Αισθάνομαι μόνοοοος
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 4 of 4
  1. #1

    Αισθάνομαι μόνοοοος

    Γεια σας για ακόμη μία φόρα..

    Τελευταία φορά που σας εγράψα, θυμάμαι, ήταν μία πέρα πριν τις Πανελλήνιες. Η περίοδος αυτή πέρασε και πλέον είμαι φοιτητής.
    Για να μην τα πολυλογώ.. η φοιτητική μου ζωή δεν ξεκίνησε όπως θα ήθελα και περίμενα. Δεν έχω κάνει κάποια παρέα και γενικά αισθάνομαι πολύ μόνος. Ίσως φταίει ότι είμαι ξενέρωτος και βαρετός. Δεν ξέρω. Σήμερα η μέρα στη σχολή ήταν Η ΧΕΙΡΌΤΕΡΗ!

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    116
    μην εισαι σκληρος με τον ευατο σου...ολοι μονοι μας ειμαστε στην ουσια...πρσοσπαθησε να πλησιασεις με σημειωσεις η καποιο τετοιο τροπο καποιον που να σου αρεσει σα παρεα, να ξεκινησεις μια επικοινωνια, να αλλαξεις ενα τηλ...θα δεις ολα θα πανε καλα κ θα κυλησουν..παρατηρησε γυρω σου, δε μπορει κ καποιοι αλλοι θα καθονται μοναχικα...πλησιασε τους..δε νομιζω πως εισαι ξενερωτος κ βαρετος, μαλλον αυτη ειναι δικη σου ανασφαλεια, ανοιξου δε χανεις τιποτα...παρατηρησε διπλα σου κ θα δεις πως πολλοι νιωθουν σαν εσενα κ καθονται μονοι τους...ειδικα στις αρχες ολοι ετσι λειτουργουμε...μια απλη ερωτηση να κανεις σε καποιον καποια για ενα μαθημα ας πουμε κ θα εχεις ηδη κανει ενα βημα επαφης...κ πιστευω θα σε καταπληξεις!

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2015
    Location
    Everywhere
    Posts
    4,864
    Quote Originally Posted by nikos04 View Post
    Γεια σας για ακόμη μία φόρα..

    Τελευταία φορά που σας εγράψα, θυμάμαι, ήταν μία πέρα πριν τις Πανελλήνιες. Η περίοδος αυτή πέρασε και πλέον είμαι φοιτητής.
    Για να μην τα πολυλογώ.. η φοιτητική μου ζωή δεν ξεκίνησε όπως θα ήθελα και περίμενα. Δεν έχω κάνει κάποια παρέα και γενικά αισθάνομαι πολύ μόνος. Ίσως φταίει ότι είμαι ξενέρωτος και βαρετός. Δεν ξέρω. Σήμερα η μέρα στη σχολή ήταν Η ΧΕΙΡΌΤΕΡΗ!