Results 1 to 15 of 18
-
22-10-2016, 14:55 #1
- Join Date
- Aug 2015
- Location
- Αθήνα
- Posts
- 266
Ελληνικο εκπαιδευτικο συστημα -_-
Καλησπερα σε ολα τα μελη εδω
Εχω πολυ καιρο να κανω θεμα και η αληθεια ειναι πως εχω βρει μια ισορροπια στη ζωη μου και χαιρομαι
Τελος παντων,μιας και απο τις αρχες της σχολικης χρονιας εχω πιεστει καπως με το σχολειο(φροντιστηρια,δυσκο λη υλη κτλ) και επειδη παρατηρω οτι το συστημα ειναι ενα μπαχαλο,θα ηθελα να μου πειτε,σε τι πιστευετε ,εσεις ως τελειοφοιτοι ,οτι υστερει το ελληνικο σχολειο;Υπαρχει κατι το οποιο ειναι θετικο σε αυτο;Πως ηταν το συστημα οταν εσεις πηγαινατε σχολειο;Θα ηθελα πολυ να ακουσω τη γνωμη σας
Αυτα
(Συγνωμη για το ακυρο του θεματος
)
- 22-10-2016, 15:45 #2
- Join Date
- Jun 2012
- Location
- greece
- Posts
- 1,554
μεγαλο το θεμα που ανοιγεις...Θα χρειαστει να σου γραψω καμια εκθεση για να πω σε τι υστερει...Λοιπον, αν και αρχικα δεν μας ξεκαθαρισες σε τι ταξη βρισκεσαι, φανταζομαι εισαι του Λυκειου μαθητρια...Εχουμε και λεμε! Το Ελληνικο σχολειο υστερει στην εκαπιδευση...Βασικα ειναι λιγο γενικο αυτο που λεω, οποτε ας γινουμε πιο ξεκαθαροι...Τα παιδια, για να μπορεσουν να βγαλουν την υλη που χρειαζεται να ξερουν για να εξεταστουν πανω σε αυτην, αναγκαζονται οι γονεις να στελνουν τα παιδια τους σε φροντηστηρια..Δεν φτανει που περναμε τοσες ωρες στα σχολεια, να πηγαινουν χαμενες και να πρεπει ο μαθητης να αναγκαζεται να κανει ιδιαιτερα ή φροντηστηριο γιατι εκει του εξηγουν καλυτερα...Θυμαμαι τον εαυτο μου στην τελευταια ταξη του Λυκειου, ο καθηγητης εκανε μαθημα και ολοι μιλουσαν, και μετα οταν μας διεκοπτε και μας ρωτουσε αφου αυτα που μας λεει ειναι η υλη των εξετασεων, εσεις γιατι δεν ακουτε? Ως απαντηση επαιρνε οτι τα κανουμε καλυτερα στο φροντηστηριο...και αυτο ειναι αληθεια, πολλοι καθηγητες δεν αξιζουν να λεγονται καθηγητες καθως δεν εχουν την μεταδωτικη ικανοτητα ή τον τροπο ωστε να περασουν στον μαθητη αυτα που πρεπει...Πολλοι απο αυτους δεν ειναι σε θεση να συναιτισουν την φασαρια που γινεται στο μαθημα...ή αλλες φορες ο καθηγητης συνεχιζει την υλη παρακατω χωρις να εχουν γινει αυτα κατανοητα και απο τους πιο αδυναμους μαθητες...καθως το γνωστικο επιπεδο της ταξης διαφερει απο σχολειο σε σχολειο... Στην συνεχεια πολλα απο αυτα που μας διδασκουν ειναι πραγματα που δεν θα τα χρειαστουμε στην ζωη μας...Τι να τα κανω εγω τα λατινικα, μου λες? εγω οταν τελειωσα το γενικο λυκειο τοτε μονο διαπιστωσα πως οτι εμαθα δεν θα μου χρησιμευσει σε τιποτα...Ειδηκοτερα επειδη ειχα κλισει προς τα τεχνικα επαγγελματα, υδραυλικος, μηχανικος, ηλεκτρολογος...Το γενικο ετσι οπως ειναι, ειναι μονο και μονο για οσους ενδιαφερονται να γινουν καθηγητες, μαθηματικοι, δασκαλοι κτλ...Εχω να πω και αλλα...επαγγελματικος προσανοτολισμος!! Εβγαλα το λυκειο και δεν ειχα ιδεα τι παει να πει λογιστης!! καταλαβα μονο οταν πηγαν στην σχολη να παρακολουθησω οπου ειχα περασει τι σημαινει..Ακομη, πολλοι θα ακουσεις να λενε μαθε μια τεχνη και αστην να!! Συμφωνω σε αυτο απολυτα, Ουφ εγραψα τοσα που κουαρστικα για να σου απαριθμησω σε τι ακομη υστερει!!!
22-10-2016, 17:20 #3
- Join Date
- Aug 2015
- Location
- Αθήνα
- Posts
- 266
menis_64 σωστη η προβληψη σας,μαθητρια β λυκειου ειμαι και εγω κυριως αυτα τα προβληματα παρατηρω
Δεν ειναι μονο η παραπαιδεια οπως ειπατε το θεμα,αλλα και η ανικανοτητα των καθηγητων να διδαξουν το οτιδηποτε.Για παραδειγμα,στα μαθηματικα κατευθυνσης δεν καταλαβαινουμε απολυτως τιποτα στο σχολειο γιατι ο καθηγητης δεν ειναι καθολου επεξηγηματικος και τα θεωρει ολα δεδομενα(δλδ οτι γνωριζουμε τα παντα,οτι ειμαστε παντογνωστες).Επισης,αυτος ο καθηγητης εκατσε και ειπε μπροστα σε ολους μας "εγω επαναληψεις δεν κανω,στα φροντιστηρια αυτα" λες και ολοι εχουν την οικονομικη ευχερεια να πανε..ποσο τραγικο..επιπλεον,τα βιβλια ειναι απλα απαραδεκτα,ειδικα των θετικων επιστημων που ειμαι εγω..φυσικη αν δεν πας φροντιστηριο δεν προκειται να καταλαβεις παλι τιποτα γιατι το βιβλιο ειναι τρομερα δυσνοητο για ολους τους μαθητες.Ας μη μιλησω καλυτερα για την ελλειψη υποδομων και για το ποσο ανοργανωτο ειναι το ελληνικο σχολειο γιατι θα γραψω τομο
Γενικα,ενα χαλι μαυρο
Θελω να δω του χρονου πως θα ειναι,με τρωει η περιεργεια
22-10-2016, 18:26 #4
- Join Date
- Nov 2015
- Posts
- 3,247
Τα βιβλία προωθούν την παπαγαλία και τα σκας σε βοηθήματα και φροντιστήρια...
Οι καθηγητές έχουν δεδομένο ότι πηγαίνεις φροντιστήριο, άρα χέστηκαν
Χρόνος παιδιών περιορισμένος......για ένα χόμπι, μια βόλτα κλπ
Κτίρια, αίθουσες ετοιμόρροπες, καλοριφέρ χαλασμένα κλπ
Οι καθηγητές είναι για τα μπάζα, ανισόρροποι ,χωρίς μεταδοτικότητα,100 χρονών, αδιάφοροι κλπ
Πολλά παιδιά μες στις τάξεις, άρα δεν προλαβαίνει και ο καθηγητής απορίες κλπ , ιδιαιτερότητες κάθε παιδιού και να θέλει...
Παιδεία, αγάπη για την μάθηση, φύση, συνάνθρωπο , κριτική σκέψη , σεβασμός κλπ ανύπαρκτα...ρατσισμός βία και όλα αυτά.......
Από τέχνες μηδέν, κάτι μουσική, καλλιτεχνικά γινόταν της τρελής από όσο θυμάμαι....
Επαγγελματικός προσανατολισμός, να διαλέξεις την σχολή που σου ταιριάζει ή μια τέχνη , τις κλισεις σου είναι ανέκδοτο......
Όλο το λύκειο προετοιμασία για να μπεις σε μια σχολή, δίνεις βάση στα μαθήματα κατεύθυνσης και ας είσαι τουβλο στα άλλα.....
Θα μπεις στο πανεπιστήμιο αλλά μπορεί να μην ξέρεις ορθογραφία ή να κάνεις ένα χιαστί ή τα χοντρά της ιστορία κλπ......
7 ώρες κάθε μέρα για δώδεκα χρόνια....για να βγεις κάτι καλύτερο από το τίποτα......ε δεν ήταν ανάγκη .....καθόμασταν και σπίτια μας........
22-10-2016, 19:15 #5
- Join Date
- Sep 2009
- Posts
- 23,451
Άμα είσαι θετική μεθοδολογία κ ασκήσεις είναι το μυστικό ή ύλη είναι εύκολη σε σχέση με του πανεπιστημίου δύσκολη σε σχέση με όλα τα άλλα
Φιλικά ο φτωχόΜπίνες της διπλανής πόρτας :)))
22-10-2016, 20:13 #6
- Join Date
- Aug 2015
- Location
- Αθήνα
- Posts
- 266
cube οπως τα λετε...η παπαγαλια πλεον ειναι τοσο συχνο φαινομενο...ολοι αποστηθιζουν τα παντα και μετα απο μια βδομαδα δε θυμουνται τιποτα..επισης,πραγματικα,η ελλειψη καλλιτεχνικης παιδειας ειναι ακομη χειροτερο γιατι χωρις τη μουσικη,τη ζωγραφικη κτλ πολλοι απο εμας ΔΕΝ μπορουν να εκφραστουν με τον τροπο που θελουν (αλλοι εκφραζονται με την εκθεση,αλλοι προφορικως και αλλοι μεσα απο τη μουσικη που παιζουν).Ακομα και εγω,που δε ξερω τιποτα απο μουσικη,θα ηθελα παρα πολυ να καναμε στο σχολειο..Θα μας χαλαρωνε απο το βαρυ προγραμμα με τις κατευθυνσεις.Αλλα,δυστυχως ,καλλιτεχνικα και μουσικη σταματουν στη γ'γυμνασιου.Οσο για το τελευταιο που λετε,εχω εναν συμμαθητη ο οποιος εχει εστιασει στα μαθηματα της κατευθυνσης και μονο και γραφει ακομα την λεξη πλευρα με Β.Φανταστειτε..Γενικα αναρωτιεμαι αν αυτη η κατασταση θα αλλαξει ποτε...Τα δικα σας σχολεια πως λειτουργουσαν τοτε?
22-10-2016, 20:14 #7
- Join Date
- Aug 2015
- Location
- Αθήνα
- Posts
- 266
elis ασκησεις κανω,ειδικα φυσικη.Αλλα και 5.000.000 ασκησεις να κανω,παλι μπορει υπαρξει κατι πιο δυσκολο που να μην εχω λυσει.
22-10-2016, 21:38 #8
- Join Date
- Sep 2009
- Posts
- 23,451
Άμα μάθεις μεθοδολογία μη φοβάσαι τα μαθηματικά είναι δυσνόητα για μένα ή φυσική είναι εύκολη θα δεις τα μαθηματικά είναι πιο δύσκολα έτσι ήταν κ τότε δεν είμαστε εξωγήινοι
Φιλικά ο φτωχόΜπίνες της διπλανής πόρτας :)))
22-10-2016, 23:19 #9
- Join Date
- Jun 2012
- Location
- greece
- Posts
- 1,554
οπως σου τα ειπα και προηγουμενως...δεν εχει αλλαξει τιποτα σχεδον απο τοτε και ας εχουν περασει 8 χρονια που εδωσα πανελλαδικες!! Αν εχεις το χρονο και φυσικα το χρημα, επελεξε ενα χομπυ αφου σου αρεσει η μουσικη...Εγω συμμετειχα σε φιλαρμονικη ορχηστρα χωρις να πληρωνω βεβαια για να μαθω αλλα και να μην πληρωνομαι στις παρελασεις και οπου αλλου εμφανιζομασταν!!
23-10-2016, 00:07 #10
- Join Date
- Nov 2015
- Posts
- 3,247
23-10-2016, 06:02 #11
- Join Date
- Jul 2013
- Location
- αθηνα
- Posts
- 16,720
Οντας 50+ , μπορω να το επιβεβαιωσω αυτο ..............καμμια απολυτως σχεση με σημερα .....οχι παπαγαλιες , λιγο διαβασμα σπιτι , ολα ηταν πιο ευκολα , εγω διαβαζα κανα 4ωρο -6ωρο ,/ βδομαδα , και ημουν πολυ καλος μαθητης .......μονο τα θεματα των εκθεσεων ηταν δυσκολοτερα , γιατι ειμασε σκεπτομενα παιδια τοτε , και αυτοσχεδιαζαμε , δεν μπορω να το εξηγησω πιο αναλυτικα .......
23-10-2016, 11:49 #12
- Join Date
- Nov 2008
- Posts
- 712
Η κατάσταση στην παιδεία είναι τραγική. Για μένα ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα είναι ο φόβος και ο φθόνος που υπάρχει στην ελληνική κοινωνία μην και κάποιος ξεχωρίσει παραπάνω. Μην έχουμε πειραματικά ή πρότυπα σχολεία, μην πάνε τα παιδιά τεχνικό λύκειο κλπ. Έτσι καταλήγουμε μέχρι 15 χρονών αλλά και μετά όλοι να ακολουθούν το ίδιο πρόγραμμα στο σχολείο, είτε τραβάνε γι'αυτό είτε όχι. Έτσι και παιδιά που δεν μπορούν να αφομοιώσουν την ύλη παιδεύονται και παιδιά που μπορούν να προχωρήσουν μένουν πίσω. Όπως είπε ο menis_64, γιατί ένα παιδί που είναι καλό στα τεχνικά επαγγέλματα να ζορίζεται με μαθήματα που δεν θα του χρησιμεύσουν; Το πρόβλημα ξεκινά από την απαξίωση για την τεχνική εκπαίδευση. Όλοι πρέπει να βγάλουν γενικό λύκειο με το ζόρι. Κατά συνέπεια φτάνουμε στα σημερινά που βλέπουμε υπουργείο και πολλούς εκπαιδευτικούς να ζητάνε λιγότερες ώρες αρχαίων και περισσότερες νέων. Για μένα αυτό είναι απλά αστείο. Το ότι κάποιοι δυσκολεύονται με αρχαία-λατινικά και τα τοιαύτα σημαίνει ότι σαν υπουργείο και κοινωνία δεν κάνεις καλό διαχωρισμό μέσα στην εκπαίδευση. Παιδιά την περηφάνια που έχω δει στα πρόσωπα βορειοευρωπαίων όταν μου λένε ότι στο σχολείο κάνανε αρχαία ελληνικά, μπορώ να την συγκρίνω σε μέγεθος μόνο με την απαξίωση για τα αρχαία στο ελληνικό σχολείο. Τώρα θα μου πεις τα αρχαία μας μαράνανε. Όχι, φυσικά και δεν είναι το μοναδικό πρόβλημα, ούτε καν το μεγαλύτερο. Αλλά καταδεικνύει τον τρόπο σκέψης και νοοτροπίας μέσα στην ελληνική εκπαίδευση. Αλλά αν καλλιεργείς από νωρίς την λογική ότι το σχολείο είναι μπαμπούλας, τι να περιμένεις. Από 6 χρονών να έχουν τα παιδιά ασκήσεις για το σπίτι που σιγά την ύλη που δεν μπορεί να βγει στο σχολείο. Στο δημοτικό τα παιδιά πρέπει να έχουν χρόνο να παίζουν μετά το μάθημα, όχι να περνάνε τη μισή μέρα πάνω από ένα βιβλίο στο σχολείο και την άλλη μισή στο φροντιστήριο.
23-10-2016, 15:31 #13
- Join Date
- Aug 2015
- Location
- Αθήνα
- Posts
- 266
Macgyver και μενα ο πατερας μου που ειναι 50 φευγα τα ιδια μου λεει.τα μαθηματα ηταν πιο ευκολα τοτε και η παπαγαλια ηταν ελαχιστη..πλεον τα πραγματα εχουν γινει εντελως αντιστροφα.
23-10-2016, 15:44 #14
- Join Date
- Aug 2015
- Location
- Αθήνα
- Posts
- 266
melissa το προβλημα ειναι οι προκαταληψεις που υπαρχουν..για παραδειγμα,αν ενα παιδι πηγαινει επαλ,ειναι και καλα στουρναρι και δε παιρνει τα γραμματα.Για αυτο το λογο τα παιδια δεν πανε επαλ,γιατι φοβουνται την κριτικη που θα "φανε" απο συγγενεις και γιατι οι γονεις πιστευουν οτι αν παει το παιδι γενικο θα θεωρειται πιο εξυπνο και πιο μορφωμενο..τι να πειτε..
23-10-2016, 19:59 #15
- Join Date
- Jul 2013
- Location
- αθηνα
- Posts
- 16,720
Similar Threads
-
Έχετε να μου προτείνετε κάποιο καλό ελληνικό βιβλίο για αγχωδεις διαταραχές?
By Stavrosbmw in forum Αγαπημένα Βιβλία ΨυχολογίαςReplies: 4Last Post: 14-08-2016, 14:09 -
εκπδευτικο συστημα
By Macgyver in forum Ψυχολογική Υποστήριξη & ΑυτοβοήθειαReplies: 18Last Post: 13-12-2013, 00:39 -
ΑΛΛΑΞΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΩΝ?
By Remedy in forum Σχόλια, προτάσεις, προβλήματαReplies: 3Last Post: 27-11-2011, 13:06 -
To συστημα προειδοποιησεων.
By oboro in forum Σχόλια, προτάσεις, προβλήματαReplies: 1Last Post: 16-01-2011, 22:19 -
Σύστημα προειδοποιήσεων
By NikosD. in forum Σχόλια, προτάσεις, προβλήματαReplies: 165Last Post: 07-09-2010, 16:18
Νέα μαμά με ιστορικό αγχώδους διαταραχής και κατάθλιψης
29-07-2025, 13:00 in Ψυχολογική Υποστήριξη & Αυτοβοήθεια