Σχέση γονέα - παιδιού - Page 2
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 18 of 18
  1. #16
    Originally posted by Kleiw
    Οπως είναι γνωστό ίσως σε κάποιους είμαι εκπαιδευτικός . Και μάλιστα φέτος είμαι σε γυμνάσιο με αρκετά προβλήματα .
    Προβληματίζομαι λοιπον για διάφορα που συμβαίνουν στο σχολείο και προσπαθώ να βρώ τρόπους αντιμετώπισης των καταστάσεων .

    Σήμερα είμαι αρκετά στεναχωρημένη μετά απο συζήτηση με γονέα .

    Μητέρα μόνη έχει ενα αγοράκι πολύ καλομαθημένο , που του δίνει πάντα δίκιο και τον δικαιολογεί στις αταξίες του , στις σκανδαλιές του και στις σχολικές αποτυχίες του .

    Δεν είναι η πρώτη φορά που συζήτησα με την μητέρα , αλλα είναι η πρώτη φορά που ένιωσα να με εκβιάζει καθαρά .

    Δεν είναι ενα χαζό παιδάκι που αν προσπαθούσε δεν θα είχε καλή επίδοση . Αντίθετα, είναι εξυπνος . Ομως είναι και τεμπέλης και λέει ψέμματα για να δικαιολογηθεί και σε εμάς και στην μητέρα του . Και αυτήν τον πιστεύει !!!!!!!! Και πιστεύει οτι το παιδί της έχει τις γνώσεις ενός άριστου μαθητή !!! Αν είναι δυνατόν !

    Συνολικά το παιδί στο μάθημα μου έχει γράψει 4 τέστ και ενα διαγώνισμα με βαθμούς απο 01-03 και η μαμά ισχυρίζεται οτι το παιδί έχει γνώσεις και προσπαθεί και διαβάζει !!!!

    Με απείλησε λοιπόν οτι αν το παιδί της δεν πάρει πάνω απο τη βάση , δεν θα το αφήσει έτσι .

    Θεωρώ οτι κάνει κακό στο παιδί της οταν ζητά ειδική μεταχείρηση και θέλει να εκβιάσει βαθμούς . Και δυστυχώς χωρίς την στήριξη του γονέα , δεν μπορώ να βοηθήσω αυτό το παιδάκι να αναλάβει τις ευθύνες και τις υποχρεώσεις του ρόλου του μαθητή .

    Πραγματικά εκνευρίστηκα σήμερα και δεν ξέρω τι να κάνω . Εκείνη τον χαλάει , αλλα δεν ήθελα να την θίξω και δεν της το είπα .

    Τι να κάνω ?
    αγαπητή φίλη ,
    αντικείμενο της διατριβής μου το 1978 στην Γαλλία, ήταν
    ο ρόλος του \"μεσολαβητή\" της παιδικής ηλικίας...
    Επειδή δεν νομίζω ότι έχουν αλλάξει πολλά έκτοτε , αξίζει να σου πω δυο λόγια, για να σου γλυκάνω περισσότερο το αίσθημα του παραγκωνισμού που νοιωθεις , σαν εκπαιδευτικός , μπροστα σε μια φιλόδοξη μητέρα που η αγάπη της ίσως πνίγει τις πραγματικές δυνατότητες του παιδιού της για εξέλιξη στην σχολική κοινότητα, αλλά πολύ περισσότερο αύριο στην κοινωνια.
    Η δυνατότητα παρέμβασης που σου δίνει η πολιτεία ειναι όντως σχετικά απεριόριστη...
    Γράφω σχετικά γιατί αν εφαρμοζόταν σωστά η εκπαιδευτική διαδικασία στην Ελλάδα , οι καθηγητές και οι δάσκαλοι
    θα κρινόντουσαν με τον ίδιο ακριβώς τρόπο ,με τους μαθητές !
    Δηλαδή με την αξιολόγηση τους απο ανώτερα εκπαιδευτικά και γονεϊκά συμβούλια, στα οποία θα έλεγχαν την ποιότητα των παραγόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιων στους μαθητές...
    Γιατί κακά τα ψέματα , ουδείς αναμάρτητος και αλάνθαστος , όταν ένα παιδί, παρουσιάζει μειωμένη απόδοση στο σχολείο.
    Σήμερα την χρεώνεται η οικογένεια και ο μαθητής ,
    αύριο όμως, ίσως αλλάξουν τα πράγματα και στην Ελλάδα.
    Πες μας λοιπόν τι έκανες και τι σκοπεύεις να κάνεις για να δώσεις κίνητρα μάθησης σε ένα τεμπέλη μαθητή?
    Πόσες φορές κατά την διάρκεια του σχολικού έτους, κάλεσες την μητέρα για να την ενημέρωσης για το ζήτημα αυτο?
    Είμαι ήμουν και πάντα θα είμαι, εναντίον καθε μορφής αξιολόγηση που δεν συνοδεύεται απο την λύση στο πρόβλημα το οποίο καταμετρά...
    Μίλησες για τεμπελιά...
    Μα και ο Αϊνστάιν ροχάλιζε στο μάθημα των Πολιτιστικών γνώσεων και με το ζόρι πέρασε το σχολείο ....
    Τι ακριβώς βαθμολογείς?
    Την τεμπελιά?
    Την μαθησιακή ικανότητα του παιδιού?
    Το σχολικό πρόγραμμα και την πιθανότητα να ειναι όντως βαρετό για πολλούς?
    Την δική σου ικανότητα να δίνεις κίνητρα μάθησης στους τεμπέληδες?
    Τέλος , ειναι άδικο όλα αυτά να τα θεωρήσεις ότι απευθύνονται αποκλειστικά στο πρόσωπό σου...
    Κάθε 10 μαθητές , πιστεύω ακράδαντα ότι το σχολείο, πρέπει να εχει ένα ψυχολόγο...Αυτός θα έκανε όλα αυτά τα παραπάνω και εσύ, απλά θα έκανες το μάθημά σου , γνωρίζοντας μόνο, ότι όλοι κρίνουμε και κρινόμαστε εκ του αποτελέσματος....

  2. #17
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Aθηνα
    Posts
    1,334
    Πάνο κάθε 10 μαθητές να έχουν τον ψυχολόγο τους;Μακάρι να υπήρχε ένας ψυχολόγος έστω και 2 φορές την εβδομάδα σε κάθε σχολείο.Ειδικά στα δημόσια τι να σου πω.Ενας συγγενής μου γιατρός στέλνει το παιδί του σε ένα απο τα πιο γνωστά σχολεία ιδιωτικά και παρατήρησε ότι το παιδί ήταν απομακρο και σκεφτικό.Ειδοποίησε τους γονείς και τελικά τους είπε μετά απο δουλειά που έγινε με το παιδί ότι ο πατέρας λόγω επαγγέλματος έβλεπε λίγο το παιδί του και αυτό γινόταν επιθετικό.Τώρα έχει 3 παιδιά τα οποία έχουν την τύχη να πηγαίνουν στο συγκεκριμένο σχολείο να έρχονται διαβασμένα σπίτι να αθλούνται να μαθαίνουν άπταιστα 2-3 γλώσσες και στο τέλος να μην δίνουν πενελλαδικές το ξέρετε ότι 5-6 σχολεια στη Ελλάδα θεωρούνται ότι δεν δίνουν πανελλαδικές; το απολύτήριο είναι ισάξιο των ευρωπαικών.πείτε μου σε ποιο κράτος ζούμε;το παιδάκι του φτωχού που μπορεί να έχει μυαλό να έχει όνειρα πόσο δύσκολα είναι να ανταγωνιστεί όσα βγαίνουν απο αυτά τα σχολεία και καταλαμβάνουν τις θέσεις χωρίς εξετάσεις;Και φυσικά όλα αυτά τα σχολεία είναι μαζεμένα σε συγκεκριμένες περιοχές τι στα δυτικά προάστια θα υπάρχουν;

  3. #18
    Originally posted by giota
    Πάνο κάθε 10 μαθητές να έχουν τον ψυχολόγο τους;Μακάρι να υπήρχε ένας ψυχολόγος έστω και 2 φορές την εβδομάδα σε κάθε σχολείο.Ειδικά στα δημόσια τι να σου πω.Ενας συγγενής μου γιατρός στέλνει το παιδί του σε ένα απο τα πιο γνωστά σχολεία ιδιωτικά και παρατήρησε ότι το παιδί ήταν απομακρο και σκεφτικό.Ειδοποίησε τους γονείς και τελικά τους είπε μετά απο δουλειά που έγινε με το παιδί ότι ο πατέρας λόγω επαγγέλματος έβλεπε λίγο το παιδί του και αυτό γινόταν επιθετικό.Τώρα έχει 3 παιδιά τα οποία έχουν την τύχη να πηγαίνουν στο συγκεκριμένο σχολείο να έρχονται διαβασμένα σπίτι να αθλούνται να μαθαίνουν άπταιστα 2-3 γλώσσες και στο τέλος να μην δίνουν πενελλαδικές το ξέρετε ότι 5-6 σχολεια στη Ελλάδα θεωρούνται ότι δεν δίνουν πανελλαδικές; το απολύτήριο είναι ισάξιο των ευρωπαικών.πείτε μου σε ποιο κράτος ζούμε;το παιδάκι του φτωχού που μπορεί να έχει μυαλό να έχει όνειρα πόσο δύσκολα είναι να ανταγωνιστεί όσα βγαίνουν απο αυτά τα σχολεία και καταλαμβάνουν τις θέσεις χωρίς εξετάσεις;Και φυσικά όλα αυτά τα σχολεία είναι μαζεμένα σε συγκεκριμένες περιοχές τι στα δυτικά προάστια θα υπάρχουν;
    Γιώτα , επειδη σου φάνηκε, σωστά, ακραία η πρότασή μου ,
    να την αναπτύξω λίγο...
    Καταρχήν αναφέρομαι μόνο στα παιδιά τα οποία παρουσιαζουν μαθησιακά προβλήματα και μόνο σε αυτά τα παιδιά που η σχέση γονιού-εκπαιδευτικού, οδηγείται σε ρήξη, όπως ακριβώς εδώ , στο παράδειγμα της δασκάλας που απειλείται...
    Ο Σχολικός ψυχολόγος ,τουλάχιστον όπως έδειξε η διατριβή μου ,πριν απο μια ολόκληρη γεννια , σε ένα πειραματικό σχολείο [δημοτικό) στην Γαλλία , δεν μπορεί να λειτουργήσει σαν μεσολαβητής, παρά μόνο, αν το επιθυμούν οι ενδιαφερόμενοι παιδιά-εκπαιδευτικοί-γονείς.
    Δεν ξέρω σήμερα , τι μπορεί να κάνει η μητέρα, του \"τεμπέλη\" μαθητή. Κατά πάσα πιθανότητα , η πιο απλή λύση, θα ήταν,
    να πάρει το παιδί της σε αλλο σχολείο!
    Όμως, αν μαζευτούν πολλοί γονείς, ξέρω ότι στον σύλλογο γονέων πχ , έχουν δικαίωμα, να ζητήσουν απο την επιθεώρηση, να αλλάξει τον δάσκαλο η τον καθηγητή!
    Νομιζω οτι αυτο το συστημα ειναι μια τραυματικη εμπειρια για ολους! παιδι-γονιο-εκπαιδευτικο-Παιδεια...
    Αν υπηρχε μια νεα προοπτικη οπως ακριβως την περιεγραψα , ενας ψυχολογος, συμβεβλημενος ισως με το σχολειο και οχι δημοσιος υπαλληλος , θα μπορουσε να εισηγηθεί μια διαφορετικη λυση...Για παραδειγμα.
    Οι περισσοτεροι εκπαιδευτικοι στην Ελλαδα ουτε εχουν ακουσει την λεξη κοινωνιογραμμα!
    Τι κανει αυτο?
    Ειναι ενα απλο στην εφαρμογη κοινωνικο τεστ , που βγαζει τις τασεις αναμεσα στα παιδια σε μια σχολικη ταξη...
    Πολλες φορες , ο ιδανικος μαθητης -υποδειγμα για την δασκαλα, το συστημα και τους γονεις , ειναι παραγκονισμενος σε μια ταξη απο καποιο αλλο παιδι που μπορει να ειναι λιγοτερο επιμελης η τεμπελης αλλα πιο κοινωνικος και να επηρεαζει και αλλους!!!!!!!!!!
    Ενας ψυχολογος εντοπιζοντας την σχεση του προβληματικου μαθητη με αυτο το παιδι-υποδειγμα των μαθητων και οχι του συστηματος παιδειας μας, με μια απλη μετακινηση καθισματος η εστω μια μικρη συνεντευξη με τον προβληματικο μαθητη , θα μπορουσε να επιλυσει την προβληματικη κατασταση ανώδυνα και μονιμα!!!!!!!!!!!!!!!

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •