσωπο της κατανόησης της φυσιολογίας την οποία έχουμε σήμερα".
Και ότι "Οι άνθρωποι δεν έχουν ψυχή και πρέπει να αντιμετωπιστούν σαν ζώα προς εκπαίδευση".
Wilhelm Maximilian Wundt (1832-1920)
Με άλλα λόγια - και μάλλον για λόγους διαφοροποίησης με την εκάστοτε θρησκεία – αποφάσισε αυτοβούλως ότι ο άνθρωπος δεν διαθέτει ψυχή το οποίο δικαιολογούσε το λογικό τέλμα του καλύτερα από το να αφήσει έστω την πιθανότητα ύπαρξης της ανθρώπινης ψυχής και αδυναμία ορισμού της. Μαζί με την ανθρώπινη ψυχή, ο Wilhelm “σκότωσε” και τον Θεό βέβαια, πράγμα το οποίο εξέφρασε και ο Νίτσε επηρρεασμένος από αυτόν λέγοντας:
“Ο Θεός είναι νεκρός. Ο Θεός παραμένει νεκρός. Και εμείς τον σκοτώσαμε.”
Friedrich Nietzsche (1844-1900)('Η χαρούμενη επιστήμη' και 'Τάδε έφη Ζαρατούστρα')
Απο δώ και πέρα ξεκινάει αυτό το οποίο γνωρίζουμε σήμερα ως “ψυχιατρική” / “ψυχολογία” η οποία υποδύεται την επιστήμη και διδάσκει:
α. ΨΥΧΗ = ΣΚΕΨΕΙΣ + ΙΔΕΕΣ + ΠΑΡΟΡΜΗΣΕΙΣ + ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ + ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ.
β. Μετά τον θάνατο οι ΣΚΕΨΕΙΣ, ΙΔΕΕΣ, ΠΑΡΟΡΜΗΣΕΙΣ, ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ, ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ παύουν.
γ. Ο Θεός είναι ανθρώπινη επινόηση.
Είναι όμως προφανές, ότι ως “επιστήμη” είναι εξαιρετικά επιλεκτική και από τον ορισμό της ανθρώπινης ψυχής [όπως την πραγματεύονταν οι Έλληνες φιλόσοφοι και στοχαστές και όπως την χρησιμοποιούν οι θρησκείες] απουσιάζουν όλα τα κομμάτια τα οποία “δεν χωράνε” στο μυαλό των παραπάνω επιστημόνων. Αναφέρομαι στο άϋλο, το άφθαρτο και το αιώνιο της ψυχής. Για αυτά τα χαρακτηριστικά, όπως και τα ερωτήματα τα οποία ακολουθούν [π.χ. τι μας συμβαίνει μετά το βιολογικό θάνατο μας;] οι “ψυχολόγοι” και “ψυχίατροι” εισάγουν τον αθεισμό, καταργούν το αιωνιο της ψυχής δίνοντας της διάρκεια [ίση με τη βιολογική ζωή μας], καταργούν το άφθαρτο [η ψυχή πεθαίνει μαζί μας] και τον Θεό τον “σκοτώνουν” επιτόπου χωρίς να περιμένουν κανενός τον βιολογικό θάνατο. Το μόνο το οποίο δεν πείραξαν ήταν το άϋλο... περίεργο. Πως τους ξέφυγε; Μάλλον το να πειράξουν το άϋλο θα σήμαινε αυτοκατάργηση τους αφού – όπως θα δούμε παρακάτω – το αντικείμενο της “ψυχιατρικής” και “ψυχολογίας” είναι μικρότερο από τον κοπανιστό αέρα. Ο ορισμός λοιπόν της ψυχής αφήνεται στην απροσδιοριστία / αοριστία για να μην καταλήξει η “επιστήμη” θρησκεία και από δω παν' κι άλλοι.
Τα παραπάνω (δηλαδή, τα περί “επιλεκτικής επιστήμης” και την κατάργηση της αιώνιας και άφθαρτης διάστασης της ψυχής) τα αναγνωρίζει και ο aeolus74 – Ο Θεός να τον έχει καλά! – λέγοντας:
καθώς επίσης και:
Έννοια σου, δεν πρόκειται να βρω ορισμό της ψυχής ούτε εγώ, ούτε και κανένας άλλος γιατί τότε η “επιστήμη” σου θα εξαφανιστεί.
- 28-10-2016, 14:18 #722
- Join Date
- Jan 2016
- Posts
- 1,643
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ #709 Μέρος Β
Κάπως έτσι φτάνουμε στο να αναφέρονται ΚΑΚΩΣ ως “ψυχή” στο άθροισμα ΣΚΕΨΕΩΝ, ΙΔΕΩΝ, ΠΑΡΟΡΜΗΣΕΩΝ, ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ, ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΟΣ κλπ. Δηλαδή συμπεριλαμβάνονται στο σύνολο χαρακτηριστικών το οποίο ΚΑΚΩΣ αποκαλούν “ψυχή” ότι αντιμετωπίζεται από την ψυχολογία / ψυχιατρική και μόνο.
Η χρήση του όρου “ψυχή” με έννοια διαφορετική από ότι αποδίδεται όχι μόνο από τους αρχαίους Έλληνες στα Ελληνικά, αλλά και από όλους τους πολιτισμούς, συνιστά ΑΠΑΤΗ των ιδρυτών της "ψυχολογίας" / "ψυχιατρικής". Εάν κάποτε πραγματικά πάλεψαν να ερευνήσουν την ψυχή όπως αυτή οριζόταν γλωσσικά εκείνη την εποχή, οι όποιες προσπάθειες εγκαταλείφηκαν επί Wilhelm Wundt “για να προχωρήσει η ψυχιατρική”. Εάν συνέχιζαν οι προσπάθειες αυτές, θα είχαμε σήμερα άλλες μια, δυό θρησκείες ή φιλοσοφικά ρεύματα με μια κάποια διαφοροποίηση στο τι μας συμβαίνει μετά το θάνατο.
Μπορεί π.χ. να μας λέγανε ότι μετά το βιολογικό μας θάνατο επέρχεται η αιώνια συνεδρία για την οποία οι κακοί κάθονται στη θέση του θεραπευόμενου και θα πληρώνουν εις τον αιώνα του άπαντα και οι υπόλοιποι θα κάθονται στη θέση του ψυχοθεραπευτή / ψυχίατρου και θα δέχονται τις αμοιβές των πρώτων.
Τα παραπάνω (δηλαδή,το να ΟΝΟΜΑΖΟΥΝ ως “ψυχή” ένα συνόλο επιλεγμένων χαρακτηριστικών – ότι βολεύει - ενώ παράλληλα αφήνουν σε αοριστία / απροσδιοριστία την ψυχή παρότι αυτοβαφτίζονται ΨΥΧΟλογία και ΨΥΧιατρική) τα αναγνωρίζουν τόσο ο aeolus74 όσο και ο καθηγητής ψυχιατρικής Κος Βασιλόπουλος Δ λέγοντας:
καθώς επίσης και:
"Για να προχωρήσει η ψυχιατρική, άφησε πίσω το θεμελιώδες ερώτημα 'τι είναι ψυχή' *"
Βασιλόπουλος Δημήτριος Καθηγητής Νευρολογίας & Ψυχιατρικής του Πανεπιστημίου Αθηνών
(*) Εδώ πιστεύω ότι ο Κος Βασιλόπουλος Δ. αναφέρεται στα όσα εξέφρασε ο προφήτης Wilhelm Wundt όταν άνοιξε το γνωστό κουτάκι.
Με απλά Ελληνικά, η “ψυχιατρική” και η “ψυχολογία”, έχουν τόση σχέση με την έννοια της ψυχής, όση και ο φάντης με το ρετσινόλαδο. Η δε έννοια την οποία αποδίδουν με την λέξη “ψυχή” οι "ψυχίατροι" / "ψυχολόγοι" (ΣΚΕΨΕΙΣ, ΙΔΕΕΣ, ΠΑΡΟΡΜΗΣΕΙΣ, ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ, ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ κλπ) είναι απλά το σύνολο των πραγμάτων για τα οποία μπορούν να μιλήσουν. Η άφθαρτη και αιώνια διάσταση της, όπως και το τι συμβαίνει στην ψυχή μετά τον βιολογικό μας θάνατο δεν χωράνε σε μια "επιστήμη” [η οποία ΟΛΩΣ ΤΥΧΑΙΩΣ αδυνατεί να αποδείξει οτιδήποτε σχετικά με τις παραπάνω έννοιες ... δηλαδή δεν κάνει και τίποτα το επιστημονικό] γιατί εκείνη θα μετατραπεί αυτομάτως σε θρησκεία ή φιλοσοφικό ρεύμα. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος για τον οποίο δεν θα δούμε ποτέ έγγραφο ορισμό της ψυχής από την "ψυχολογία" / "ψυχιατρική", όπως και ότι ΠΡΕΠΕΙ τα όσα λένε σχετικά με το τι συμβαίνει στην ψυχή μετά θάνατο, να τα λένε μόνο προφορικά. Θα διδάσκουν δηλαδή:
α. ΨΥΧΗ = ΣΚΕΨΕΙΣ + ΙΔΕΕΣ + ΠΑΡΟΡΜΗΣΕΙΣ + ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ + ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ.
β. Μετά τον θάνατο οι ΣΚΕΨΕΙΣ, ΙΔΕΕΣ, ΠΑΡΟΡΜΗΣΕΙΣ, ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ, ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ παύουν.
χωρίς όμως να δεσμεύονται σε αυτά εγγράφως γιατί αν το κάνουν αυτό είτε θα εξομειωθούν με την οποιαδήποτε θρησκεία ή φιλοσοφικό ρεύμα, ή θα φάνε τις ντομάτες και κλούβια αυγά τα οποία “μαζεύουν” καμιά κατοστή χρόνια τώρα.
Στο σημείο αυτό ένα καλό ερώτημα το οποίο μπορούμε να θέσουμε, είναι: “Τι θα ήταν η ψυχιατρική / ψυχολογία εάν επεδίωκαν να ορίσουν την ψυχή”;
Η απάντηση είναι ότι θα ήταν άλλες δύο θρησκείες ή φιλοσοφικά ρεύματα. Αφήνοντας την ψυχή αόριστη καταφέρνουν να αποφύγουν τον χαρακτηρισμό τους ως θρησκεία ή φιλοσοφικό ρεύμα επειδή ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΑ ΑΝΤΙΘΕΤΗ με την οποιαδήποτε θρησκεία. Η υιοθέτηση των παραπάνω θέσεων σε ότι αφορά το τι είναι ψυχή και τι συμβαίνει μετά τον βιολογικό μας θάνατο, οδηγούν στο να ασπαστούν [ή τουλάχιστο να διδάσκουν και να μεταδίδουν τις αρχές του] τον αθεισμό ο οποίος αφ' ενός δεν αναγνωρίζει την ύπαρξη οποιασδήποτε θεϊκής ή μη-φυσικής διάστασης του ανθρώπου και συνεπώς δεν την απασχολεί να ορίσει ούτε την ψυχή, ούτε και το τι συμβαίνει μετά το θάνατο μας.
Για την θρησκευτική προοπτική της “ψυχιατρικής / ψυχολογίας” ελπίζω οι ναοί οι οποίοι θα ιδρυθούν να έχουν σχήμα τοροειδούς για να κόβουν βόλτες εις τον αιώνα των αιώνων.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ #620 Είπαμε ότι επιθυμώντας τον διαχωρισμό της “ψυχιατρικής” / “ψυχολογίας” με την θρησκεία εξαναγκάζεται να υποστηρίξει / υιοθετήσει τον αθεισμό (θέση ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΑ ΑΝΤΙΘΕΤΗ με όλες τις θρησκείες), το οποίο συναληθεύει με τα όσα αναφέρω πιο πάνω στο σχόλιο #708 αποσπασματικά και στο σχόλιο #620 συνολικά. Με άλλα λόγια, μπορεί ο πρωταρχικός σκοπός της υιοθέτησης του αθεισμού να μην ήταν να ελέγξουν την αποθεραπεία των θεραπευομένων και να εξασφαλίσουν την μη-αποθεραπεία του λόγω συμφερόντων (ίσως και να ήταν ή ίσως να ήταν στόχος χαμηλότερης προτεραιότητας) ήταν σίγουρα όμως ένας από τους λόγους (δεν αποκλείω την ύπαρξη άλλων λόγων) για τους οποίους η "ψυχιατρική" και η "ψυχολογία" επεδίωξαν τον διαχωρισμό τους από την οποιαδήποτε θρησκευτική διάσταση.
Το νέο ερώτημα – δεδομένης της συνέντευξης του Κου καθηγητή Βασιλόπουλου Δ. είναι:
“Που προχώρησε η ψυχιατρική και η ψυχολογία μετά την εγκατάλειψη του ορισμού της ψυχής”;
Η σημερινή ψυχιατρική κατά το μεγαλύτερο μέρος, αν όχι το σύνολο της, ασχολείται με την συμπτωματική αντιμετώπιση των ψυχικών νόσων. Στοιχηματίζω – χωρίς να το έχω ψάξει ιδιαίτερα – ότι το συντρηπτικά μεγαλύτερο μέρος της έρευνας το οποίο γίνεται – τόσο από άποψη χρημάτων όσο και από άποψη πόρων και ανθρώπινου δυναμικού – αναλώνεται στην φαρμακευτική έρευνα για παραγωγή σκευασμάτων που καταπολεμούν τα συμπτώματα και όχι στον εντοπισμό των αιτιών των ψυχικών νόσων [προκειμένου για πρόληψη] και την θεραπεία των ψυχικά ασθενών [προκειμένου για την μη-συμπτωματική αντιμετωπιση τους]. Οι θέσεις μου πάνω στο θέμα "ψυχιατρική" βρίσκονται στη σελίδα 42, στο σχόλιο 618 της ανάρτησης ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ (URL: http://www.e-psychology.gr/forum/thr...E%91%29/page42)
Για την ψυχολογία / ψυχοθεραπεία, τόσο οι θέσεις μου, όσο και οι παρατηρήσεις τις οποίες έχω κάνει σχετικά με τον κλάδο και το θεσμικό πλαίσιο είναι γνωστές.
Στο δια ταύτα:
Είχαμε αμφιβολίες για τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιεί την λέξη ψυχή η ψυχολογία / ψυχιατρική και χάρη στην παραπάνω συνέντευξη, μπορούμε να είμαστε πλέον βέβαιοι για το ότι η ψυχή - με οποιονδήποτε ορισμό - δεν αποτελεί ούτε το αντικείμενο μελέτης της ψυχολογίας, ούτε το αντικείμενο θεραπείας της ψυχοθεραπείας, ούτε και το αντικείμενο ιατρικών πρακτικών της ψυχιατρικής.
Η ψυχιατρική, ψυχολογία, ψυχοθεραπεία, είναι ψευδοεπιστήμες άνευ αντικειμένου και εξαπατούν διατηρώντας την λέξη "ψυχή" ως πρώτο συνθετικό της ονομασίας τους.
28-10-2016, 14:28 #723
- Join Date
- Nov 2015
- Location
- Αθήνα
- Posts
- 571
- τι είναι ψυχή
- τι είναι θρησκεία
- τι είναι ψυχολογία
- τι είναι ο κάβουρας
- τι είναι το ζουμί του
είχα μέρες να μπω και από ότι βλέπω πάνω πάνω το θέμα... :)
πρόταση στους διαχειριστές το θέμα να μεταφερθεί από τη κατηγορία γενικά στο (Ιδεο)ψυχαναγκαστική διαταραχή
28-10-2016, 14:33 #724
28-10-2016, 14:35 #725
- Join Date
- Jan 2016
- Posts
- 1,643
Έχω και εγώ μερικά "υπαρξιακά" ερωτήματα black_adder:
- Θεωρείς ασήμαντη την εκμετάλλευση ψυχικά ασθενών από επαγγελματίες ψυχικής υγείας;
- Έχεις θέση πάνω στο θέμα ή απλά κάνεις φτηνή κριτική;
- Σε κάλεσε κανείς να διαβάσεις τα όσα θίγω;
- Είσαι με το ζόρι εδώ ή απλά σου κόβει πελατεία ο τρόπος σκέψης μου;
- Γιατί ενοχλείσαι με τα όσα εκθέτω;
- Έχεις κάποιο συμφέρον το οποίο σχετίζεται με τα όσα λέω (π.χ. ψυχολόγος, ψυχίατρος ή φαρμακοβιομήχανος);
:) με χαμόγελο πάντα.Last edited by M87; 28-10-2016 at 14:55.
28-10-2016, 15:03 #726
- Join Date
- Nov 2015
- Posts
- 3,247
28-10-2016, 15:16 #727
28-10-2016, 15:20 #728
- Join Date
- Dec 2015
- Location
- Everywhere
- Posts
- 4,853
28-10-2016, 15:27 #729
- Join Date
- Dec 2015
- Posts
- 977
Ακόμα εδώ είστε;;
28-10-2016, 15:37 #730
28-10-2016, 15:54 #731
- Join Date
- Dec 2015
- Posts
- 977
28-10-2016, 16:02 #732
28-10-2016, 16:18 #733
- Join Date
- Dec 2015
- Posts
- 977
28-10-2016, 17:00 #734
- Join Date
- Nov 2015
- Posts
- 3,247
28-10-2016, 17:53 #735
- Join Date
- Dec 2015
- Posts
- 977
Αποστολή χειρόγραφου γραμματος
21-07-2025, 18:22 in Σχέσεις και Επικοινωνία