Έλλειψη Διάθεσης
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 20
  1. #1
    Member
    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    37

    Έλλειψη Διάθεσης

    καλησπέρα σας, είνια η πρώτη φορά που αναρτώ στο φόρουμ σας κάτι, εκ των προτέρων με συγχωρείτε εαν κάνω κάποιο λάθος απειρίας. Δε θα μακρυγορήσω, το προβλημά μου τα τελευταία χρονια είναι η παντελής έλλειψη ενδιαφέροντος για το οτιδήποτε. Από το να πάω για ένα καφέ με ένα φίλο μέχρι και να δουλέψω. Είμαι 23 ετών, φοιτητής πολυτεχνείου, σε μια σχολή που το αντικείμενό της με συνεπαίρνει, αλλά δε διαβάζω, δεν ασχολούμαι και δαπανώ όλη μου τη μέρα λέγοντας τώρα θα διαβάσω, τώρα θα ασχοληθώ και έτσι παιρνούν οι εβδομάδεσ και οι μήνες. ΚΟιμάμαι πολύ και συνεχώς θέλω ύπνο.
    Έχω χάσει το ενδιαφέρον μου για το φλέρτ, για το σινεμά για τη μουσική που λατρεύω, όλη μέρα είμαι σε ένα υπολογιστή και κοιτάζω αν και πότε κάποια μ απάντησε σε ένα mail μου. Λέω ψέματα στη μητέρα μου, που υπολογίζει πολύ σε μένα, για την πρόοδο μου, ζηλεύω τον εαυτό μου μερικά χρόνια πριν και με "μισώ" τώρα. Τσαντίζομαι με το παραμικρό, αν με ακουμπήσει κανείς στο λεωφορείο μπορεί και να τον βρίσω, έχω γίνει πολύ νευρικός...
    Πριν ένα χρόνο έχασα τον πατέρα μου, όμως δεν ανάγω σ αυτό το γεγονός την όλη μου κατάσταση γιατί προυπήρχε. Ενώ είμαι δυναμικός, ψύχραιμος, βλέπω ότι είμαι ακόμα έξυπνος, με το 1/10 του διαβάσματος ανταπεξέρχομαι σε δυσκολίες που άλλοι παλεύουν πολύ παραπάνω και τσαντίζομαι με μένα που μένω πίσω. Τσαντίζομαι που στις εξετάσεις δεν γράφω και εκείνη την ώρα τα βάζω με μένα που δε διάβασα. Λεω θα αλλάξω, αλλα ακόμα τπτ, πάλι όλα την τελευταία στιγμη... εγώ, που ήμουν τελειομανής.
    Δε θέλω να βγαίνω, βαριέμαι τα πάντα και τους πάντες αλλά βγαίνω και άμα βγω περνάω καλά και περνάν και οι άλλοι καλά μαζί μου. Φυσικά δεν έχω σχέση και όσες απόπειρες έκανα πήγαν στράφι είτε λόγω του ότι ήμουν εγώ ανεπαρκής είτε επειδη η άλλη δεν μου ταίριαζε.