Αισθάνομαι μόνοοοος
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 12 of 12
  1. #1

    Αισθάνομαι μόνοοοος

    Γεια σας για ακόμη μία φόρα..

    Τελευταία φορά που σας εγράψα, θυμάμαι, ήταν μία πέρα πριν τις Πανελλήνιες. Η περίοδος αυτή πέρασε και πλέον είμαι φοιτητής.
    Για να μην τα πολυλογώ.. η φοιτητική μου ζωή δεν ξεκίνησε όπως θα ήθελα και περίμενα. Δεν έχω κάνει κάποια παρέα και γενικά αισθάνομαι πολύ μόνος. Ίσως φταίει ότι είμαι ξενέρωτος και βαρετός. Δεν ξέρω. Σήμερα η μέρα στη σχολή ήταν Η ΧΕΙΡΌΤΕΡΗ!

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2014
    Posts
    2,752
    Quote Originally Posted by nikos04 View Post
    Γεια σας για ακόμη μία φόρα..

    Τελευταία φορά που σας εγράψα, θυμάμαι, ήταν μία πέρα πριν τις Πανελλήνιες. Η περίοδος αυτή πέρασε και πλέον είμαι φοιτητής.
    Για να μην τα πολυλογώ.. η φοιτητική μου ζωή δεν ξεκίνησε όπως θα ήθελα και περίμενα. Δεν έχω κάνει κάποια παρέα και γενικά αισθάνομαι πολύ μόνος. Ίσως φταίει ότι είμαι ξενέρωτος και βαρετός. Δεν ξέρω. Σήμερα η μέρα στη σχολή ήταν Η ΧΕΙΡΌΤΕΡΗ!

    οι ανθρωποι που μενουν μονοι, σαν και εμενα δηλαδη ειναι ανθρωποι που δεν ειναι ανταποδωτικοι στις σχεσεις τους με τους αλλους, φοβουνται να μιλησουν, να κανουν το πρωτο βημα, να εκφρασουν την χαρα τους και τον θυμο τους,γιατι οι αλλοι ειναι καλυτεροι και αυτοι οι χειρωτεροι.
    εχουν αρκετους οι πολλους γνωστους αλλα κανενα απο αυτους δεν μπορουν να κανουν φιλο τους.
    κανω καποιο λαθος;;:D

  3. #3
    Και τι θα γίνει; Θα παραμείνει άγνωστος μεταξύ αγνώστων σε μία "ξένη" πόλη;

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    1,026
    Αν δυσκολεύεσαι στην επικοινωνία με τους συμφοιτητές σου μια λύση είναι να οργανωθείς στη νεολαία της παράταξης της προτίμησής σου.

  5. #5
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2014
    Posts
    2,752
    Quote Originally Posted by nikos04 View Post